بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰
کد خبر : ۱۴۲۴۷۷
علی رغم تکذیب های مکرر، دفاتر این شرکت در تهران پلمپ شده است.

به گزارشعصرخبر، با دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه سه تهران (ویژه جرایم زمین خواری) دفاتر این شرکت تا اطلاع ثانوی پلمپ شده بود.

گفتنی است، زمان پلمپ این دفاتر برخی سهامداران حضور داشتند که این باعث ترافیک شدید در منطقه شده بود.

تصاویر زیر مربوط به دفتر اصلی این شرکت در الهیه (ابتدای خیابان آفریقا) می باشد.

تصاویر پلمپ دفتر پدیده شاندیز در تهران
تصاویر پلمپ دفتر پدیده شاندیز در تهران

تصاویر پلمپ دفتر پدیده شاندیز در تهران

تصاویر پلمپ دفتر پدیده شاندیز در تهران

تصاویر پلمپ دفتر پدیده شاندیز در تهران
منبع:عصرخبر

ساعاتی پیش دفاتر شرکت پدیده  تهران پلمب شد.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، دفتر سهام و فروش پروژه‌های پدیده شاندیز در بلوار آفریقا ساعاتی قبل پلمب شد.

این مکان بر حسب دستور بازرس شعبه 10 دادسرای ناحیه 3 تهران (ونک) و توسط معاونت مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی تهران بزرگ پلمب گردید.

این در حالی است که مشاهدات خبرنگار فارس از منطقه سعادت آباد هم حکایت از این دارد که دفتر این شرکت در این منطقه هم با دستور مقام قضایی پلمپ شده است.



اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
poria
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱
هرچی باشه ما سهامداران تا آخرش پشت سرت هستیم حاج محسن

اسوده خاطر باش که شهر امن است
علی
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
حمایت های مغرضانه مردم محترم مشهد از پدیده ( به دلیل کارمند بودن در این شرکت) اشتباه است. اینکه پهلوان پیروز است و این دست صحبت ها خیلی سطحی نگری و نشانگر عدم بررسی بی طرفانه مساله از جانب هواداران پدیده است. و اینها به دلیل حفظ حقوق 700 یا یک میلیونی ماهانه خود هستند و دیگر به بلایی که سر من سهام دار آمده فکر نمی کنند. کل حقوق در طی سی سال خدمت شما در پدیده به اندازه پولی است که یک سهام دار در طول یک روز به جیب پدیده ریخته است. لطفا بی طرفانه قضاوت کنید.
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۰
گول کامنتهای حقوق بگیرهای پهلوان رو نخورید
ساجده
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
علی آقا چی برای خودت میبافی . امروز اگه جرات داشتی مثل من میومدی تالار حافظ . این بورس مردم رو بدبخت کرد . حالا افتادن به جون شرکتای خصوصی مثل پدیده . تا شاید اونا رو هم مثل من و شما ورشکسته کنن . کاش منم توی پدیده سرمایه گذاری میکردم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴
تکليف من که سهامم رو به شرکت ديروز فروختم چي ميشه بايد 45 روزديگه برم مشهد پولم رو بگيرم
825 ميليون تومان هست يک ماه پيش 712 ميليون خريدم . از شرکت
Ali
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
بابا نترسید دارید چه کار میکنید شما...
ناشناس
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۸
اگر 70 میلیون گرفتی شاه کار کردی
حمید شیشه چی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵
خیلی جالبه معنی زمین خواری رو هم فهمیدیم کاش پهلوان بجای خرید این زمینها وآباد کردن اونها و سود کردن خیلی ها خیلی راحت زندگی میکرد و این همه بی عدالتی رو نمیدید
امیر از مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸
خیلی حسودیتون میشه به پدیده،،کاملا از اخبار هایی که میزارین معلومه.واقعا پدیده چقدر بزرگ هست که شماها واسه پربیننده کردن سایت هاتون حاضرید هر کاری بکنید،حتی ادم فروشی.کی گفته سهام داران پدیده نگران هستند؟؟؟من خودم سهام دار پدیده ام.خیلی هم سهام دارم.حتی یک بار هم شرکت نرفتم ببینم چه خبره،،بازم پول میاد دستم میخوام سهامش رو بخرم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹
الان کیفت کوکه بورس نیوز؟
بشین مردم بیان توبورس حالا
نا اميد از دادستاني مشهد و كشور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵
هنوز دادگاهي تشكيل نشده و جرمي اثبات نگرديده دستور پلمپ دفاتر را صادر ميكنند و مردم را به استرس و فشار رواني مي اندازند!!!!!!!!!!!!!!
امیر از مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۸
جرایم اقتصادی؟؟؟؟؟هنوز حکم صادر نشده اعدامش میکنین؟؟؟؟الن نون سنگک از 100 ت.من شده 1000 تومن،این اسمش چیه؟؟؟آقا اسم همین رو به من بگین ما بریم.
سجاد پدیده
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
احسنت
البرز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۸
ما که سهامدار بانک سابق آرین بودیم بعد از سه چهار سال به پولمون رسیدیم بانک های تات و آریا که هنوز هیچی تازه این شرکتها از خود سازمان بورس و فرابورس مجوز پذیره نویسی داشتن دیگه پدیده که جای خود داره کاغذ پاره داده دست مردم به اسم سهام کجا دنیا سهام شرکت سهامی خاص رو میفروشن حالا سهامداراش بشینن تا به پولشون برسن فردا پس فردا هم مدیرعاملش یا میره کانادا
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۳
این نشون میده دستهای زیادی پشت این بازی بر علیه پدیده است وقتی قبل از اینکه هیچ اتفاقی بیفته خبرگزاری فارس متنی مبنی بر چرایی باز بودن این دفاتر منتشر میکنه و امروز هم قبل از پلمپ خبرگزاری های دیگه خبردار هستن و خبرش رو میزنن وقتی دادستان مشهد روی این مسایل حساس نیست وقتی هنوز جرمی ثابت نشده و دفاتر رو پلمپ میکنن وقتی هنوز دارایی ها براورد نشده و قیمت سهام توسط دادستان چندین برار پایینتر اعلام میشه ... همهی اینا یک معنی میتونه داشته باشه
بهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۵
با پدیده بودیم و هستیم. با داغ کردن این اخبار به هدفتون نمیرسید دوستان. بورس دیگه جای ادم واقع بین نیست.
مینا
ROMANIA
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۶
خدا لعنتتون کنه
مرتضی
GERMANY
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۹
 یعنی اگر اتفاقی واسه این پروژه بزرگ مردمی و خصوصی بیوفته دیگه باید فاتحه این ... رو خوند . با این همه گند کاری و عقب موندگی و آبروریزی تو هر زمینه ای، گیر دادن به پدیده ای که بر عکس تمام پروژه های این مملکت به سرعت داره پیشرفت میکنه. حالا اگه از قافله خرید سهام پدیده عقب موندین و پولتون تو بورس به فنا رفته، خدا وکیلی انصاف نیس تو نظراتتون بد پدیدرو بگین. یا علی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
حالا اگر از این شرکت کسی در تهران سهام خریده وبخواهد شکایت کن کجا باید مراجعه کن تهران یا مشهد ؟؟؟؟برفرض تهران /بازپرسی تهران باید از کداام دفتر این شرکت تحقیقات واستعلام خودرا بگیرد ؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
این بنده خدا اگه دزدی هم کرده دو تا پروژه درست وحسابی تو مملکت ساخته !!!
ناشناس
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
عزیز جان اینکه میگی یعنی چی ؟؟؟؟؟
خوب به هر کسی اجازه بدی دزدی کنه ، نصفش رو هم میبخشه و خرج میکنه اونوقت یعنی طرف کارآفرینه و به ملت و مملکت خدمت میکنه؟؟؟؟؟؟
مینا
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
نه عزیز دزدی نکرده
دزدی چی کرده؟!!!
تو دیگه رفتی تو گذشتشو دزدشم کردی
که دزدی کرده و اومده پروژه پدیدرو راه انداخته
نه اینجورا نیست
حسام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، دکتر سید امیر سیاح در صفحه اجتماعی خود نوشت:مساله این نیست که پدیده شکست بخورد یا نخورد... مساله این است که با این رفتارهای حساب نشده و چکشی علیه «سرمایه اجتماعی» و بی اعتنایی به ابهام های ایجاد شده برای افکار عمومی، دیگر کسی در این کشور، به کسی اعتماد خواهد کرد و مشارکت اقتصادی شکل خواهد گرفت؟!
ناشناس
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
در ایران هر کسی اگه درآمد کمی داشت و فقط تونست گلیم خودشو از آب بیرون بیاره ، داره درست کار انجام میده و هر چقدر درآمد بیشتری داشت بدانید که داره از راه نادرست پول در میاره و هم رشوه میده و هم حق دیگران رو ضایع میکنه ، فرقی هم نداره که کار آزاد باشه یا دولتی ، مغازه داشته باشه یا شرکت یا هلدینگ.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
سهامداران پدیده به جای پول چند متر زمین در بیابان میتوانند دریافت کنند
متری 50 میلیون تومن

اگر شهرداری مجوز قبرستان را در ان محل بدهد زمینها به یک دردی میخورد
ناشناس
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵
تا چشم تو یکی کور شود که چشم نداری ببینی یکی داره کار خوب میکنه تا این مملکت مثل تو توشه وضع همینه که هست
ایرانی
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
البنه اگه شهرداری این کاررو کرد یک جا هم کنار دستش.... هم برای تو نگه میداریم
سارا
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
چشم امثال این آدما قبلاً کور شده و الا حداقل عکسهای پدیده شاندیز میدیدن و این چرت و پرت ها رو بر علیه این شرکت مردمی نمیزدن .
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
اخبار تامل برانگیز پلمپ دفاتر پدیده در تهران
خبرهای ضد و نقیض از پلمپ دفاتر پدیده در تهران از اوایل صبح در چند سایت خبری مطرح شد که با توجه به فعال بودن این دفاتر، این خبر از سوی این شرکت تکذیب شد. اما دقایقی پیش این دفاتر پلمپ شد.

سوال تامل برانگیز این است چگونه اطلاعات مربوطه قبل از اجرا در اختیار این سایت ها قرار می گیرد و آیا واقعا این سایت ها می دانند تبعات ایجاد خبرهای هیجانی بر اقتصاد و معیشت صدها هزار انسان چیست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
ای کاش به جای داییه مهربانتر از مادر شدن حواسشون به کار خودشون و اون دوازده هزار میلیارد و اون سه هزار میلیارد بود که الان انقدر ارزش پولمون سقوط نمی کرد و مردم انقدر در سختی قرار نمی گرفتند.
مریم
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
آقای محترم لطفاً به دستگاه قضا توهین نکنید . مگه ندیدی آقایان برای شفاف سازی برای ملت بار ها اسامی مفسدان را رسانه ای کردند . جناب آقایان الف ب ت س ج چ ح خ د ذ و ..... دیگه چی میخوای .خخخخخخخ
رضا
ROMANIA
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
از اول مشخص بود شرکت درنهایت game over می شود
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
باسلام؛
اميدوارم ابهامات رفع و البته حرکت پديده اصلاح بشه.
ولي اگه پروژه هاي پديده بخصوص کيش متوقف شه و زمين بخوره علاو بر مسايل اقتصادي و قضايي براي مردم و قوه قضاييه و... فکر کنيد اونوقت شيخ نشينهاي خليج فارس چه کيفي ميکنن يعني قاه قاه بهمون ميخندند.
بهتره در اين شرايط اقتصادي به بهترين شکل اين مساله حل شه.
اعتماد مردم به مسوولين و رسانه ها و بخصوص رسانه ملي که تا روز قبل از اعلام ممنونيت آگهي پديده رو پخش ميکرد و پولشو ميگرفت و قوه قضاييه که بعد از پنج، شش سال ناگهاني وارد عمل شده، -و خيليها ميگفتند اگر پديده موردي داشت تا حالا قوه قضاييه جمعش ميکرد- نکنه خدشه دار بشه.
ناشناس
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
آفرین بر شما .
من سهامدار پدیده نیستم ولی اینهمه نهاد نظارتی داریم و بسیار جالب است که شرکتی با این حجم از سرمایه گذاری و تبلیغات و سهامدار بعد از چند سال کار ، ناگهان بدلیل تخلف ممنوع المعامله بشه ؟؟؟؟؟
سئوال اینه که شرکتی اینچنینی را بعد از چند سال ممنوع المعامله و متخلف اعلام می کنند ، پس برای شرکتهای متخلف با حجم کوچکتر و یا افراد کلاهبردار و مختلس در حد میانه ، چه زمانی برای محرز شدن و احیاناً جلوگیری از تخلف و کلاهبرداری زمان می برد ؟؟؟؟
علت عدم اطمینان اکثر مردم برای سرمایه گذاری در کارهای اقتصادی و تولیدی و رجوع مردم به کارهای دلالی و رانت خواری غیر از این دلایل هست ؟؟؟؟
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
وجه آقایان خدشه دار شده رفت پی کارش . این آقایان دستگاه قضا بیان به مردمی برسن که امروز در تالار حافظ دست به اعتراض زدن . اینجا این همه شاکی خصوصی هستش دستگاه قضا هیچ کاری نمیمنه . اونوقت به پاچه پدیده چسبیده .
ناشناس
-
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
بستن دفاتر به نفع پدیده است نگران نباشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
معلومه به نفع پدیده هست اما به نفع سهام دار چی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
مردم ایران انقدر بزرگ هست که این حرفهای بچهگانه راقبول نکنند باور کنیم داریم با این حرفها و قضاوتها ایران را نابود می کنیم نه پهلوان یا سهامداران راـ
تک تیرانداز بختیاری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
بورس نیوز جون فقط یک روی سکه رو دیدی که همینه که میگی اما یادت باشه دنیای ما دو روی سکه رو داره
روی دوم سکه برای دوستانی که سهامش رو دارند اینه که اگه اتهامی ثابت نشه و رای بر شروع مجدد فعالیت دفاتر داده بشه سهامش چندین برابر افزایش پیدا میکنه ولی اگه مطمئنم به ناحق رای بدهند همه به خاک سیاه میشینند و افسوس میخورم که ای کاش سهامشو داشتم
اکبری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
به نظرم بیشترین اشتباه شاندیز این بود که هر کس فامیل اینها بود و اسم پهلوان داشت سهامدار بزرگ آنجا میشد که اینکار باعث فساد میشود چون دیگر سهامداران بزرگ زورشان در جلسات به اینها که در اکثریت بودند نمیرسید و پهلوان ها و فامیلها شان همه کاره بودند ولی خدا کریم است انشالله با اصلاح مواردی که گفتم ( در قبضه گرفتن امورات توسط خاندان پهلوان ) با همت مسولین و سهامداران بزرگ شاندیز حل و فصل شود تا مردم از نگرانی در بیایند
نويد
ROMANIA
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸
متاسفم براي اين همه كوتاه فكري
متاسفم برات بورس نيوز
خيالت راحت رگ گردنمون هم بزنن از پديده نه به خاطر سود زيادش بلكه بخاطر حقانيتش، شرافتش و مردانگيش دست بر نميداريم.
زنده باد هر مرد با شرفي كه به فكر آبادي اين مملكته و بخاطر تهمتهايي كه بهش ميزنن كم نمياره و از جونش مايه ميذاره
حاج پهلوان دوستت داريم با تمام وجود
حقانيتت را همه ميدانند
محمد جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵
خدارو شکر دارن بدون هزینه تبلیغات پدیده رو میکنند.
مصی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
همچنان خبرهای خوب در راه است با این مسولین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
دوستان پدیده ایی، در شرایط کنونی که دستگاه قضا بعد از 5 سال در حال رسیدگی به مستندات 5 سال پیش میباشد !!! و در زمان افتتاح فازهای پروژه!!! با ایجاد جو منفی کنونی مطمن باشید که بستن دفاتر بسیار به نفع همه ما سهامداران میباشد. انشاالله بزودی با حل مسایل و مشکلات بوجود آورده شده و پدید آمدن جو مناسب دفاتر دوباره بازگشایی شده و شاهد آبادانی و پیشرفت و اشتغالزایی بیش از پیش خواهیم بود.انشاالله.
elham
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
کی کلاه برداره؟؟؟ من سهامدارم ولی سود خوبی کردم ...درها اگر بسته شد اتفاقی نیوفتاده فقط تعداد زیادی به بیکاران جامعه اضافه شد .... اتفاقی نیوفتاده فقط فقر بیشتر شد.... اتفاقی نیوفتاده فقط شانه های برادر و خواهرانمان برای گذران زندگی ،با این گرانی خمتر شد ... اتفاقی نیوفتاده فقط پدری برای گذران زندگی بیشتر شرمنده خانواده خود گشت... چیزی نشد فقط دری بسته شد بی انکه عاقبت آن دیده شود ....
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷
همه اخبار این سایت از روی غرص می باشد و هیچ کس قبول نداره
ارش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴
اقا من دارو ندارم تو پدیدس.اصلا نوش جون اقای پهلوان.دادم ک بخوره ی لیوان ابم روش.بسوزه اونجات بورس نیوز.ما سهام دارا پشت پدیده هستیم.
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۴
خدا با صابران است.بورس نیوز آب بریز اونجات که می سوزه.تو بورس مال مردم و چپو می کنین یه آبم روش از مدعی العموم خبری نیس.من اصلا می خوام دارو ندارم و تو پدیده به پهلوان ببخشم نوش جونش.با جون ودل بهترازینکه به کفتارهای بورس بدم بخورن
آرش اشرفی
FRANCE
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۲
استراتژی پدیده این بود که با تبلیغات گسترده و افزایش اعتبار هر سهم-به شکلی که رشد سهامش ساعت میزد-سرمایه چذب کرد.
اگه میگفت سهام 25 درصد افزایش پیدا میکنه دلیلش این بود که مطمین بود کسی سهامشو نمیفروشه
دقت کنین دوستان.ارزش پروژه پدیده تو یه هفته فرقی نمبکرد ولی این آقا ادعا میکرد بیشتر شده و میگفت در آینده باز هم بیشتر میشه.
با این افزایش مجازی سهام-یعنی ارزش گذاشتن روی پروژه ای که هنوز کاملا به بهره برداری نرسیده-هر روز به سهام داراش اضافه شدن.
الان پول های این سهام دارا کجاس؟
اگه آقایون پدیده ای راست گفته باشن و مشغول ساخت و ساز بوده باشن الان این پول ها شده بتن و شن و آهن تو دله زمین.
و قطعا پدیده نمیتونه پولی رو که طی چند سال از مردم گرفته تو این یه ماه یا 45 روز به مردم بر گردونه
واقعیت اینه که نه پدیده نه سهامش اینقدر که مسوولاش ادعا میکردن ارزش نداشته
البته اگه سنگ اندازی نمیکردن شاید اوضاع فرق میکرد...
سجاد
ROMANIA
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۲
فقط همینو میدونم اگه کسی سهامشو بفروشه .پشیمون میشه.چون دیگه نمیتونه سهام بخره.
یک سهامدار همراه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲
با این حرفها که خوبه اگه حتی نرخ گاز مصرفی پتروشیمی ها بشه مجانی در پدیده هم ببندن و همه شرکت هاب بورسی تعدیل 10000000000 درصدی برن کسی از کوچه بی در و پیکر بورس هم رد نمی شه . همین الان من منتظرم سهم های شرکت ها ورشکسته ام کمی بیاد بالا و همش و بفروشم و بدم پهلوان و بگم خداقوت پهلوان ما هم همیشه همراه شما هستیم......
سعید رستمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
پدیده دوست داریم
ناشناس
UNITED KINGDOM
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
من خبرهای موثق دارم که نمیتونم منبع خبر را بگم اما قضیه بزودی حل میشه چون نه کلاهبرداری مطرح است نه اختلاس فقط پرداخت برخی جریمه ها که آن هم به حساب قوه قضاییه خواهد رفت نه دولت لذا دولت عقب نشینی کرده و تازه سمت و سویش بیشتر به سمت پدیده هم شده اون هم سر جریان زمینها و ورود به حریم
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
تمام این بازیا بخاطر اینکه مردم سهامشونو به پدیده بفروشن و خوده آقایون بیان جای سهامدارا رو بگیرن و تو سوده خوبی که قراره در چند سال آینده نصیب شرکت بشه سهیم بشن اگه میدونستید سهامتون طلاست با این دروغ پردازیا منفی نمیشدید. آقای دادستان یک بار تو حرفاشون گفتن ما از دارایی های پدیده موجودی حساباشون و ارزش پروژهاشون هیچ اطلاعی نداریم و باید شفاف سازی بشه بعد چند روز بعد مصاحبه کردن به نظر من سهام شرکت دوهزار بیشتر نمی ارزه خوب جناب دادستان شما اگه از سرمایه شرکت اطلاعی دقیقی نداری چجوری اظهار نظر میکنی سهام دو هزار بیشتر نمیرزه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
من سهام پدیده دارم و به پروژه های پدیده ایمان دارم ولی از اونجایی که برام محرز بعضی ها میخوان جلوشو بگیرن به آقای پهلوان پیشنهاد میکنم پروژه جدید شروع نکنه و همین پروژه ها رو به سرانجام برسونه و با سهامدارا و شرکاش تصفیه کنه و سرمایشو ببره تو کشورای دیگه کار بندازه، این آدما لیاقت ندارن...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
من شوهرم کارمند پدیده هست الان بچه مون تو راه هزاران نفر مثل من و شوهرم از پدیده روزیمون و میخوریم فقط میخوام این و بگم هر کی بخواد نون هزاران نیرو رو که همه زن و بچه دارن اجر کنه مطمئن باشه نون زن و بچه خودش اجر میشه انشالا
ناشناس
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴
سر کار خانوم نونی که سر سفرتون میاید از جیب صدهزار سهامدار پدیده است

ببین سهامدارها راضی هستند سرمایشون را بدهند به شما

شما چرا باورتون نمیشه جنس هزار تومنی را دارید 12 هزار تومن میفروشید

خدا شاهداست برکت از سفره تون میره

شادی ونشاط خانواده خود را با حرام قاطی نکنید
ناشناس
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷
آقای محترم شاید شوهر این خانم یه نیروی اجراییه چقدر قلباتون سیاه و افکارتون مسمومه!!!
محمد توکلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
بورس نیوز جان مادرت تو از همه بیشتر خبر داری آخرش تکلیفمون چیه 89 هفت تومن گذاشتیم الان شد 80تومن میدین پولمونو یا میخورین آقا زودتر بگین
ماکان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
سلام من هم یکی از سهامداران پدیدم و اتفاقا اگه پول داشتم الان دوباره سهام می خریدم، چون بهترین موقع برای خریده. بله هر کاری ریسک داره و خود فرد باید ریسک کار را قبول کنه، ولی به نظر من آقای پهلوان حداقل کاری که کردند، اشتغال زایی برای تعداد زیادی از هموطنان عزیزمون بوده و برای همین نه به خاطر سرمایه خودم بلکه به خاطر همه مردمی که الان مشغول کار در پروژه های پدیده هستند، امیدوارم که این پروژه با قدرت هر چه بیشتر جلو رود.
mejid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
از ماست که برماست همین کارها رو می کنن که کشور ما 50 سال از غربی ها عقب، هیچ شخصی اجازه کار جدیدی تو این مملکت نداره باید همیشه دستمون پیش ابرقدرتها دراز باشه
آتنا
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
کجای کاری برادر . 5000 سال عقب تریم . یه نیگا به این بیابونای دبی بنداز ببین چی غول توریستی برای خودشون شدن . لعنت بر اندیشه عقب افتاده ما .
ستار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴
من سهامدار شرکتم آقای پهلوان نوش جون تو بخور اما بمیرم پولامو نمیزارم تو بورس
سیما
ROMANIA
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
من سهامدارم وتا آخرش مثل یه مرد به پای این مرد بزرگ میمونم. زنده باد ایران زنده باد ایرانی زنده باد بزرگ پهلوان ایران
مسعودسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
وقتی اقای پهلوان می تواند با چند نفر یک رور رورنامه خراسان را در مشهد خریداری کند و یا هزینه های میلیاردی انجام دهد کاری ندارد چند نفر حقوق بگیر در فضای اینترنت استخدام کند تا برایش تبلیغ کنند و برای حاج محسن دلبری بکنند
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
باسلام؛
اميدوارم ابهامات رفع و البته حرکت پديده اصلاح بشه.
ولي اگه پروژه هاي پديده بخصوص کيش متوقف شه و زمين بخوره علاو بر مسايل اقتصادي و قضايي براي مردم و قوه قضاييه و... فکر کنيد اونوقت شيخ نشينهاي خليج فارس چه کيفي ميکنن يعني قاه قاه بهمون ميخندند.
و ایرانی نیست که توریست بیاد
میزززز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
جمله بندی طرفدارن پدیده خیلی شبیه هم هست.
رویا
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
چون همه ما با هم هم دل و هم زبانیم . و مثه شما بورسیا نیستیم که الان به خاک سیاه نشستین . زنده باد پدیده زنده باد سهامدارای پدیده .
ابوالفضل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶
خدای جای حق نشسته ما که میدونیم شما خبرگزاری ها و خیلی از سایت ها با دادستان و خیلی از مسئولین دستتون تو یه کاسه هستش وگرنه چه دلیلی داره قبل از پلمپ دفاتر تهران شما خبرشو تو سایت بزنین ولی اینو مطمئن باشید دارین زور الکی میزنین پدیده و پهلوان به همین راحتی عقب نمیکشن و ما سهامدارا هم پشتشون هستیم حالا هی برین خبر بزنین
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱
انگار یک گروه نشستن اخبار پدیده که میاد رو سایت ها زیرش چیزایی در حمایت پدیده مینویسند . این ها همون هایی اند که روزنامه تو مشهد میخریدن تا سهام پدیده رو بتونن بفروشن . مردم موقع ضرر همین ها میان دوباره با شما همدردی میکنن . گول نخورید . فقط یک سوال میکنم ازتون . به نظرتون چرا باید شرکت بره روزنامه ها که علیه اون منتشر شده بخره .1- چون نمیخواد چیزی علیه اش منتشر بشه تا ضرر نکنه و...2 -چون یه چیزی هست که نمیخواد شما بفهمید تابتونه سودش رو ببره .
من نظرم رو گزینه دوم هست چون هیچکس تو این دنیا به فکر شما نیست همه به فکر خودشونن.حتی خود شما که نظر رو میخونی .این طور نیست .
قلی
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
باید گروهی باشه جلو گروهی جیره خوار بورسیا که میشینن علیه پدیده مقاله مینویسن در حالی که سوادم ندارن
س ن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
خیلی جالبه که بعضی ها حتی یک بار صورت های مالی پدیده رو ندیدن و فقط میگن ما هستیم و حمایتت می کنیم!!!
حسین
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
برو توی سایتش همه صورتهای مالی با تایید حداقل 10 نفر از بازرسان دادگستری موجود هست . این هزار بار . گوشت که بدهکار نیست .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۷
قیمت در بورس بر اساس عرضه و تقاضا تعیین میشود


تازه با این همه سفت وسختی وضعش این است

پدیده که جای خود دارد
یک ریال به سهامدارها نمیدهد
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
واقعا اگه اينا به فكر مردم باشن كه اينهمه استرس به مردم وارد نميكنن به جاي اين كه دفاتر رو پلمب كنن ميگذارن دفاتر باز باشن اما حق تبليغ وفروش نداشته باشن كه مردم جايي براي مراجعه داشته باشن و نگرانيشون كم بشه اينها به فكر تنها كسي كه نيستن مردم من خودم چهارشنبه كه مراجعه كردم وديدم دفاتر پلمب شده نزديك بود سكته كنم
ارش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
اقا من ارشم.من ک خودم تو نظرات قبلی نوشتم سهام دار پدیدم.باز این ایکیو بازی بعضی دوستان مارو کشته ک انگ اجیر شدن از طرف اقای پهلوانو واسه من و امسال من مطرح میکنن.!!!
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
تمام این قضا یا برمیگرده به عدم تحمل بخشهای دولتی و نیمه دولتی با بخش خصوصی .چون اقتصاد کشور ما دولتیه تقریبا تمامی دستگاهها و رسانه های دولتی و نیمه دولتی و خصوصی های وابسته به دولت {مثل همین بورس و بورس نیوز} نمیتونن یک بخش خصوصی قوی و کارآمد رو در کنار خودشون تحمل کنند وبا هر ترفندی شده چه قانونی وچه حتی غیر قانونی برای از بین بردن بخش خصوصی آستینها را بالا میزنند من نمیخواهم از پدیده حمایت کنم ولی این طرز برخورد و قانونی با این مسئله نیست که دستگاههای مختلف 5 سال خواب باشند مخصوصا قویه قضائیه و به ناگاه از خواب بیدار شوند و قصد ریشه کنیه همه چیز را ذاشته باشند . متا سفم برای تمامی دستگاهای دولتی که اینگونه تیشه به ریشه کشور میزنند من خودم در یک دستگاه دولتی کار میکنم واین مطالب را با تجربه 20سالیه خودم بیان کردم
داوود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
تا بوده همین بوده بخش خصوصی نباید پروبال بگیره اول صندوق آل طاها ومحمد رسول اله اصفهان-بعد بیمه توسعه حالا پدیده شاندیز چرا چون بانکها وبیمه وشرکتهای دولتی بیکارند وداشتند ورشکست میشدند
قلی
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
نفت که شده 40 دلار این کارو نکنن حقوق دادستان و نوجه هاش میخواد از کجا جور بشه
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸
بجای خبر پراکنی که باعث نگرانی می شود چرا در این دو ساله حرفی نزدبد نکنه حق حساب قطع شده که فریاد می زنید
سعید
ROMANIA
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۸
شرکای هلندی میلیاردر محسن پهلوان امروز از پدیده شاندیز بازدید کردن.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
من از سهامداران پدیده هستم حال با تعطیلی دفتر تهران کجا باید برم دنبال سهامم لطفا راهنمایی ام کنید
ارش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
من ارشم.بخدا بورس نیوز شرم کن از این نشر اکاذیبی ک میکنی.دفترای تهران پدیده ک بازه!!!!
ofside
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
برو شاندیز بفروش دفتر شرکت نگی هزینه داره شاکی میشم ها یکم از سودی که نوش جان کردی بده بلیط بگیر تشریف ببر
عدالت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
در تمام دنيا افراد استثنايي در هر زمينه جزو آمار نمي آيند مثلاً نمي توانيم بگوييم ما چند درصد دانشمند درجه يك داريم چون تعدادشان به نسبت جمعيت بسيار كم است به همين دليل هم نمي توان گفت چند درصد از هموطنان كلاه بردار نيستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳
دفاتر تهران و همدان و شیراز هم اکنون فک پلمپ شدن و به فعالیت خود از ۳ روز دیگر ادامه خواهند داد.
همچنان خبر های خوب در راه است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
تو این مملکت یکی هم که پیداشده کار اقتصادی میکنه هی بهش گیر بدین برید بورس ورشکسته را سروسامان دهید
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷
وقتي برا پديده اين مشكلات رو ايجاد كردن يكي از همكارام انقدر خوش حال شد انگار كل سهاممو مجاني بهش دادن!!!
من واقعا متاسفم براي بخل ديگران...
من پولم رو با زحمت بدست آوردم و مطمنم از بين نميره و در آرامش كامل هستم..اما باور كنيد انقدر از بخل اطرافيانم واسشون ناراحتم كه فقط خدا ميدونه..
كاش تفكر اسلامي ما به همراه فكر ژاپني و همت چيني بتونيم كشورمونو اباد كنيم.
هو الرزاق
احمد
ROMANIA
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷
دفتر پدیده در ایلام هم تعطیل شد باور کنید برای 5ملیون سهامی که ضرر کردم ناراحت نیستم برای اوضاع مملکت ناراحتم!
اميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
تقديم به كساني كه اين همه حمايت از اين شركت مى كردند ومى كنند:
*مبلغ سهامهاي فروخته شده هفت ماه بعد واريز خواهد شد*
45 روز شدش هفت ماه,خدا بدادمون برسه,بنده تا به امروز سكوت كرده بودم ولي از اين به بعد تا حقم رو از اين شركت نكيرم اروم نمي شينم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۴
اخرش ده میلیون و هفت میخرن میدن دستت سود که هیچی سه تومان ضرر .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
بنظر شما سهامداران باید چکار کنند.
علی
ROMANIA
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
من قرار بود ۹۳/۱۲/۳ پول دریافت کنم نه اس ام اس برام امد نه دفتر باز بود فردا میرم دادسرا برای شکایت
نا آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲
بايد پلمپ كنيم و رئيس كفتند بايد شركت شما پلمپ شود و توهين آميز و توهمت كردن و حرف هايش باور نكنيد