بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
باشگاه مشتریان بورس نیوز با همکاری شرکت مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ تحلیل بنیادین صنعت ساختمان را با بررسی سه نماد ارایه می کند.
کد خبر : ۱۳۲۳۴۲
نویسنده :
کیوان فر
باشگاه مشتریان بورس نیوز با همکاری شرکت مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ تحلیل بنیادین صنعت ساختمان را با بررسی سه نماد ارایه می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه مشتریان بورس نیوز، با توجه به اینکه سال مالی اکثر شرکت های ساختمانی پایان شهریور ماه است و این مجموعه ها افزون بر ارایه اولین پیش بینی بودجه سال مالی آتی خود نسبت به تهیه گزارش عملکرد 12 ماهه نیز اقدام می کنند و نظر به اینکه عمده حجم خرید و فروش واحدهای ساختمانی و نقل و انتقالات در بازار مسکن طی نیمه نخست سال انجام می شود، مقرر گردید در نشست های تحلیلی باشگاه مشتریان این صنعت بررسی شود.

در همین راستا جلسه روز آتی باشگاه به بررسی سه نماد "ثمسکن"، "وساخت" و نیز "پدیده" اختصاص یافته و طی آن نمایی کلی از صنعت ساختمان ارایه خواهد شد.

انتخاب شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز برای بررسی وضعیت بنیادین نیز از این رو بوده که مدتی است سهم مذکور نگاه بسیاری از مردم و سرمایه گذاران را به خود جلب کرده؛ در نتیجه این نیاز احساس می شد تا در جلسه ای تحلیلی وضعیت بنیادین آن ارایه گردد.

شایان ذکر است با توجه به استقبال بالای سرمایه گذاران از صنعت ساختمان و محدود بودن ظرفیت سالن نشست، از کلیه اعضای محترم باشگاه مشتریان بورس نیوز درخواست می شود که حضور قطعی خود را با ثبت نام از طریق لینک زیر اعلام نمایند.

همراه داشتن کارت عضویت باشگاه مشتریان بورس نیوز الزامی است.


لینک ثبت نام نشست

http://www.boursenews.ir/fa/forms/14


گفتنی است آن دسته از عزیزانی که قصد حضور در نشست های باشگاه مشتریان بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و 100 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو باشگاه ثبت نام کنند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

ttp://www.boursenews.ir/fa/forms/3


در پایان گفتنی است هفتمین نشست باشگاه مشتریان بورس نیوز در محل دفتر مرکزی کارگزاری حافظ برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری:

سه شنبه 18 شهریور ماه 1393 ساعت 15 الی 17

محل برگزاری:

تهران خیابان بخارست کوچه نهم پلاک 16  طبقه ششم سالن کنفرانس - دفتر مرکزی کارگزاری حافظ

اشتراک گذاری :
ارسال نظر