بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
کد خبر : ۹۵۶۱۲
سایت روزنامه ایران:«اللهم عجل لولیک الفرج، والعافیه والنصر، وجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه.» این دعای معروفی است که محمود احمدی نژاد تمام سخنرانی هایش را با آن آغاز می کند. این اقدام محمود احمدی نژاد یک سنت شکنی است. نه لزوما از آن جهت که در محافل بین المللی و در جمع دیپلمات های خارجی بر ذکر نام و یاد امام عصر (عج) اصرار دارد، بل از این رو که به جز ایام نیمه شعبان، نمی توان نام و یاد امام عصر (ع) را حتی از زبان انقلابی ترین سیاستمداران ایرانی شنید. با صدایی آرام و شاید در گوشی باید گفت که از زبان بسیاری از بزرگان نیز نمی توان شنید. علی رغم گذشت 34 سال از وقوع انقلاب اسلامی و تبلور یافتن نیابت امام عصر (ع) در اصل ولایت فقیه، «دینِ منهای موعود» و «اسلامِ منهای مهدویت» همچنان گفتمانِ غالب است.

محمود احمدی نژاد به تصریح دوستان و دشمنانش ارزش های فراموش شده متعددی را زنده کرد و بلکه سر دست گرفت. «مهدویت گرایی» او اما در این میان فوق العاده مورد توجه قرار گرفته و بیش از همه منشا اثر بوده و هست. به موازات افزایش تاکید رئیس جمهور بر نام و مرام امام عصر (عج)؛ در میان دوستان و دشمنان او انقلابی برپا شد. محمود احمدی نژاد - به خصوص در میان توده مردم – هوادارانی ایدئولوژیک و فداکار یافت. بزرگان دین نیز در آغاز راه برای رئیس جمهور قرائت دعای فرج در صحن سازمان ملل را جایز می دانستند و تاکید یک «کت و شلواری» بر تکرار نام «قائم (عج)» را حمل بر صحت می کردند، حتی در مواردی در برابر سکولارهای منتقد و اتهام عوام فریبی شان، ابرو در هم می کشیدند.

آن روزها که همگان احمدی نژاد را می ستودند، مردی مصمم، باقی مانده از نسل اول انقلاب، نظری متفاوت داشت. مردی که به دلیل سوابق انقلابی و حضور در عالی ترین مناصب جمهوری اسلامی به عنوان با نفوذترین سیاستمدار ایرانی شناخته می شد؛ در عین حال، نفوذ مذهبی «اکبر هاشمی رفسنجانی» کمتر از قدرت سیاسی اش تخمین زده نمی شد، به خصوص که او به سرعت توانست در فقدان آیت الله مشکینی بر کرسی ریاست مجلس خبرگان –مجلس مجتهدان- تکیه بزند. «انجمن حجتیه نوین» تعبیر تکان دهنده ای بود که هاشمی رفسنجانی برای توصیف مهدویت گرایی محمود احمدی نژاد برگزید و بارها و بارها انحراف در اعتقاد به امام عصر (عج) را به او نسبت داد. این چنین بود که «باب»ی مهم گشوده شد.

بذر حمله به رئیس جمهور و اعتقادش به مهدویت را هاشمی کاشت اما اقدام او ابتر نماند. گردش ایام رابطه آیت الله مصباح یزدی و دولت را به تیرگی کشاند. نفوذ سیاسی آیت الله مصباح به قدر هاشمی رفسنجانی نبود و او خود حیات سیاسی مجددش را همزمان با سوم تیر و پیروزی محمود احمدی نژاد به دست آورده بود. با این وجود آیت الله مصباح در میان مومنین بسیار خوشنام تر از اکبر هاشمی رفسنجانی بود. آیت الله مصباح در عین حال سال ها تقابل با اکبر هاشمی رفسنجانی را تجربه کرده و از معدود روحانیون شاخص و عالی

رتبه ای است که همواره به طور جدی با رئیس دولت سازندگی مرزبندی داشته است. پس «عمار» در انحرافی خواندن مهدویت محمود احمدی نژاد طریقی متفاوت در پیش گرفت. «ظهور محمد علی باب ثانی» خطر بزرگی بود که آیت الله مصباح در میان بهت و حیرت همگان – از جمله مریدان خود - بدان هشدار داد. آیت الله مصباح رسما رئیس جمهور را به بهایی گری و زمینه سازی برای «ظهور محمد علی بابی» دیگر متهم و تاکید کرد از ناحیه محمود احمدی نژاد «بزرگترین خطر از صدر اسلام تاکنون» را احساس می کند.

دو آیت الله پس از سال ها درگیری و تخاصم نقطه ای مشترک یافته بودند؛ یکی آگاهانه و دیگری نا آگاهانه؛ یکی شهره به دشمنی با احمدی نژاد و دیگری شهره به دوستی با احمدی نژاد، یکی ساقی جام زهر و نویسنده نامه بی سلام و دیگر عمار و شیفته نائب امام عصر (عج).

مهم آن بود که هر دو در انحرافی خواندن اعتقادات مهدوی احمدی نژاد متفق القول بودند. برای هاشمی رفسنجانی مهم نبود که آیت الله مصباح نیز به سان او احمدی نژاد را «انجمن حجتیه نوین» فرض کند، آنچه مهم بود گشودن «باب» اتهام و بدبینی بود، در این صورت حتما کسانی پیدا خواهند شد تا اتهام «بابی گری» را نثار محمود احمدی نژاد کنند. «حجتیه» و «بهائیت» دو تیغه یک قیچی شدند. قیچی تیز و برنده ای که خروجی اش، تداوم استیلای «اسلام منهای مهدویت» خواهد بود.

در ادامه هاشمی گفت: «انجمن حجتیه به اسم امام زمان (عج) به جنگ با روحانیت و مراجع آمده است.» آیت الله مصباح اما دغدغه اول و آخرش ولایت فقیه بود نه مرجعیت در عرض رهبری و روحانیت به مثابه یک طبقه برتر و اشرافی. پس صادقانه اما مضطرب گفت: «در آینده نزدیک برخی ها به نام امام زمان (عج) به جنگ ولایت فقیه خواهند آمد.» و مریدان همی گریستند و تکرار پیشه کردند و بر بصیرت «عمار» غبطه ها خوردند. این چنین بود که دو قطبی "امام زمان – ولایت فقیه" شکل گرفت. طرفداران حجت بن الحسن (عج) در برابر طرفداران ولایت فقیه! القای دوگانگی بین امام و نایب!

محمود احمدی نژاد یک روز که فشار این قیچی فزونی یافت، گفت: «ناجوانمردانه می گویند اسم امام زمان (عج) را بر زبان می آورید تا ولایت فقیه را تضعیف کنید! پشتوانه ولایت فقیه امام زمان (عج) است. نقطه استحکام ولایت فقیه وجود مبارک امام زمان (عج) است. ولایت فقیه آمده تا دلها را ببرد به سوی امام عصر(عج). جز امام که پناهی در عالم وجود ندارد، یار ما و یار رهبر عزیز ما امام زمان (عج) است. ما باید به دنیا بگوییم حکومت جهانی امام عصر(عج) که نقطه ایده آل است باید جایگزین زندگی امروز ما شود و این جز با ولایت فقیه نمی شود.»

رویکرد تکنوکراتی هاشمی آشکار و تکلیفش با اسلام و بخصوص مهدویت روشن است و احساسش از نضج گرفتن گفتارهای آخر الزمانی بی نیاز از توضیح و کنکاش. در مقابل، آیت الله مصباح همیشه در صف اول فداکاری برای ولی فقیه ایستاده و سرشار است از عشق به اسلام. اما کدام اسلام؟ «اسلام رو به نضج» یا «اسلام در خطر»؛ «اسلام مقتدر» یا «اسلام مظلوم»؟ احمدی نژاد مهدویت را مورد توجه قرار داد تا موتور اسلام دوباره روشن شود. دوباره اسلام!‌ ظاهرا چرت یک نفر از غرش این موتور پاره شد و امپراتوری اش به لرزه افتاد، پس صدا زد «آواز شیخ حلبی به گوش می رسد.» اما مؤمنین به شورش در نیامدند. دیگری اما دچار خرق عادت شد. او آنقدر در نگرانی برای اسلام غرق شده بود که حرکت به سوی امید را انحراف تلقی می کرد. آن قدر به غور در مدعیان دروغین پرداخته و آنقدر از غصه ضربات کاسبان مهدویت خون به جگر شده بود که ناخودآگاه «مبشر» را «محمد علی باب» دید و شد آنچه شد.

این روزها محمود احمدی نژاد هم عضو انجمن حجتیه است و هم طرفدار بهائیت. و این حرف همانقدر بی اساس است که بگوییم این چراغ هم روشن است و هم خاموش! انجمن حجتیه از ابتدا برای مبارزه با بهائیت تأسیس و به انجمن ضد بهائیت معروف شد. این گروه حتی در مقطع پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در دوران دفاع مقدس نیز بهائیت را خطر اصلی می دانست!

متأسفیم آقایان! نمی توانیم به صورت همزمان حجتیه ای و بهایی باشیم. فکری برای این تناقض بکنید. شاید از سر همت بلندتان معضل اجتماع نقیضین برطرف شود!

***
هاشمی رفسنجانی چه می گوید؟
سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مقطع زمانی 10 تیر 1389 تا 8 بهمن 1391 به میزان 74 بار محمود احمدی نژاد را به انحراف در مهدویت متهم کرده است. این سایت در اوج فتنه 88 در موارد متعددی وقوع «فتنه مهدویت» توسط محمود احمدی نژاد را وعده داده است. بر اساس اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی مندرج در سایت رسمی ایشان، محمود احمدی نژاد از نام امام عصر (عج) برای پوشش اهداف خود در جهت خدمت به رژیم صهیونیستی استفاده کرده است.

آقای هاشمی همچنین در موارد متعددی با طعنه به مقامات عالی رتبه نظام یادآوری می کند که امام (ره) «مدعیان ظهور» را حتی به حضور نیز نمی پذیرفت چه رسد به آنکه اجازه نشستن آنان بر کرسی ریاست جمهوری را صادر کند. همچنین رد پای القای شکاف بین ولایت فقیه و امام عصر (عج) و قیام علیه رهبری با شعار طرفداری از امام زمان (عج) را به روشنی می توان در مواضع آیت الله هاشمی جست و جو کرد.

نکته فوق العاده مهم اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی از مقطع 10 تیر 1389 تا 16 فروردین 90 همواره محمود احمدی نژاد را عضوی از «انجمن حجتیه» فرض کرده و خط «حجتیه نمایی» محمود احمدی نژاد را پی گرفته است.

با این وجود در روزها 16،17،19 و 21 فروردین ماه سایت آقای هاشمی رفسنجانی در چرخشی 180 درجه ای خط «بهایی نمایی» محمود احمدی نژاد را آغاز می کند. این مطلب زمانی اهمیت فوق العاده ای می یابد که توجه کنیم آیت الله مصباح یزدی نیز دقیقا در سخنرانی معروف مورخ 21 فروردین 91 برای اولین بار اتهام بهایی گری را متوجه دولت کرده است. در ادامه جدول اتهامات اکبرهاشمی رفسنجانی در مسئله مهدویت به محمود احمدی نژاد، آمده است.
 

مواضع هاشمی رفسنجانی درباره مهدویت گرایی رئیس جمهور، برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی هاشمی وی
بعد از رفع فتنه ریاست جمهوری بنی صدر نوبت رفع انحرافات اسلامی شد
امام زمان،امام زمان گویان برای گسترش فقر و بدبختی«مردم» تلاش می کنند
 بردارید این انحراف به ظاهر امام زمانی!
 ۱۰ تیر ۱۳۸۹
1
اول مرداد سال 1362 انجمن حجتیه مهدویه به تبعیت از انذار تاریخی امام خمینی (ره) تعطیل شد
29 سال از فرمان توقف امام به فعالیتهای انحرافی اسلامی گذشت!  بردارید این انحراف به ظاهر امام زمانی را ؟
۲۹ تیر ۱۳۸۹
2
خطر سوء استفاده دروغ گویان از اعتقاد راسخ مردم به امام زمان از همیشه جدی تر است!
می گویند«میزان» تنها رضایت امام زمان است و معیار تشخیص هم فقط ما!
۴ مرداد ۱۳۸۹
3
آیت الله هاشمی رفسنجانی :
دروغ گویان در پی سوء استفاده از اعتقاد راسخ مردم به امام زمان (عج) برآمده اند!
می خواهند خود را میزان رضایت امام زمان(عج) از مردم معرفی کنند
۱۰ مرداد ۱۳۸۹
4
هشدار تاریخی هاشمی رفسنجانی به انحرافات اسلامی :
فتنه گرانی با دعای عهد و فرج ظهور بر زبان و نیت اجابت دعای اسرائیل و دشمنان اسلام در دل!
۱۷ مرداد ۱۳۸۹
5
هاشمی رفسنجانی :
فتنه گری با نقاب دعای عهد و ظهور فرج امام زمان «خطرناک ترین» فتنه ضد اسلامی!
۲۰ مرداد ۱۳۸۹
6
هاشمی رفسنجانی :
فتنه ای با دو سر جدانشدنی!  تخریب مراجع و روحانیت به نام امام زمان در داخل و تفرقه افکنی در جهان اسلام به نام «مکتب ایران»!
۲۸ مرداد ۱۳۸۹ 
7
هاشمی‌رفسنجانی :
کسانی که خون ناحقی از مردم بر زمین ریختند باید بدانند بازخواستی هم در کار است! / راه دروغگویان به نام امام زمان (عج) قطعا منتهی به شکست است!
۴ شهریور ۱۳۸۹ 
8
هاشمی‌رفسنجانی:
مدعیان امروزی حکومت نایب امام زمان ؛ زمان شاه به امام می گفتند آب در هاون نکوب!
۱۵ شهریور ۱۳۸۹
9
هاشمی رفسنجانی:
امام زمان گویی که مکتب ایران بسازد ، دنبال بد نام کردن روحانیت است!
 دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۸۹
10
هاشمی رفسنجانی:
شاید روزی فتنه گران امام زمان را هم ملی کردند!
۲۵ شهریور ۱۳۸۹
11
هشدار هاشمی:
منحرفانی با نام امام زمان بر لب؛عشق آمریکا در دل و منشور کوروش در دست!
۷ مهر ۱۳۸۹
12
اسرائیل می خواهد بازار اسلام ایرانی؛ عربی و آفریقایی راه بیفتد!
پرچم دو رنگ امام زمان و کوروش کبیر پرچم مکتب ایرانی- اسرائیلی است
۱۰ مهر ۱۳۸۹
13
هاشمی رفسنجانی:
طالبان امروز حکومت نایب امام زمان ؛ زمان شاه به امام می گفتند آب در هاون نکوب!
۲۲ مهر ۱۳۸۹
 
14
دروغگویان سوء استفاده از مهدویت را در دستور کار دارند!
روایتی از ریشه اعتقادی جریان سیاسی ضد هاشمی !
۹ آبان ۱۳۸۹
15
هاشمی : برخی در عراق می خواستند به نام امام زمان (عج) حوزه نجف را تخریب کنند!
امروز نیز عده ای مهدویت گرایی را برای تضعیف جایگاه ولایت به کار گرفته اند
۲۵ آبان ۱۳۸۹
16
هاشمی رفسنجانی:
ساواک مشوق استفاده از روش مشائین در تخطئه امام بود!
۲۹ آبان ۱۳۸۹
17
هاشمی رفسنجانی:
تبلیغ توامان امام زمان و کوروش کبیر دروغگویی مضاعف است
۳ آذر ۱۳۸۹
18
امروز خرافه پرستان به نام امام زمان تخریب مرجعیت و ولایت را هدف گرفته اند
هاشمی رفسنجانی: صدای پای جریان ستیز با مرجعیت می آید
۲۰ آذر ۱۳۸۹
19
به نام خود زندگی مردم را پریشان کنید چرا به نام امام زمان فتنه می کنید؟
۲۸ آذر ۱۳۸۹
20
فتنه مهدویت با حقیقت مهدویت هیچگونه ارتباطی ندارد
هاشمی : خرافه پرستان آرامش مردم و نظام را موجب تاخیر در ظهور امام زمان می دانند!
 امام اینها را از در بیرون کردند ولی امروز از پنجره آمده اند تا کار خود را تمام کنند!
۲۸ آذر ۱۳۸۹
21
بنام خود تهمت بزنید و دروغ بگویید چرا به نام امام زمان معصیت می کنید؟
 ۳۰ آذر ۱۳۸۹
22
در فتنه مهدویت تداوم عمر جمهوری اسلامی تاخیردر ظهور حضرت مهدی (عج ) است!
هاشمی : نیت فتنه ضد روحانیت از پریشانی نظام و مردم تعجیل ظهور منجی است !
 ۲ دی ۱۳۸۹
23
فتنه مغلوب امام دوباره آمده تا به نام امام زمان زندگی مردم را پریشان کند!
هاشمی : در فتنه مهدویت دروغ و تهمت معصیت نیست عین صواب است!
 ۴ دی ۱۳۸۹
24
چرا بنام امام زمان فتنه می کنید بنام خودتان زندگی مردم را پریشان کنید !
۶ دی ۱۳۸۹
25
 فتنه مغلوب امام آمده تا با پریشانی زندگی مردم زمینه ظهور فراهم کند
هاشمی: فتنه مهدویت خط قرمزی ندارد نه امام نه رهبری نه مراجع نه قانون !
۷ دی ۱۳۸۹
26
دیگ جوشان اختلافات داخلی رمز حیات فتنه مهدویت است
فتنه مهدویت مقابل امام ایستاد مقابل رهبری هم می ایستد
۹ دی ۱۳۸۹
27
هاشمی رفسنجانی:
دست فتنه مهدویت پشت اسلام ایرانی است
۱۳ دی ۱۳۸۹
28
هاشمی رفسنجانی:
در فتنه مهدویت مردم نباید پرچم عدالت را در دست ولایت فقیه ببینند!
۱۳ دی ۱۳۸۹
29
از ما نیستند اینها که کارخود را به نام امام زمان مهر تایید می زنند!
۱۶ دی ۱۳۸۹
30
در فتنه مهدویت پرچم عدالت نباید دست ولایت فقیه باشد!
۱۶ دی ۱۳۸۹
31
فتنه مهدویت مقابل امام ایستاد مقابل رهبری هم می ایستد
در دروغگویی فتنه مهدویت ملتی حیران می ماند!
۲۱ دی ۱۳۸۹
 
32
هاشمی رفسنجانی:
« فتنه مهدویت» با ادعای هدایت امام زمان دنبال نفی ولایت فقیه است!
۲۸ دی ۱۳۸۹
33
هاشمی: بعد از اسلام ایرانی نوبت ظهور امام زمان ایرانی است!
۲۱ بهمن ۱۳۸۹
34
 به هوش نباشیم فتنه مهدویت نظام و مردم را در اختلاف و کینه های اجتماعی غرق می کند
اسلام ایرانی مصداق فتنه مهدویت است
۴ اسفند ۱۳۸۹
35
اسلام ایرانی مقدمه ظهور امام زمان ایرانی است!
اسلام ایرانی هم امام زمانش دروغ است هم کوروش کبیرش !
۱۱ اسفند ۱۳۸۹
36
به امام گفتند حق سوال نداری فقط پیغام امام زمان را اجرا کن تا در جنگ پیروز شوی !
در فتنه مهدویت امام زمان را از قرآن هم بالاتر می دانند!
۱۴ اسفند ۱۳۸۹
37
هاشمی : به امام گفتند سوال نکنید پیغام امام زمان را اجرا کن تا پیروز شوی!
«اسلام و ولایت» ایرانی مقدمه امام زمان ایرانی است؟
۱۶ اسفند ۱۳۸۹
38
اسلام ایرانی مصداق فتنه مهدویت است
فتنه مهدویت از امام تبعیت نکرد از رهبری هم نمی کند
هاشمی : هدف فتنه مهدویت غرق مردم و نظام در کینه و دروغ است!
۱۸ اسفند ۱۳۸۹
39
اسلام ایرانی مصداق فتنه مهدویت است
پیش بینی هاشمی در آبان 87 : فتنه اسلام ایرانی در راه است
۲۵ اسفند ۱۳۸۹
40
فتنه مهدویت به روایت هاشمی از صدراسلام تا اسلام ایرانی
امام فتنه مهدویت را از در راندند از پنجره باز آمده اند!
۲۶ اسفند ۱۳۸۹
41
در عراق می خواستند حوزه نجف را خراب کنند در ایران هم بتوانند می کنند
هاشمی رفسنجانی: دست بهایی ها پشت فتنه مهدویت
۱۶ فروردین ۱۳۹۰
42
پیش بینی هاشمی در آبان 87 از اسلام ایرانی 88
هاشمی : بهایی ها حامی فتنه مهدویت
فتنه مهدویت حامی اسلام ایرانی
۱۷ فروردین ۱۳۹۰
43
هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
وصیت حجتیه به اسلام ایرانی: هاشمی بماند شما نمی مانید!
۱۷ فروردین ۱۳۹۰
44
بهائیت فتنه مهدویت را در جمهوری اسلامی تدارک دیده است
هشدار سال 87 هاشمیتا دیر نشده بیدار شویم، اسلام ایرانی در راه است
۱۸ فروردین ۱۳۹۰
45
متن مصاحبه رئیس مجمع تشخیص مصلحت با برنامه به سوی ظهور شبکه 2 سیما
هاشمی آبان 87 : بهائیت با نقاب مهدویت دنبال فتنه اسلام ایرانی است
۲۱ فروردین ۱۳۹۰
46
 امام زمان گویان مروج اسلام ایرانی نفوذی اسرائیل اند
۲۴ فروردین ۱۳۹۰
47
فتنه مهدویت را دوباره در کشور فعال می بینم
امام فتنه مهدویت را بیرون کردند غافل شدیم بازآمدند
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰
48
به اینها فرصت بدهیم کشوری غرق در تفرقه و اختلافات داخلی همچون سودان و یمن می سازند
مدعیان مهدویت را در تدارک فتنه اسلام ایرانی می بینم
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰
49
امام (ره) بالاترین خطر انقلاب را میدانداری متحجران و مدعیان ظهور می دانستند
چرا امام(ره) به مدعیان ظهور میدان ندادند
۱۲ خرداد ۱۳۹۰
50
امام (ره) بالاترین خطر انقلاب را میدانداری متحجران و مدعیان ظهور می دانستند
۱۶ خرداد ۱۳۹۰
51
مصاحبه آبان 87 پیرامون ظهور « مهدویت انحرافی » در جمهوری اسلامی
هشدار هاشمی که 3 سال بعد شنیده شد
۲۵ خرداد ۱۳۹۰
52
از میدانداری متحجران و مهدویت انحرافی نگرانم
هشدار هاشمی که 3 سال بعد شنیده شد
۳۰ خرداد ۱۳۹۰
53
عواقب میدانداری مهدویت انحرافی از نگاه امام
بدترین فتنه از نگاه امام، فتنه به نام امام زمان بود
۱۳ تیر ۱۳۹۰
54
چه کسانی در نیمه شعبان 57 خون به دل امام کردند ؟
ردپای مهدویت انحرافی از 57 تا 90
۱۴ تیر ۱۳۹۰
55
چه فتنه ای بالاتر از فتنه به نام امام زمان ؟
فتنه بزرگی به نام امام زمان آغاز شده است
۱۹ تیر ۱۳۹۰
56
شناخت نفوذی های اسرائیل از تبلیغ توامان "امام زمان و کوروش کبیر"
۲۳ تیر ۱۳۹۰
57
وقتی عالمان در رسانه ملی نباشند فتنه گران از مهدویت نان خودشان را می پزند!
۳۰ تیر ۱۳۹۰
58
روزی که امام (ره) مدعیان ظهور را کنار زدند :
چرا به نام امام زمان؛ مردم را پریشان می کنید بروید به نام خودتان معصیت کنید!
۲ مرداد ۱۳۹۰
59
نفوذی های اسرائیل اول با شعار امام زمان می آیند بعد ...
۴ مرداد ۱۳۹۰
60
امام(ره) به مدعیان ارتباط با امام زمان (عج) وقت ملاقات هم نمی دادند
محضر امام (ره) جای مدعیان دروغین ظهور نبود
۱۶ مرداد ۱۳۹۰
61
مدعیان ظهور" ساکتین دوران مبارزه ، مطرودین زمان امام(ره)
مدعیان ظهور عامل اصلی انحراف انقلابند
۲۰ مرداد ۱۳۹۰
62
فتنه بزرگی را به نام امام زمان آغاز کرده اند
۲۴ مرداد ۱۳۹۰
63
سخنرانی سال 48 هاشمی : نفوذی اسرائیل با شعار امام زمان هم می آید!
۲۴ مرداد ۱۳۹۰
64
روایت هاشمی از امام زمان گویان اسرائیلی !
۶ شهریور ۱۳۹۰
65
امام لحظه ای به مدعیان ظهور میدان ندادند
مهم ترین هشدار امام را از یاد بردیم
۵ مهر ۱۳۹۰
66
می خواهند با فقر و فساد کشور را آماده ظهور کنند!
۷ مهر ۱۳۹۰
67
تا دیروز مبارزات را حرام کرده بودند امروز انقلابی تر از انقلابیون شده اند!
غلط می کند کسی به نام امام زمان فقر و فساد زیاد کند
۲۰ مهر ۱۳۹۰
68
مهم ترین انحرافات با لباس مقدسات جلو می آید
هاشمی: به نام امام زمان هم می شود به اسرائیل خدمت کرد!
۱۸ آبان ۱۳۹۰
69
مهم ترین انحرافات در لباس مقدسات جلو می آیند
هاشمی : نفوذی ها به نام امام زمان به اسرائیل خدمت می کنند!
۲۶ آبان ۱۳۹۰
70
مهم ترین نگرانی امام (ره)از فتنه به نام امام زمان (عج)بود
هاشمی در سال 87 از کدام فتنه خبر داد ؟
۲۸ آبان ۱۳۹۰
71
مهدویت انحرافی به روایت هاشمی
برخی از مهدویت نان خود را می پزند!
۱۴ تیر ۱۳۹۱
72
مصاحبه متفاوت هاشمی درباره مهدویت انحرافی
مردم دنیا از کدام مدیریت ما الگو بگیرند؟
۲۲ آذر ۱۳۹۱
73
وقتی در اداره معاش مردم ناتوانیم چگونه مدعی زمینه سازی ظهوریم؟
 یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱
74
اشتراک گذاری :
ارسال نظر