بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر : ۹۵۹۵۹
رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارائه توضیحاتی درباره چگونگی و فرآیند تشکیل ستادهای انتخاباتی، معرفی مسئولان ستادها، تهیه برنامه ها و برگزاری نشست آیت الله هاشمی رفسنجانی با خبرنگاران، هماهنگ بودن تجمع هواداران آقای هاشمی جلوی ستاد انتخابات کشور را تکذیب کرد.
محمد هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برخی اخبار مبنی بر اینکه تجمع روز گذشته هواداران و دوستداران کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی از پیش برنامه ریزی شده بوده است، اظهار داشت: این خبر را بنده تکذیب می کنم چراکه تا ساعت 17:30 هیچ کس اطلاع نداشت که آقای هاشمی می خواهد در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری شرکت کند.

آمدن هاشمی باعث خوشحالی مردم در شهرستان‌ها بود

وی با تاکید بر اینکه تجمع هواداران آقای هاشمی جلوی وزارت کشور حرکتی خودجوش بوده است، افزود: شاید رسانه هایی که خبرهایی در مورد تجمع هواداران آقای هاشمی جلوی وزارت کشور منتشر کرده اند، اخبار مربوط به خوشحالی مردم در شهرستان ها را هم داشته باشند.

رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: تا آنجاییکه به ما اطلاع داده اند پس از ثبت نام آقای هاشمی برای انتخابات ریاست جمهوری در بسیاری از شهرستان ها از جمله مشهد شیرینی پخش کرده و گوسفند قربانی کردند. لذا این حرکات اقدامات خودجوش کسانی بوده است که منتظر کاندیداتوری حاج آقا بوده اند.

حتی خودمان از تجمع مردمی متعجب شدیم

وی ادامه داد: واقعیتش این است که وقتی ما که به همراه آقای هاشمی برای ثبت نام به ستاد انتخابات کشور می آمدیم به جلوی وزارت کشور رسیدیم، از تجمع صورت گرفته تعجب کردیم و تا جاییکه به ما اطلاع دادند گویا در روزهای قبل هم عده ای به همین صورت منتظر ورود آقای هاشمی بوده اند.

محمد هاشمی تاکید کرد: تجمع صورت گرفته جلوی وزارت کشور در روز گذشته به هیچ وجه حرکت برنامه ریزی شده ای از سوی دفتر و یا هواداران آیت الله هاشمی رفسنجانی نبوده است و بنده اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها درباره هماهنگ بودن این حرکت را تکذیب می کنم.

اگر هماهنگ می کردیم جمعیت بسیار زیادی به وزارت کشور می آمدند

وی در عین حال افزود: البته اگر همچون سایر کاندیداها که اخباری مبنی بر حضور آنها در روز و ساعتی مشخص منتشر شده بود، خبر کاندیداتوری آقای هاشمی نیز در رسانه ها منتشر می شد آن زمان می دیدید که چه جمعیتی برای همراهی ایشان جلوی ستاد انتخابات کشور حاضر خواهند شد.

برگزاری 2 جلسه برای تشکیل ستادهای انتخاباتی هاشمی

برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سوالی درباره اعلام زمان تشکیل ستادها، معرفی مسئولان ستاد، تشریح برنامه ها و برگزاری نشست با خبرنگاران از سوی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنده اطلاع دقیقی ندارم، اما پس از اعلام کاندیداتوری و ثبت نام آقای هاشمی در انتخابات بعد از ظهر روز گذشته و صبح امروز جلساتی برای تشکیل ستادهای ایشان و تشریح برنامه ها برگزار شد.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه حاج آقا هیچوقت تصمیمشان را برای حضور در انتخابات اعلام نکرده بود و نزدیک ساعت 17:25 تا 17:30 تصمیم به ثبت نام در انتخابات گرفت ما هیچ پیش‌بینی برای تشکیل ستاد تا بعد از ظهر روز گذشته نکرده ایم.

برنامه ها و تشکیل ستادها باید به تائید حاج آقا برسد

محمد هاشمی خاطر نشان کرد: از دیروز برخی دوستان، مسئولان ستادهای قبلی و افراد باتجربه کار را برای تشکیل ستادهای آقای هاشمی آغاز کردند که البته این موضوع باید به تایید حاج آقا هم برسد پس از آن بحث تشکیل ستاد اتاق فکر برنامه ها، معرفی مسئولان ستاد و... برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر