ارزش برند در شرکت‌های تاکسی اینترنتی
کارشناس بازارهای مالی تاکیدکرد:

ارزش برند در شرکت‌های تاکسی اینترنتی

يك برند مي‌تواند اکنون قدرتمندتر اما در آینده با اتخاذ استراتژی‌های نامناسب شرکت تضعیف شود یا بالعکس شرکت اکنون‌ برند ضعیف‌تری نسبت به رقبا داشته باشد، ولی برند شرکت در آینده با عملکرد مناسب تقویت گردد.
استارت‌آپی برای توزیع فولاد
مدیرعامل فولاد متیل خبر داد:

استارت‌آپی برای توزیع فولاد

حدود یک ماه پیش عملاً در همایش “نشست تخصصی زنجیره توزیع، چالش‌های پیش‌رو و استراتژی‌های جدید” از آن رونمایی شد.
 تامین مالی استارتاپ‌های موج دوم و سوم از مسیر کراودفاندینگ
در پنل تامین مالی جمعی و چشم‌انداز آن در بازار سرمایه مطرح شد:

 تامین مالی استارتاپ‌های موج دوم و سوم از مسیر کراودفاندینگ

موج سوم نیز استارتاپ‌هایی هستند که بیشتر به سمت تخصصی‌شدن در حوزه‌هایی همچون سلامت، دانش مالی و ... رفته‌اند و چشم امید این موج نیز به تامین مالی جمعی است؛ چرا که دوره فرشتگان سرمایه‌گذار گذشته و امیدواریم کرادفاندینگ به استارتاپ‌های موج دوم و سوم برای رسیدن آن‌ها به مقیاس بزرگ کمک کند.