بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۲
کد خبر : ۸۴۹۴۵
فرارو-انفجار تروریستی در منطقه الیعقوبیه جسرالشغور، حمله معارضین به فرودگاه تفتناز ادلب و کشته شدن دو نفر از سرکردگان گروههای برهم زننده امنیت و ثبات در سوریه از جمله خبرهای مربوط به این کشور است.

آخرین اخبار از سوریه حاکی از آن است که انفجار خودروی بمبگذاری شده در منطقه الیعقوبیه در جسرالشغور ادلب به کشته شدن دو شهروند سوری منجر شد.

به گزارش رسانه های خارجی، نیروهای ارتش با حمله یک گروه تروریستی به فرودگاه تفتناز در ادلب مقابله کردند که در نتیجه آن، شماری از معارضین کشته و زخمی شدند.

در همین حال شبکه العالم از هلاکت محمد علوش فرمانده تیپ موسوم به "فرقان" و شماری از افراد تحت امر وی در حومۀ دیرالزور در شرق سوریه خبر داد. بنا بر این گزارش، عمر قره دامور فرمانده عناصر مسلح منطقه کفر تخاریم در حومۀ ادلب نیز به دست نیروهای ارتش سوریه کشته شده است.

از سوی دیگر یک شبکه نزدیک به مخالفین مدعی شد به دنبال شرط گذاری حامیان تسلیحاتی معارضین برای وحدت میان گروه های مسلح سوری برخی گروههای مسلح مجموعه یکپارچه ای تشکیل داده اند.

شبکه خبری اسکای نیوز اعلام کرد گروههای مسلح در درعا، با یکدیگر متحد شدند و از تشکیل آنچه "لواء(تیپ) فلوجه حوران" خواند، خبر داد. در همین حال نبرد در شهرهای سوریه میان معارضین و ارتش سوریه همچنان ادامه دارد و مردم بی دفاع و کودکان و زنان قربانیان اصلی آن به شمار می روند.

عکس های زیر از خبرگزاری های خارجی "رویترز" و "اسوشیتد پرس" و پایگاه نشریه "تایم" آخرین عکس ها از بحران سوریه است.



























اشتراک گذاری :
ارسال نظر