{mosimage}دكتر صالح آبادي همچنین به بازتاب وسیع راه اندازی بورس در سطح بین المللی اشاره کرد و افزود: به امید خدا در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این بورس خواهیم بود.

"> دکتر صالح آبادی : در آینده ای نزدیک بورس بین المللی می شود

بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۹:۰۷

{mosimage}دكتر صالح آبادي همچنین به بازتاب وسیع راه اندازی بورس در سطح بین المللی اشاره کرد و افزود: به امید خدا در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این بورس خواهیم بود.

کد خبر : ۱۲۰۱۸

دکتر صالح آبادی : در آینده ای نزدیک بورس بین المللی می شود

بنابر گزارش خبرنگار بورس نيوز-دکتر صالح آبادی در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه بورس، بانک، خصوصی سازی عنوان کرد : که بر پایی چنین نمایشگاهی می تواند به معرفی بهتر بورس و همچنین نقاط قوت و ضعف و ایجاد ارتباط مناسب با مردم بسیار سودمند واقع گردد.

ایشان همچنین به بازتاب وسیع راه اندازی بورس در سطح بین المللی اشاره کرد و افزود: به امید خدا در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این بورس خواهیم بود.

وی از راه اندازی بورس معاملات آتی در آینده نزدیک خبر داد . همچنین به اعطای مجوز به چندین صندوق سرمایه گذاری خبر داد و افزود: تا قبل از شروع سال جدید شاهد فعال شدن این بخش نیز خواهیم بود. همچنین به افزایش شرکتهای کارگزاری در نقش فلزات و پتروشیمی در آینده نزدیک اشاره کرد .

ایشان در بخش دیگر از سخنان خود اشاره کرد : سازمان اقدامات مناسبی برای شفاف سازی در بخش اطلاعات انجام داده و سیاستهای سازمان بر اساس ارتباط بهتر با کمترین حضور فیزیکی می باشد و در همین راستا سازمان اقدام به راه اندازی شبکه ناشران کرده که تا پایان امسال 45 شرکت نیز به این شبکه افزوده خواهد شد.

وی در پایان اظهارات خود ابراز امیدواری کرد: با توجه به اصلاحات صورت گرفته شاهد اعتماد روز افزون بازار پول و همچنین جذب بیشتر سرمایه خارجی در بورس باشیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر