بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵
کد خبر : ۹۴۸۰۰
فرارو-سفر احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به تبریز روز گذشته با حواشی همراه بود.

دور چهارم سفرهای استانی احمدی نژاد که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری علی رغم خواست تنی چند از مسئولین و تشکل های مردمی تبریز با همراهی اسفندیار رحیم مشایی برگزار شد با حواشی ای همراه بود؛ از جمله بارزترین این حواشی عدم حضور امام جمعه تبریز در مراسم استقبال از احمدی نژاد بود.

باشگاه خبرنگاران در این رابطه گزارش داد، سخنرانی احمدی نژاد در ورزشگاه این شهر نیز که قرار بود راس ساعت 10 صبح برگزار شود، بدلیل عدم استقبال مردم با 2 ساعت تاخیر انجام شد.

برخی سایت‌ها هم خبر دادند که در مراسم استقبال از چهارمین سفر استانی، احمدی‌ نژاد مورد حمله قرار گرفت. این مراسم که از ساعت ها قبل با حضور عده ای از حامیان احمدی‌ نژاد در میدان ساعت و باغشمال تبریز آغاز شده بود، با ورود وی یکباره جوی متشنج شد.

در این درگیری عده ای از سپرده گذارانی که در صندوق قرض الحسنه نصر تبریز سرمایه گذاری کرده بودند با در دست داشتن پلاکارد هایی با شعار "مال باختگان صندوق قرض الحسنه نصر تبریز” مقابل خودروی احمدی‌ نژاد سدی کشیده و اعتراض خود را اعلام کردند.

در همین حین سایر تحصن کنندگان و شاکیان این صندوق با دادن شعارهایی اعتراض خود را اعلام کردند. جلسه هیات دولت در تبریز و همایش حماسه حضور از دیگر برنامه های سفر استانی احمدی نژاد به تبریز بود. عکس های زیر از خبرگزاری مهر، ایسنا، فارس، تسنیم و آژانس عکس ایران حواشی سفر تبریز احمدی نژاد را نشان می دهد.

استقبال از احمدی نژاد در فرودگاه در غیاب امام جمعه تبریز


مسیر حرکت اتومبیل رئیس جمهور به سمت ورزشگاه تبریز









ورزشگاه تبریز در لحظات حضور احمدی نژاد و هیات همراه














تکرار پرچم گردانی رئیس جمهور و اسفندیار رحیم مشایی در همایش حماسه حضور


جلسه هیات دولت و اهداء تصویر احمدی نژاد به وی




اشتراک گذاری :
ارسال نظر