{mosimage}برای رسیدن به یک بورس توانمند و پویا مؤلفه های متعددی احتیاج است که یکی از مهمترین مولفه ها افزایش سطح علمی فعالان در این عرصه می باشد که این مهم نیز اخیراً از سوی مسئولان سازمان بورس کشور مورد توجه قرار گرفته است.

"> آریا سهم بی رقیب در آموزش

بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۴:۳۶

{mosimage}برای رسیدن به یک بورس توانمند و پویا مؤلفه های متعددی احتیاج است که یکی از مهمترین مولفه ها افزایش سطح علمی فعالان در این عرصه می باشد که این مهم نیز اخیراً از سوی مسئولان سازمان بورس کشور مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر : ۱۲۲۵۲

آریا سهم بی رقیب در آموزش

برای رسیدن به یک بورس توانمند و پویا مؤلفه های متعددی احتیاج است که یکی از مهمترین مولفه ها افزایش سطح علمی فعالان در این عرصه می باشد که این مهم نیز اخیراً از سوی مسئولان سازمان بورس کشور مورد توجه قرار گرفته است. سازمان بورس در همین راستا با برگزاری آزمونهای اقدام به اعطای مدرک تحلیلگری برای افراد پذیرفته شده در این آزمونها می نماید افرادی که در این آزمونها حائز صلاحیت می شوند می توانند به عنوان کارشناس رسمی در بازار سرمایه و کارگزاری ها مشغول به فعالیت شوند.

در همین راستا و برای کمک به افرادی که تمایل به فعالیت در این زمینه دارند و در جهت ارتقاء سطح کیفی علمی فعالان بازار سرمایه کارگزاری آریا سهم اقدام به برگزاری دوره های آمادگی آزمون های تحلیل گری و اصول مقدماتی بورس کالا می نماید.

سید عسگری مدیر برگزاری کلاسهای آمادگی آزمون تحلیل گری بازار سرمایه در گفتگوی خودبا بورس نیوز در توضیح چگونگی برگزاری این کلاسها به خبرنگار بورس نیوز گفت: آریا سهم برای آمادگی بهتر علاقه مندان به شرکت در این آزمون که 2 بار در سال برگزار می شود اقدام به برگزاری این دوره ها می نماید.

وی ادامه داد: برای هر آزمون چند دوره کلاس آموزشی برگزار می گردد و برای افرادی که امکان حضور در کلاسها را ندارند با ارایه جزوات امکان شرکت در این دوره ها به صورت غیر حضوری برای علاقه مندان فراهم شده است وی با اشاره به این نکته که برای قبولی در آزمونها دواطلب باید به 10 سوال از هر درس پاسخ صحیح دهد افزود: شانس افرادی که در این دوره های آمادگی شرکت کرده اند برای قبولی در آزمون 5 برابر افراد دیگر می باشد.

ایشان در پایان گفت: در صد قبولی افراد حاضر در دوره های آمادگی آریا سهم در آزمون بورس اوراق بهادار 45 درصد می باشد و برای آمادگی بهتر آریا سهم اقدام به برگزاری 2 آزمون آزمایشی در زمینه تحلیل گری بازار سرمایه و اصول مقدماتی کالا می نماید که به این ترتیب شرکت کنندگان در این دوره ها با شرایط آزمون بیشتر آشنا می شوند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر