بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
در جلسه هم اندیشی مدیران هلدینگ تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو اعلام شد:

محورهای چهارگانه هلدینگ/برنامه "وایران" برای افزایش سرمایه

در راستای بهبود و پویایی ساختار عملیاتی مجموعه تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو بزودی اصلاحات بنیادی در ساختار نیروهای فرایندی شرکت های مجموعه برای پشتیبانی از متخصصان حرفه ای و کارآزموده آغاز می‌شود.
کد خبر : ۱۳۶۴۳۳
نویسنده :
کیوان فر
در راستای بهبود و پویایی ساختار عملیاتی مجموعه تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو بزودی اصلاحات بنیادی در ساختار نیروهای فرایندی شرکت های مجموعه برای پشتیبانی از متخصصان حرفه ای و کارآزموده آغاز می‌شود.

مدیر عامل شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو ضمن بیان مطلب فوق از تحقق برنامه‌های این هلدینگ در عملکرد شش ماهه امسال خبر داد و در جلسه هم اندیشی مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت های سرمایه پذیر هلدینگ تعاونی خاص با اشاره به تحقق 100 درصدی ارقام برآوردی بودجه در عملکرد شش ماهه امسال، از بار مالی چند میلیارد تومانی هزینه بنگاه داری و لزوم بازنگری برای تعدیل این هزینه سخن گفت و افزود: تا این لحظه با وجود تحقق برنامه ها باید در شش ماهه باقیمانده تا پایان سال به گونه ای عمل کرد که برای جلب رضایت سهامدار از ارقام بودجه ای عبور کرد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، ابراهیم غلامی طی این جلسه در بیان استراتژی های مختلف این هلدینگ گفت: این هلدینگ در چهار محور اصلی بازار سرمایه، بازار خودرو، بازرگانی و ساختمان و در محورهای فرعی خدمات و تولید برنامه هایی را در نظر گرفته و در این راستا اخیراً شرکت فراگستر به شرکت تجارت سرمایه از مجموعه شرکت های سرمایه پذیر هلدینگ با هدف حل و فصل بدهی ها واگذار شده است.

وی افزود: همچنین در سال جاری کمیته بررسی بودجه و عملکرد تشکیل و زیر نظر مدیریت هلدینگ تعاونی خاص هر هفته عملکرد تعاونی و شرکت های زیر مجموعه را مورد تحلیل و بررسی قرار داده است.

غلامی با تأکید مجدد بر تلاش مجموعه مدیران هلدینگ تعاونی خاص برای تحقق بودجه برآوردی سالیانه ، بر لزوم اصلاح ساختار بنیادی مجموعه به منظور پویایی و تحرک هلدینگ تعاونی خاص تاکید کرد و افزود: با وجود موفقیت این مجموعه در اصلاح ساختار مالی اما هنوز برای ساختار نیروی انسانی متخصص و حرفه ای در مجموعه تا به حال اقدامی صورت نگرفته است.

وی بر لزوم بکارگیری و انتخاب نیروهای حرفه ای و متخصص در حوزه های تخصصی و متناسب با جایگاه خود تأکید کرد و یادآور شد: اولویت اصلی مجموعه تعاونی خاص جلوگیری از تضییع حقوق سهامداران و دفاع از منافع آنها است. از این رو به منظور فتح قله های پیشرفت به دنبال یافتن نیروهای متخصص و کارآزموده در مجموعه تعاونی خاص خواهیم بود.

غلامی بر استفاده حداکثری از تمام ظرفیت های موجود در حوزه سرمایه گذاری کشور سخن گفت و افزود: ضمن استفاده حداکثری از همه ظرفیت های سرمایه گذاری در ایران خودرو نباید همه تلاش ها تنها منوط به این حوزه باشد. در عین حال موضوع وصول مطالبات باید به طور جدی از سوی مدیران مجموعه پیگیری و در رأس کار قرار گیرد.

در پایان مدیر عامل تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو از برنامه افزایش سرمایه شرکت لیزینگ ایرانیان خبر داد و افزود: این برنامه که شامل افزایش سرمایه 100 درصدی شرکت مذکور است، بزودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر