بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۶ - ۱۲:۱۹
{mosimage}عرضه بلوكي سهام شركت هاي فولاد مباركه اصفهان و صنايع آلومينيوم ايران در روزهاي چهارم و پنجم آذر 86 آغاز مي شود.
کد خبر : ۱۰۸۱۴

عرضه بلوكي سهام شركت هاي فولاد مباركه اصفهان و صنايع آلومينيوم ايران

عرضه بلوكي سهام شركت هاي فولاد مباركه اصفهان و صنايع آلومينيوم ايران در روزهاي چهارم و پنجم آذر 86 آغاز مي شود.

به گزارش بورس نیوز به نقل ازروابط عمومي بورس اوراق بهادار تهران،سازمان خصوصي سازي به وكالت از ايميدرو از يكشنبه چهارم آذر، 20 درصد از مجموع سهام شركت فولاد مباركه اصفهان را در قالب چهار بلوك 5 درصدي از سهام شركت فولاد مباركه اصفهان را به طور يك جا و نقد و با قيمت پايه 3900 ريال واگذار مي كند. تعداد سهام قابل واگذاري سه ميليارد و 160 ميليون اعلام شده است.

هم چنين اين سازمان در پنجم آذر 86 ، 20 درصد از مجموع سهام شركت صنايع آلومينيوم ايران(ايرالكو) معادل 33 ميليون سهم ، به طور يكجا و نقد و با قيمت پايه 16 هزار و 900 ريال عرضه خواهد كرد.

بر اساس اطلاعيه هايي كه در اين خصوص صادر شده است، برنده مزايده بايد تا 9 روز كاري به پرداخت حصه نقدي معامله اقدام كند و در غير اين صورت، معامله باطل و خسارات وارده برابر ضوابط و مقررات بورس قابل دريافت خواهد بود.

هم چنين اگر قيمت در آخرين روز قبل از عرضه سهام از قيمت پايه تعيين شده فوق بيشتر باشد، آن قيمت مبناي قيمت پايه مورد عمل قرار مي گيرد.

كارگزاران خريدار در صورتي مجاز به ورود سفارش خريد به سامانه معاملاتي هستند كه سه درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قيمت پايه را به طور نقد يا به صورت ضمانت نامه بانكي بدون قيد و شرط از مشتري دريافت و به حساب شركت سپرده گذاري مركزي اوراق بهادار و تسويه وجوه واريز يا ارائه كرده باشند.

سازمان خصوصي سازي نيز با پخش تيزرهاي تلويزيوني و راديويي از شخصيت هاي حقيقي و حقوقي داخلي و خارجي سرمايه گذار براي اقدام به خريد سهام بلوكي اين دو شركت دعوت كرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر