بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۰
کد خبر : ۸۶۹۱۴
الف:به دنبال مطرح شدن خبر دیدار اسدالله عسکراولادی با مقامات انگلیسی و تکذیب کلی این خبر از سوی وی، برخیها خبر از وجود اسناد این ارتباط دادن که در ادامه پاسخ رسمی عسکر اولادی را به این خبر مشاهده می کنید.

بسمه تعالی
مدیریت محترم سایت خبری شبکه ایران وابسته به دولت محترم
احتراما؛ اخیرا در سایت شما مسائلی راجع به اینجانب اسد الله عسگر اولادی مطرح شده که متاسفانه کذب محض و عاری از حقیقت است . لطف کرده در سایت خود پاسخ اینجانب را منتشر فرمائید، البته همواره حق شکایت قضائی از اتهامات وارده را برای خود محفوظ می دارد.
مطلب دروغ و افترا آمیز ارتباط بنده با سفارت انگلستان نوشته اید که کلیه آن ها عاری از حقیقت و دروغ محض است. اگر خبر از وزارت خارجه انگلیس است چرا فقط شما مطلع شده اید و در هیچ یک از این ایستگاه های خبری دنیا وجود ندارد، بعلاوه بر فرض وجود چنین گزارشی احتمال توطئه علیه خدمتگزاران به کشور نیست؟

بنده اصلا چنین شخصی ذکر شده را نمی شناسم و هرگز با آن چه در سفارت و چه در خارج از کشور ملاقات و گفتگوئی نداشتم. مراجعه بنده در سال های اخیر تحریم فقط در حد نیم ساعت برای اخذ ویزا بوده و سال های قبل این موضوع توسط کارگزاران اتاق بازرگانی اخذ می شد و در چند سال اخیر می بایست شخص متقاضی به سفارت برای اخذ ویزا برود و الحمداله دو سال است که سفارت تعطیل و بنده هم ویزا برای مسافرت به انگلیس را ندارم، حتی برای فرزندان بنده هم چند سال است ویزا نداده اند.
کلیه حرف های ذکر شده از طرف شما درباره طرح مسائل کشور با بیگانگان کذب محض است و دروغ بوده قابل تعقیب کیفری و جزائی است که می بایست هر چه سریع تر عذرخواهی کنید.

راجع به شرکت حساس لندن باز هم در نوشته شما انحراف عمدی و یا سهوی دیده می شود. کلمه حساس از مخفف حسن (محمد حسن شمس فرد) و اسدالله اخذ شده و ارتباطی با اخوی بزرگوار بنده ندارد. این شرکت برای توسعه کار و صادرات با سرمایه فقط ده هزار پوند تاسیس که در سال های اخیر به خاطر تحریم ها و مسدود شدن حساب های آن شرکت در حال زیان دهی و تعلیق بسوی ورشکستگی می رود که به زودی تعطیل خواهد شد.
راجع به حزب موتلفه اسلامی بنده سه سال و اندی است افتخار عضویت در شورای مرکزی را دارم و اگر احساس کنم مسئولین موتلفه از انتقاد بنده نسبت به مدیریت اقتصادی دولت ناراضی باشند از سمت خود قطعا استعفا خواهم کرد چون تا به حال در مسائل اقتصادی هر چه پیش بینی کردم درست بوده است.

بقیه مطلب درج شده یکی پس از دیگری دروغ و خداوند فرصت حیات مرحمت کند که همه باند ورشکست کنندگان کشور را در محضر عدالت و ایستادن مقابل قاضی ببینم.
مطلب در مورد جناب آقای دکتر احمدی نژاد که در همه مصاحبه ها عرض کردم خود بنده به ایشان رای دادم و عنوان کرده ام تا زمانی که رهبر اندیشمند و ارزشمند نظام از ایشان حمایت کنند بنده هم حمایت خواهم کرد. چون مقلد رهبر هستم، اما همواره گفته ام و تکرار می کنم مدیریت اقتصاد کشور در دولت دهم کشور را فشل کرده بله این اظهار بنده است و آنچه هم اکنون می بینم غیر از فشلی اسم دیگری می توان بر آن نهاد؟ همه را برای قضاوت عدل الهی به خدا می سپارم.
والسلام
اسد الله عسگر اولادی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر