بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
کد خبر : ۹۸۰۵۸

به گزارش خبرگزاری تسنیم، 93 کارگزار فعال در بورس اوراق بهادار تهران در دو ماه نخست امسال یک میلیون و 349 هزار و 88 دفعه معامله انجام دادند که ارزش کل معاملات آنها ، بیش از 199 هزار و 370 میلیارد ریال بود.
شرکت کارگزاری بانک ملت در دو ماه نخست امسال نیمی از کل ارزش معاملات بورس تهران را به خود اختصاص داد، این شرکت کارگزاری به دلیل عرضه های سهام عدالت و معاملات بانک ملت توانست 50.24 درصد ارزش کل معاملات را کسب کند.
شرکت کارگزاری بانک ملی ایران با 9.65 درصد، شرکت کارگزاری خبرگان سهام با 9.18 درصد و شرکت کارگزاری صبا تامین با 1.77 درصد در رتبه های دوم و سوم بیشترین ارزش معاملات قرار گرفتند.
شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین با 1.72 درصد، شرکت کارگزاری مفید با 1.61 درصد، شرکت کارگزاری آگاه با 1.25 درصد، کارگزاری آراد ایرانیان با 1.12 درصد، کارگزاری کاسپین مهر با 0.94 درصد و کارگزاری نهایت نگر با 0.90 درصد در مکان های سوم تا دهم این فهرست جای دارند.
بر اساس این گزارش، شرکت کارگزاری آبتین استاک با شش صدم درصد، کارگزاری های پارس ایده بنیان و کارگزاری دنیای نوین با چهار صدم درصد و کارگزاری کالای کشاورزی با دو صدم درصد در انتهای جدول ارزش معاملات کارگزاران در دو ماه نخست امسال ایستادند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر