بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
در اعتراض جمعی از سهامداران حاضر در تالار صورت گرفت:

درخواست سهامداران معترض برای پاسخگویی مدیریت بورس

لحظاتی پیش جمعی از سهامداران و سرمایه گذاران حاضر در تالار حافظ نسبت به شرایط نابه سامان بازار سهام و افت شدید قیمت ها اعتراض کردند.
کد خبر : ۱۴۲۹۰۴
نویسنده :
کیوان فر

لحظاتی پیش جمعی از سهامداران و سرمایه گذاران حاضر در تالار حافظ نسبت به شرایط نابسامان بازار سهام و افت شدید قیمت ها اعتراض کردند.به گزارش بورس نیوز، این اعتراض در مقابل حاکمیت وضعیت کنونی در معاملات بورس و سکوت مسئولان و مدیران بازار صورت گرفته است.

بنابر این گزارش، سهامداران و سرمایه گذاران معترض خواستار دیدار با مدیر عامل شرکت بورس هستند و معتقدند وی بایستی نسبت به این وضعیت پاسخگوی آنها باشد. تصاویر ارسالی از تالار حافظ در ذیل خبر قابل مشاهده است.

درخواست سهامداران معترض برای پاسخگویی مدیریت بورس/تابلوی بورس خاموش شد

درخواست سهامداران معترض برای پاسخگویی مدیریت بورس/تابلوی بورس خاموش شد

بعد از گسترش اعتراضات سهامداران، محمودرضا خواجه نصیر و حسن قالیباف اصل به میان سهامداران آمدند و به گفتگو با خاضرین در تالار حافظ پرداختند.



اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
هیچ کس به فکر سهامدارهایی که از بین رفتن مالی و جانی توی این بازار نیست...
علیرضا
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
این کسانی که لایک منفی میدن واقعا یا خوابن یا به معنای واقعی کلمه عوصی هستن
مرتضی
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
روان و جسمم تو این جای مزخرف نابود شد
خدا باعث و بانیش را نیامرزه
پشیمان
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
تقصیر خودمونه که با دست خودمون سرمایمونو بردیم تو بورس سراسر مسئله و دودستی تقدیم کردیم به اونایی که تشکیلات و نفوذ خیلی گسترده ای دارند
شیرین
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
شما ها متوجه نیستین. عاقلان دارن تدبیر میکنن. امید داشته باشین .امید امید کجایی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
لعنت به این بازار لعنت به این شاخص لعنت به این اقتصاد
زینال بندری 2
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
مژده مژده
اگر قیمت سهام تمام شرکت ها به صفر ریال برسد باز هم شاخص روی عدد 23000 باقی می ماند جای نگرانی نیست.
علی شاه
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
ظرف 20 روز گذشته 800 هزار تومان پول دکتر و دارو و آزمایش دادم.
آخه لعنتیها این تورم 17 درصد تو کدوم خراب شده ای لحاظ شده؟

لعنتیها بورس تا کی قراره زندگی ما را تباه کنه؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
این حرکت باید خیلی زودتر انجام میشد ... هیچکی به فکر سهامدار خرد نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
در این خراب شده را لجن بگیرید. که بدبختمون کرد.
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
درود بر شما !

افرین بر غیرت شما . ای کاش من هم اونجا بودم .
پوریا
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
عمو فرزین من شهرستان هستم وگرنه خیلی زود وارد گود می شدم .

ولی بازهم درود بر شرافت این عزیزان !
مال باخته کفن پوش
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
پوریا جان شما خودتو ناراحت نکن

شما وارد گود بشی اوضاع از دست

خارج می شه .

تالار شلوغ شد . شلوغ شد.

آی نفس کش .......................
ناشناس
سه‌شنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
انشاالله یک زلزله 1۰۰ ریشتری بیاد توتهران مخصوصا آنجای که دولتمردان زندگی میکنن امین
یاور همیشه مومن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
البورسو ال فاتحه بدبخت شدم رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
نابودمون کرد ما به این دولت و اقداماتش اعتماد کردیم و اومدیم تموم هستی مون به باد رفت! خدا باعث و بانیش رو نابود کنه انشاءا...
محمد رضا
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
تدبیر و امید برای ازما بهتران است نه مردم عادی ، وقتی رئیس جمهور می گفت ما با پوپولیسم مخالفیم باید معنی حرفش را می فهمیدیم.
مردمي
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
درود بر همتتان ما هم اماده ايم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
ما پولامونو تو بانک نبریدیم گفتیم سرمایه گذاری در بورس بشه ولی ایکاش پدیده خرید کرده بودم باورکنید یکسری اقوام خریدین سود کردن ولی لاقل با بیست سال سابقه در بورس شدم ورشکسته چرا جواب مردم را نمیدین و فقط وعده سر خرمن میدین
ehsan
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
متاسفانه منم همین اشتباه رو کردم . اگه مثه پسرخالم رفته بودم سهام پدیده میگرفتم . حالا اوضام خیلی فرق میکرد .
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
این ی جور تبلیغ پدیده :))) شما هر وقت اون 80 % پدیده رو تونستی بفروشی بعد بیا :))
جلال
United States of America
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
فقط اعتراض و اعتراض و اعتراض به خدا به خاک سایه نشستیم دلمون خوشه سرمایه گذاری کردیم دارن تو روز روشن پولامونو میبرن اونم تو شفاف ترین مرکز اقتصادی کشور
mohsen
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
درود به غیرت مدیران بورس نیوز
لعنت به بقیه خبرگزاریها
جلال
United States of America
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
به خدا به خاک سایه نشستیم دلمون خوشه سرمایه گذاری کردیم دارن تو روز روشن پولامونو میبرن اونم تو شفاف ترین مرکز اقتصادی کشور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مرحبا بورس نیوز. چند وقتی شده درد دل حقیقی ها را منعکس میکنی افرین . احسنت به معترضین به این وضعیت
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
بدبخت شدم 100 ملیون پول بی زبون و اردیبهشت گزاشتم که ده دوازده تومن سود کنم یه خونه نقلی بخرم.... الان پولم شده 45 میلیون... خدا باعث و بانی شو لعنت کنه....
اگه این پول حرومه چطور مسئولین ما این پول از گلوشون پایین میره....
حالا برو فاتحه .... همه چی رو بخون... که از ماست که بر ماست.
مجیدیان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
آفرین حرکت خوبی است.تو را به خدا شمایی که تهران هستید این حرکت رو ادامه بدهیدبلکه شاید مسععععععولین از خواب ناز بیدار بشن
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
مسئولین خودشان را به خواب زدند عزیز!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
چرامسکن سقوط نمیکنه میدونی چرا چون باید مسکن قیمتش بالاباشه تامردم مفلوک باشند مسکن حباب نداره همه حبابها توی بورس جمع شده اند ؟ این سهامها نیستاند که حباب دارند این شاخص مزخرف شماست که حباب داره شاخصتون جز عجایب هفتگانه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
چه عجب سهامداران غیرتی شدن حالا که بیشتر سرمایه بر باد رفته ...... علاوه بر مدیر عامل بورس دولتمردان نیز باید پاسخگو باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
ما پولامونو تو بانک نبریدیم گفتیم سرمایه گذاری در بورس بشه ولی ایکاش پدیده خرید کرده بودم باورکنید یکسری اقوام خریدین سود کردن ولی لاقل با بیست سال سابقه در بورس شدم ورشکسته چرا جواب مردم را نمیدین و فقط وعده سر خرمن میدین
jafari
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
با اینکه تا خره خره در ضررم اما اینکارا فایده نداره و اقتصاد ایران از هم فروپاشیده / بیشتر مردم در خرج روزمره هم ماندند باورکنید گاهی برای پر کزدن باک ماشینم پول در جیب نیست
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
باز خوبه شما ماشین دارید.
ما که پول تاکسی هم دیگه نداریم بدیم.
محسن
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
ناشناس 13:11 ما دنبال اتوبوس میدویم که پول بلیط ندیم
ثنوسا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
الهی خیر نبینی که بدبختم کردی.
هليا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
خدا لعنتشون بكنه ، هر چي مي دزدن سير نمي شن،
پرانک
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
برای من یک سوال جدی پیش آمده است .
چرا مجلس محترم که نسبت به کوچکترین مسایل واکنش نشان میدهد نصبت به این ورشکستگی بورس اوراقی که دیگر بهادار نیست بی تفاوت است؟؟؟!!!
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
مجلس درگیر ساپورت پوشان و خرید سربازی فتنه 88کجا به فکر سهامدار است
لیلی
France
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
91 میلیون سرمایه ای که دی 92 وارد بورس کردم شده 25 میلیون... هر روز 5 درصد از سزمایه ام داره آب میشه....
سیروس
Germany
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
لعنت خدا بر فریبکاران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
لعنت بر هرچي ادم بي كفايته
jafari
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
با اینکه تا خره خره در ضررم اما اینکارا فایده نداره و اقتصاد ایران از هم فروپاشیده / بیشتر مردم در خرج روزمره هم ماندند باورکنید گاهی برای پر کزدن باک ماشینم پول در جیب نیست
بدبخت
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
jafari جون خوبه حالا تویه ماشین داری ما اونم نداریم
بیچاره
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
ماپول اتوبوس هم نداریم و همه جا پیاده میریم
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
خیانت به مردم که شاخ وگوش ندارد
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
تا حالا که شاخ و دم بود!!!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
مسول کدوم مسول فقط وقتی یه ذره بورس خوب میشه همه مدعی میشن ما بورس رو رونق دادیم تو تلویزیون داد میزنن وقتی ابن طوری یشه همه تقصیر رو به گردن یکی دیگه میندازه ما رو باش به چه کسایی دلمون خوشه اون از نماینده ها که هر روز باهم دعوا میکنند اینم از دولت امید که امید مردم رو با وعده های الکی از بین بردباز موقع انتخابات میان هارت و پورت الکی میکنن خدایش ملت ما سزاوار این طور برخوردی نیستند بفهمین
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
مشکل اینجاس که واقعا نمیفهمن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
واقعا آقاي رييس جمهور كليد هاي اقتصادي كو مني كه تمام سرمايه ام رو تو اين خراب شده گذاشتم الان موندم چه كار بايد بكنم اول زندگي بي پولي بي خانماني و فشار روحي عصبي كي بايد جوابگو باشد اين است حق ما جوانان ايراني اين است تلاش دولتمردان براي ما جوانان يا بايد در روز روشن فقط ببينيم كه پولامون داره به باد ميره .
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
1مگابایت like برا شما .
سهامداران عزیز فریاد بزنید که بدبخت شدیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
یکی به داد ما برسه تمام دارایی هامون و به گفته حمایتی دولت ریختیم تو این خرابشده الان به فلاکت کشیده شدم یکی حرف مارو بشنوه
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
امیدکه ازدست رفته هیچ تدبیری هم وجودنداره
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
بخدا بریدم....کی اوضاع درست میشه؟چرا حمایت نمیکنید از سهام دار...
مسعود نوری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
باید کسانی که باعث ضرر ما شدندمحاکمه ومجازات بشن
محمد
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
یعنی خودشون خودشونو محاکمه کنند؟؟؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
چه عجب سهامداران غیرتی شدن حالا که بیشتر سرمایه بر باد رفته ...... علاوه بر مدیر عامل بورس دولتمردان نیز باید پاسخگو باشند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
لعنت به همه مسببینش
آخه من مگه چهقدر درامد دارم که باید یک سوم اصل داراییم را تو یک ماه از دست بدم
و سوزناک تر وقتیه که فکر می کنم این ضرر برای چه کسانی سود داره و با این سود که چه اعمالی ازشان سر نمیزنه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
به زور نمیشه که بازار رو مثبت کرد شماها یی که 20ساله تو بازارید وبالا وپایین رو دیدید خوب نفروشید کسی زور نکرده که...میرید ثنوسا 1000تومنی میخری اونم با پول بهره ای خوب عاقبتش همینه من نمیخوام نمک رو زخمتون بپاشم ولی باید یاد بگیریم تاوان اشتباهاتمون رو بدیم...
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
اونایی که ثنوسا نخریدن الان خیلی وضعشون خوبه خدا رو شکر همشون با هم منفی اند ما هم بهتر از اونا نیستیم.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
یک میلیارد تومن ضرر در این ریزش.خدا لعنتتون کنه
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
باز شما اونقد داری که سود و زیانت میلیاردیه. من اگه کلا یک میلیارد "ریال" داشته باشم کلامو میندازم هوا...
ناصر
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
پول های احمدی نژادیه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
بورس نیوز درود به شرفت درود به شهامتت
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
خدا پدر کلاه بردارها،دلال ها و کلاس هارو بیامرزه واقعا مرامشون از بعضی ها بیشتره
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
3میلیون سهامدار به روحانی رای دادند چی شد؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
از اون روزی که ما سهامدارا دل اوس محمود را سوزوندیم به این روز افتادیم .
خدایا توبه.
اوس محمود مارا حلال کن
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
انتخابات مجلس جبران میکنیم
حسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
شمارا به امام حسین قسم کاری بکنید بدبخت شدم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
آسمان هم به حال سهامدارها گریه نمی کند
چون ظلم بزرگی در جامعه دارد اتفاق می افتد که مسبب این وضعیت هم خودمان هستیم
دین و ایمان فقط ابزاری برای کسب منافع شده
معاد فراموش شده خدا فراموش شده
علی با با
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
بورس باید برگرددبه ان جایی که شروع به کار کرد . یعنی ممنوعیت خرید و فروش سهام بوسیله شرکت های دولتی و وابسته به دولت و بانگها و کارگذاری ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
مچکریم ازت بابت این همه تدبیر و امید ما به امید بهتر شدن بورس به تو رای دادیم و گرنه مگه مرض داشتیم زندگیمونو خراب کردی یعنی اصن یه وضی روحانی باز هم مچکریم
ژاندارک
United States of America
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
تنها اشتباه احمدی نژاد: روانه کردن سرمایه های سرگردان بسمت دلار و ناتوانی از کنترل ان. بگونه ای که حجم دلارهای خانگی به 14 برابر دلارهای دولت رسید که براحتی میتوانست یک کودتای اقتصادی علیه دولت صورت گیرد.
درسی که روحانی گرفت: نظرها را از دلار بسمت بورس متوجه کرد.این کار دو مزیت برای روحانی داشت 1- اگر این حرکت جواب داد که به نفع اقتصاد کشور نیز هست.
2- اگر جواب نداد و تحریمها ادامه یافت سرمایه های سرگردان دیگر در بورس محبوس شده و با زیان بالای 40% دیگر توانی برای اغتشاش ارزی برای این سرمایه نمی ماند.
مصداق کل این حرکت را میتوان از بی برنامگی دولت در خصوص بازار سرمایه قهمید.
براحتی میتوان دریافت که اقای روحانی همان احمدی نژاد است.
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
و هدفمندی
ومسکن مهر
وبرداشتن یارانه
و آغاز همه بدبختی های ملت
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
و حبابی کردن بورس از طریق افزایش قیمت دلار و در نتیجه افزایش قیمت محصولات و رشد بی رویه و حالا بدبختی
رضا
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲
عالی گفتی و دقیق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
واقعا آقاي رييس جمهور كليد هاي اقتصادي كو مني كه تمام سرمايه ام رو تو اين خراب شده گذاشتم الان موندم چه كار بايد بكنم اول زندگي بي پولي بي خانماني و فشار روحي عصبي كي بايد جوابگو باشد اين است حق ما جوانان ايراني اين است تلاش دولتمردان براي ما جوانان يا بايد در روز روشن فقط ببينيم كه پولامون داره به باد ميره .
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
مثبت اندیش باشید به به عجب بورسی چه سهام قشنگی خیلی خوب خیلیخوب داره میاد پایین خیلی سریع مثل موشک هوا به زمین چه سرعتی به به خیلی خوبه و قشنگه ازت مچریم روحانی امید بده تدبیر کن آفرین به این وزیرت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
ببندید در این را ...
منصفانه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
با سلام:
نمی دانم از کجا شروع کنم! گفتن این حقیقت شاید شنا کردن در جهت خلاف اب باشد اما گفتنش مطمئنا ضروری است.
بازار سرمایه بازار ریسک و بازده است و نوسان قیمتی جز لاینفک ان. شاید به همین دلیل است که جذابیت زیادی پیدا می کند. اما چرا دولت فعلا حمایت از بورس را در دستور کار قرار نمی دهد؟ دلیل اصلی نرخ بهره بانک هاست. دولت اولویت را در اصلاح نظام بانکداری قرار داده است که پس از برقراری شرایط مناسب مطمئا وضع بورس مناسب خواهد شد.
بانک های کنونی ایران بانکداری نمی کنند بلکه سرمایه گذاری می کنند. با پول مردمی زمین و ... میخرند و پس از چند سال می فروشند و با توجه به سرمایه کلان و لابی قوی که دارند بازده های زیادی کسب می کنند. همین موضوع ان ها را تشویق می کند که به هر قیمتی شده سپرده ها را در اختیار بگیرند. ریسکشان زیاد شده و چون مدیریت ضعیف وجود دارد اکثرا با شکست مواجه میشوند و ورشکسته هستند.
از طرف دیگر انصافا زمانی که بازار به صورت هیجانی افزایش پیدا می کرد هم همین اعتراضات بود؟؟
بنابراین به نظر شما دولت بهتر است اولویت را در اصلاح بانک ها قرار دهد که سرمایه میلیون ها نفر در گرو ان است یا بورسی که در مقایسه با ان افراد کمتری درگیر هستند؟؟؟
ناشناس
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
با سلام علیرغم اسمتون منصف نیستید ، شما سهامداران را به صبر دعوت میکنید تا وضع بانکها درست شود ( که نمی شود ) بتانکها اگر هم ضرر بدهند نهایتاٌ با توجه به وجود بانک مرکزی ، اصل سرمایه سپرده گذار از بین نمی رود ولی در بورس با توجه به عدم وجود حامی واقعی از سهامدار ، در صورت عدم اتخاذ سیاستهای درست ، احیاناً نه تنها سود ، بلکه اصل سرمایه مردم به باد فنا میرود و ضمن آنکه حمایت بورس موجب تقویت بازار کار و هدایت سرمایه ها به سمت تولید و صنعت می باشد . بنابراین حمایت از بورس نه تنها ضروری می باشد بلکه از وظایف دولتمردان و نمایندگان مردم است .
محمد رضا
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
آقا این توجیهات چیه آقایون دوست ندارند مردم عادی تو بورس باشند . سعی می کنند فضا را برای رفقای پولدار داخلی وخارجی آماده می کنند که مفت سهام را به چنگ بیارند. در و دیوار شرکتهای بورسی خیلی بیشتر از این قیمت ها می ارزه .
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
همه می دانند توافق هسته ای صورت گرفته وزیراقتصاد باید به مردم نویدش رابده.تنها راه مثبت شدنه.
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
ملت نویدهای خصوصا وزیر اقتصاد رو خیلی قبول دارند!!!! ایشون تا حالا هر چی نوید داده درست از اب در اومده!!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
لعنت به همه مسببینش
آخه من مگه چهقدر درامد دارم که باید یک سوم اصل داراییم را تو یک ماه از دست بدم
و سوزناک تر وقتیه که فکر می کنم این ضرر برای چه کسانی سود داره و با این سود که چه اعمالی ازشان سر نمیزنه
حق گو
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
باباجمع کنیدبریداگه عرضه ندارید.لااقل یکی بیادبه دادمردم برسه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
شما دوستان محترمی که همش مینالید و گله می کنید و خیلی از امثال شماها اگر توی این مدت اینقدر دچار واکنشهای هیجانی منفی نمیشدید و بی دلیل سهاماتون رو نمی فروختید الان وضعیت بورسی اینطور نبود . ما هرچی میکشیم از دست خودمون هست . فقط عادت کردیم بریم تو صف . صف فروش می شه می رین تو صف . صف خرید میشه باز می رین تو صف . خیلی ها بدون اینکه بدونن چه سهام چه شرکتی را می خرن می رن تو صف بعدشم ضرر می کنن و شاکی می شن . باید به حال همچین ملتی تأسف خورد اینقدر راحت دچار هیجان شده و یک رفتار جمعی را بدون فکر و منطق می پذیرند . این همون ملتیه که به راحتی دولتمردان می تونن از اونها سوء استفاده کنن .
مصطفی
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
با سلام خدمت همه دوستان
من جواب این آقا بالا سر رو میدم اگر در کلامم درشتی حس شد ببخشید
وقتی شمای بچه محترم جدول ضرب حل میکردی من تریدر بودم
الان هم در ضرر که نیستم هیچ از در طی یک سال اخیر نزدیک 80 درصد در سود هستم قابل توجهت که من در صورت معاملاتم خرید سنگین 388 تومنی بترانس دارم.این رو گفتم تا یک موقع فکر نکنی در ضررم و اعتراض میکنم
اما حضرت عالی حرف مفت میزنی چرا؟چون اولا سرمایه ذاتا ریسک گریزه و وقتی سه م بریزه همه در میرن این توی بورس نیویورک هم هست اتفاقا بنظر من سهامداران بورس ما اشتباهشون این بود که بازار رو ترک نکردن دوما طی دو سال اخیر خیلی دیدم که گفتن آی حقیقی ها صف ایجاد میکنن و تنها دو نفر مرد کارشناس دیدم که اذعان کردند که صف خرید ها در دوره رونق مال صندوق های سرمایه گذاری بود و در صف فروش های بالای 80 هزار شاخص هم همینطور اما الان هم تقصیر نه از صف فروش حقیقی ها بلکه از عدم حمایت وفروش نوسانگیرانه حقوقی هاست پس خواهشا حرف کهنه یک عده کارشناس منفعت دار رو نشخوار نکن .اوکی برادر
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
اقا مصطفی خوشبحالت که تو سودی ولی ادب داشته باش چه طرزه حرف زدنه.
مصطفی
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
مگه چی گفتم؟1آقا بالاسر که یعنی ارباب 2 بچه که خوبه همه یا دارن یا آرزوشو دارند3 نشخوار هم که معادل تکرار هست وفقط فارسیه
ناشناس جان بعکس شما من فکر کنم شما یک دوره آموزشی ادبیات و کلاس برقراری ارتباط لازم داری ها.......
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
هر دو آقا مصطفی منفی ها رو ببینید بعد کلاس ادبیات بذارید.
مصطفی
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
بورس نیوز عزیز 2 تا کامنتم رو منتشر نکردی خواهشا اینرو منتشر کن.ناشناس عزیز و همه دوستان اگر میخواید بدونید داستان بازار چیه این رو بخونید والکی به خودتون(سهامدار جزء خرده نگیرید)
http://www.tabnak.ir/fa/news/468528/
Hamid
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
آقا مصطفی به چند نکته توجه کن :
- تریدر در بازار بورس جهانی یعنی استفاده از تحرکات سهام
-شما که می گوئی بترانس را با این قیمت نازل خریده ای یعنی تمامی پول خود را فقط در این سهم وارد کرده ای ؟ اگر چنین کاری را کرده باشی این نشان می دهد که به قواعد سرمایه گذاری اصلا آشنائی نداری و اگر سهام دیگری داری بایستی در آنها ضرر های زیادی داشته باشی
- بنده چهل سال در بورس کار می کنم واز نوشته های شما برداشت می کنم که دروغ نوشته ای دوست عزیز . حق با من بود ؟
فرشید
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۴
آقا مصطفی میشه بگی388 بترانس رو چطوری سنگین خریدی ؟اوکی این بازار رانت و خبرهای پشت پرده میخاد اون زمان شرانل با هر تحلیل بنیادی و هر قواعدی بهتر از بترانس بود حالا چرا اون رشد کرد و اون یکی نکرد بماند؟من هم صورتهای مالی رو کاملا آنالیز میکنم ولی وقتی رانت داشته باشی نیازی به سواد مالی و غیره ندارد.بترانس رو همون دعوای ساختگی حقوقی بالا برد
مصطفی
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷
نه اشتباه میکنی عزیز من مستر حمید در تیوری جدید مالی (البته اگر همچین چیزی به گوشت خورده باشه)ایجاد پرتفوی یک روش قدیمی و منسوخه که هنوز متاسفانه در ایران تدریس و تبعیت میشه.من بیشتر از دو سهم هیچ وقت در پرتفوم ندارم و اصولا تک سهم میکنم
اما از نوشته های شما براحتی میشه برداشت کرد که دروغ گوی بزرگی هستی اصولا در بازار بورس ایران سهامدار با سابقه قبل سال 69 وجود خارجی نداره همون 25 سال سابقه دارها رو هم اینجاها نمیشه پیدا کرد .پس درست گفتم دروغ گفتی درسته؟پارسال اومدی درسته؟
مصطفی
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۳
درمورد تریدر هم یک نگاهی به بلک دیکشیونری بندازی بد نیست دوست صادق .
مصطفی
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۴
برای اینکه ثابت کنم حرف مفت نمیزنم و فقط از گذشته حرف نمیزنم من ثباغ 242 تومنی توی پرتفوم دارم الانم که صف فروشه اما به شما میگم زیر320 فروشنده نیستم شما بشین و تک سهم کردن در بازار منفی رو تماشا کن /تاسفم از اینه که اصل حرف من که در حمایت از سهامدار جزء ه نادیده توسط بعضی ها نادیده گرفته میشه و سود وزیان شخص من مساله میشه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
مثبت اندیش باشید به به عجب بورسی چه سهام قشنگی خیلی خوب خیلیخوب داره میاد پایین خیلی سریع مثل موشک هوا به زمین چه سرعتی به به خیلی خوبه و قشنگه ازت مچریم روحانی امید بده تدبیر کن آفرین به این وزیرت
مردیم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
بترسین از این اعتراض کوچیک ئولمون از نصفم کمتر شد کی جوابگوس هیچکی .ایرانخودرو تعدیل مثبت پی به تی 6 شده باز صف فروش .اعتمادتو کشتن تو بازار
حمید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
سلام
اعتراض نتیجه اش صف فروش همه سهام در روز چهارشنبه شد.!!!
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
از اولم بود.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
باز خوبه شبیه ملایمه .
حسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
یکی نیست این اقتصاد وامونده را نجات بده ،آخه تاکی مردم بیچاره ما تاوون پس بدن ،چقدر ضرر؟؟!!
تاکی ؟؟!!
تاکی زیان!!؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
بترسید از اه این مردم مظلوم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
استعفای صالح آبادی واقعا بی دلیل نبود و میدونست این دولت هیچ برنامه ای برای حمایت از بازار رو نداره
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵
ایکاش صالح آبادی برگرده
محمد رضا
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
صالحی آبادی جون ؛ احمدی نژاد تورو خدا ما را حلال کنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
اوضاع بورس داغه
حسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
یکی نیست این اقتصاد وامونده را نجات بده ،آخه تاکی مردم بیچاره ما تاوون پس بدن ،چقدر ضرر؟؟!!
تاکی ؟؟!!
تاکی زیان!!؟؟
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
نجات بورس بادکترعبده تبریزی
پوریا
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
چی می گی عمه !

دکتر اوباما نیویورکی هم بیاد وضع همینه .

کل مملکت تعطیله . شما میگی تبریزی بیاد !
رضا
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
دقیقا موافقم
علی
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
هیچ فرد خاصی نمی تونه بورس رو نجات بده. یه زنجیره ای از مسائل هست که باید باهم پیش بره.
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
مطمئن باشین از شنبه بازم روز از نو روزی از نو اینا از خدا بی خبرن براشون اهمیت نداره سرمایه و زندگی ملت به باد رفته خدا لعنتشون کنه
قبلا میگفتید ماهم میامدیم درود برشما
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
قبلا میگفتید ماهم میامدیم درودبرشم
اسد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
فقط دکتر عبدو تبریزی میتونه نجاتمون بده
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
چی میگی تو ؟ عبده تبریزی خودش تو کار ملک املاکه . سال قبل آذر ماه عبده اومد شد رئیس شورای عالی بورس که این بلا سر بازار اومد مثل سال 83 که عبدع تبریزی اومد و دوباره بازار راکد شد
رضا
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
دمدگرم دقیقا زدی توخال ولی مشکل اینجاست نمی خوان بورس درست شود ببین چقدر رای به منفی به کامنتتد دادند
علی
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
اصلا فکرش هم نکن. کار یه نفر دو نفر نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
ای مردم عزیز تو رو خدا سهام هاتونو نفروشید ، گرون میشه هاا
امیر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
استعفای صالح آبادی واقعا بی دلیل نبود و میدونست این دولت هیچ برنامه ای برای حمایت از بازار رو نداره
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
بدبخت از سال قبل استعفا داده بود قبول نمیکردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
مسولین نیازی به جواب ندارند بیمه برای چیست یک ضرب الاجل به بیمه ها داده شود برای جبران خسارت دیدگان از صندوق ذخیره ارزی برای مواقع بحرانی (چه زمانی بحرانی تر از این زمان
حسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
یکی نیست این اقتصاد وامونده را نجات بده ،آخه تاکی مردم بیچاره ما تاوون پس بدن ،چقدر ضرر؟؟!!
تاکی ؟؟!!
تاکی زیان!!؟؟
حمید
Germany
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
خدایا خودت کمک کن. هیچ امیدی به هیچکسی نیست.
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
چرا دولت جدید که روی کار آمد دکتر عبده را برنگرداند که این همه مشکل ایجاد نشود؟
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
عزیزم از وقتی عبده اومد بازار اینجوری شد از آذر ماه سال قبل اومد این دکترتون که بازار ریخت سال 83 هم این بود که بازار ریخت راکد شد چی میگی تو ؟؟
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
وقتی عبده رئیس شوارای عالی بورس شد
کامیار
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
سهامداران محترم این روزها دولت باعث بدبختی همه ما شده ولی 2 سال دیگه برای مرحله دوم انتخابات به همه ما التماس خواهد کرد و وعدههای پوشالی جدیدی خواهد داد ، فقط این روزها رو فراموش نکنید .
اینها برای کنترل تورم سرمایه مردم تو بورس رو نابود کردن .
اینها از هر دروغگویی دروغگوتر هستند .
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
چرا 2 سال دیگه عزیزم انتخابات مجلس نزدیکه
امید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
شما رو قسم میدم به سربریده امام حسین یه کاری بکنید سهامدارا بیچاره شدن بدبخت شدن .....جانه عزیزت بورس نیوز جان به دادمون برس ما که تو شهرستانیم
پوریا
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
هیچ کسی به دادت نمیرسه .

اینجا ایرانه .
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
من دیگه نمیفروشم
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
من دیگه چیزی برام نمونده که بفروشم.
بفروشم چیکار کنم با پولش ادامس شیک بخرم؟؟
علی
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
خوش به حالت یه چیزی برای فروش داری.
کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کسی را که خوابیده میتوان بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده نه ! مسئولان خودشان مشکلات بورس را میدانند .راه حلش را هم بلدند ولی تواناییش را ندارند . آه ندارند با ناله سودا کنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
آقایون منافعشون تو بازار مسکن بخیال یورس شدن تا انورو رونق بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
هی میگن مثبت اندیش باش بخدا پش بچه ام خجالت میکشم تمام پاداش بازنشستگیم دود شد
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
ما میگیم کفش کجاست رئیس بورس عوض میشه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
شما را به خدا درج کنید.
نفت سپاهان را به قیمت 17500ریال به مردم انداختند و الان 9500ریال . آیا این کلاهبرداری نیست.
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
کی بی سی را 1200 عرضه کرده اند الان 560 تومنه
شمسی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
با با باز احمدی نژاد کو تدبیر کو امید کو کلید اینها همش برای به حکومت رسین بود
ژاندارک
United States of America
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
در اولین فرصت جوابتان را میدهیم .
یعنی شما دیگه با ماکار ندارین ؟؟
یعنی دیگه رای نمی خواین؟
یعنی نمی خواین صفوف نماز جمعه فشرده باشه.
اقای روحانی سخنرانی انتخاباتیت را در رشت فراموش کردی؟
فراموش کردی چرا بهت رای دادیم؟
ای چهره سرشناس نظام!
علی
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
خانم ژاندارک خالی نبند. کل فعالای بورس مگه چند نفر هستند که تاثیر سیاسی به روایت شما داشته باشن؟!!!!!!!!!!!
ژاندارک
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
سلام علی اقا
بعرض میرسانم 7 میلیون سهامدار بالغ و واجد شرایط رای دادن هستیم.این 7 میلیون براحتی میتواند هرگونه موازنه انتخاباتی را بهم بریزد.در ضمن این 7 میلیون مستمری بگیر کمیته امداد نیستند بلکه سرمایه دارند
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
چرا کسی به فکر این سهامدارای بدبخت نیس؟چرا آخه؟چقد ضرر آخه؟بجای اینکه پول در بازار سرمایه باشه و نقدینگی به این سمت بره تااز تورم و... جلوگیری بشه... واز منابع این پول برای اقتصاد استفاده شه.باید این قضیه از مهندس محموت پیگیری شه.آخه چقد باید تامل کرد.چقد؟
علی یزدانی
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
بخدا راس میگی.اصلا هیچ کس به فکر این سهامدارای بدبخت نیس.بخاطر این بازار یه تار مو رو سرم نمونده.تاس شدیم رفت.تامل آدم تا یه حدیه.با این بازارتون.فقط بخر بخر.آخه ثباغ رو ببینید.حسینارو ببینید.قاسمو ببینید.من مال باخته ام با مااینطوری رفتار نکنید
حامد
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
یکی از دلایل افت بازار شاید بحث اعتبار باشه اعتبار بدون بهره دادن بیشتر از توان خرید کردن کلی تو ضرر هستن بی رحمانه سهم میفروشن.
با جلوی اعتبار به افراد غیر حرفه ای گرفته بشه
این محموت باید کاری بکنه
اتحاد می خواد تا نفروشن
شعاع فر
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
آقا بزار بریزه.انقد بریزه.ما که عادت کردیم.اصا شاخص 45هزار.ما که کمرمون دو نصف شد.بیچاره شدیم رفت
مهاجر
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
آقااااااااااااااااا این چه اوضایی هس؟من با نظره تمام بچه ها موافقم.همشون راس میگن آقا یزدانی قصه نخور داداش ما هم داریم کچل میشیم.باور کن.اضافه کارمونم که تازه شرکت قطع کرده.یه آب باریکه ایی بود که اونم تاس شد.اینترنتم که همش قطع.رایان قطع... بابا دردمون رو به کی بگیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
فشار رواني شديدي را دارم تحمل ميكنم
احسان
Germany
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
قبلا یکی 2 تا بنفش متعصب اینجا بود توی کامنت ها هنوزم هستن ؟؟ یا دیگه جا ندارید واسه منفی خوردن
سها
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
نقل بنفش و زرد و سبز نیست. ما ملتی هستیم که به راحتی رنگمون عوض میشه. نقطه ضعفمونم همینجاست
احسان
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
ع الان که بد شد نقل بنفش سبز نیست ؟!!! ولی اگه همه چی خوب پیش میرفت گوش فلک کر میکردید از بنفش بنفش
سها
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰
غیر از واقعیت چیزی نگفتم. حالا آقا احسان شما خودتو ناراحت نکن. ما رنگمون عوض میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
مشکل ما اینه که همیشه باید بین بدترین ها بد رو انتخاب کنیم
میثم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
پدرم دوروز پیش بابت زیانش توبورس سکته کردو گوشه بیمارستان افتاده خدا باعث بانی شو لعنت کنه الهی آمین
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
پدر من که رسما سایکوز شده و فکر میکنه شاخص شده 140 هزار!!!
علی
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
خدا شفا بده.
ما هممون تو ضرریم. ناراحت نشید ولی برای کسی که تا این حد حساسه، سرمایه گذاری تو بورس اصلا خوب نیست.
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
پدر من اصلا نمیدونه شاخص چیه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
با سلام به همه دوستان یه سوال دارم اگه میشه جواب بدید ، چرا صداوسیما هیچ چیزی از بورس پخش نمیکنه ، اگه یک نفر جلوی کاخ سفید آمریکا ایستاده باشه صدبار نشون میده که تجمع اعتراضی جلوی کاخ سفید شکل گرفته ، اگه یک دهم درصد بورس آمریکا ریزش کنه بیشتر از صد بار تو بوق و کرنا میکنن که بورس آمریکا نابود شده ، با این احوال چرا یک کلمه راجع به بورس خود ما صحبتی نمیشه ، به نظر شما واقعا چرا ؟
شکرستان
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰
چون که رسانه ملی نیست وفقط اسمش را ملی گذاشته اند و در انحصار فرد خاصی است.
شکرستان
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
من جواب دادم ولی بورس نیوز منتشر نمیکنه.
بیتام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
درود بر غیرت شما کاش بمت هم خبر میدادین فکر کنم پالایشگاهیها باز بشن بازارو بترکوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
هی میگن مثبت اندیش باش بخدا پش بچه ام خجالت میکشم تمام پاداش بازنشستگیم دود شد
حسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
دیگه این دروغ ها را قاظی موضوع نکنید. تابلو بورس کی خاموش شد؟ تازه چه اهمیتی دارد این تابلو مگر 30 پیش است که مردم اطلاعات را از تابلو بگیرند؟
مهدی
Germany
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
به نظر من که این حرکات بی مورد است. مگر سازمان بورس ضامن رشد بازار است. این یک فرآیند عرضه و تقاضاست. وضعیت بنیادی شرکتها خوب نیست و قیمت سهام به سمت ارزش واقعی خود در حرکت است. وقتی سهمی 5 تومان سود دارد و انتظار هم نمیرود که این سود را افزایش دهد طبیعی است که به سمت ارزش اسمی حرکت کند. حال گیرم که من و شما یکسال قبل 700 تومان خریده باشیم.
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
مگه همه سهم ها اینجورین عزیز سهم داریم باpe زیر 4 با تقسیم سود 90 درصد صف فروشه
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
تو یه مثبت تو این یه ماهه پیدا کن شاخص هفته ی پیش 65 هزار بود ایران خودرو 275 الان هم 65 هزار شاخص ایران خودرو 235
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
احسنت به تحلیل آقا مهدی کاش همه سهامدارن با مطالعه وارد بازار می شدند
سیاست
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
تقصیر خودتونه!وقتی با خبر سهام میخرین همین بلا باید تو سرتون بیاد!(آدمای حقیقی)!
قرباني
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
بعد ميان در مورد پديده نظر ميدن كه هيچ شاكي خصوصي نداره و به هر قولي كه داده عمل كرده ،‌ ك يعني اين كه پول مردمو گرفتن يكسال نماد بورسشون بسته است و كسي جوابگو نيست ، مردمو بيچاره كردنو هر روز وعده وعيدهاي الكي ميدن ،‌ واقعي بورسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
بازم دوستان بگن اعتراض فایده نداره حداقل 4 تا ساینت مینویسن و اقایون هم از برج عاجشون میان پایین .
محمد موسوي
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
من واقعا براي اين بورس متاسفم كه بايد ميزان الحراره اقتصاد باشد معلوم است كه واقعا اقتصاد وضعش خوب نيست و حسابي قيمت نفت و تحريم ها اثر كرده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
دارم سكته ميكنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
حرفهای تکرای واقعا متاسفم
مهدی
Germany
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
تا وقتی رفتار خودمان را اصلاح نکرده ایم حق اعتراض هم نداریم. کسانی از بین همین ماها بودند که سهمهای دوزاری مثل ثنوسا و ثاباد را اسیر دست سفته بازها شده و روی %500+ خریدند. حالا که سهم به قیمت واقعی خودش برمیگردد نمیشود کاسه کوزه ها را سر مدیر و رئیس و وزیر و وکیل بشکنیم. مگر همین الان عده ای از بین ماها در صف خرید کدما با p/e 26 نیستند. مگر کرازی قرار است چقدر تعدیل مثبت بدهد که تا 5 برابر رشد در صف خرید مینشینیم. دوستان ایراد در خود ماست از آن جهت که عبرت آموز نیستیم. نظرم را گفتم اگرچه موجب رنجش برخی دوستان شود اما با ذکر مثال عرض کردم که قبول بفرمائید واقعیت است و تلخ. یا حق.
شهرام
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
مهدی جان چرا وقتی سهمی همینجوری میره بالا که 5 برابر بشه سازمان جلوشو نمیگیره تا ازش اطلاعات شفاف سازی بخواد؟چرا شپمچا هر ماه یه گزارش ارسال میکنه یه ماه میگه سود دارم یه ماه میگه ضرر دارم و سازمان هم بهش گیر نمیده؟اول جواب این سوالا رو بده بعد جواب سوالات بالا رو خودت میفهمی.
مصطفی
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
من قبول دارم که رفتار شناسی بازار ما مشکل داره اما مجموعا چند درصد بازار این شکلی بود؟ضمنا وقتی سوابق بازار به سهم هایی مثل شتران وسمگا میرسه طبیعیه که سهامدار رفتار فیلم پلیسی (بگیر وببندی درصف ها وخریدها)نشون بده .اما در پاییز پارسال p/e بازار بالای هشت بود اونوقت کی به سهامدار بی تجربه تازه وارد رحم کرد و اخطار داد؟ ضمنا بعنوان مثال موردی من سمگا رو وقتی 150 تومن بود زیر و رو کردم هیچی نشون نمیداد (فاندش منظورمه) این رفتار های هیجانی اصولا از عدم شفافیت بازار ه که دست سازمان ومدیران وسیست م اقتصادیه نه من و شما. من بعکس شما سهامدار رو مقصر نمیدونم فضا کلا خرابه
علی
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
آقا شهرام
بورس نیوز جواب شما رو داده. این لینک رو ببین.
http://www.boursenews.ir/fa/news/142453/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3-%DA%A9%D8%AC%D8%A7%D8%B3%D8%AA-
شهرام
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
علی جان اولا که گزارشات شپمچا هیچکدوم حسابرسی شده نیست که بورس بگه اعتماد کردیم به حسابرسا و دوما هیچ شرکتی ماهانه گزارش نمیده بلکه سه ماهه گزارش میدن و سوما چگونه میشه شرکتی که در دوماه قبل (گزارشات 7 و 8 ماهه که البته نیازی به ارسالشونم نبوده) سود بالایی ساخته یکباره بیاد زیان بالا اعلام کنه مگر اینکه پشت پرده خبرایی باشه.
رامین رنجبر شوبی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
خرید وفروشتون رو روزانه کنید!
بهترین سهام ها :
1-وبصادر 2-وتجارت 3-خپارس 4-خکاوه 5-خاور
این جمله رو از بنده بیاد داشته باشین :
مهم نیست سهام را در چه قیمتی مفروشین!
مهم اینه سهام رو در چه قیمتی میخرین!
و همیشه بر اساس مثبت بوده قیمت پایانی این سهام ها،سهام را در پایین ترین یمت خریداری کنید.
بهروز
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
من خیلی وقته دارم این کارو میکنم ولی چند وقته توی هر قیمتی سهم میخرم بازم پایین تر میاید.نوسان قیمتها فقط روبه پایینه...
یعقوب
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
نوسان چیه؟ یه خط با شیب زیاد رو به پایینه قیمتا. معادله خط رو که یادت میاد؟
ورشکست
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
تو روز روشن سرمونو بریدن
جواد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
اونوقت كه سهام 200تومني مپنا در 6 ماه شد 1250تومن پالايشگاهي ها تو 6ماه 4 تا 8برار شد دوستان به اين بي تدبيري مديران اعتراض نمي كردند و فقط از بنياد وتكنيك صحبت مي كردند واوضاع براي همه خوب بود ولي در اصل خيانت وبي تدبري اونموقع انجام شد ولي دوستان چون در حال سود كردن بودن سكوت را جايز مي دانستند از قديم گفتند از ماست كه بر ماست
rozbeh
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
تا زمانیکه نفت 40 یا 50 دلاره وضعیت همینه تازه اولشه قیمت محصولات دیگه هم رو تو کل دنیا با خودش میکشه پایین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
روحانی کجایی ؟ شما بودی که گفتی بیایین از تولید حمایت کنیم ما پولامون آوردیم که شرکتها بهتر کار کنن و به خودشون سرو سامان بدن ولی این بود جواب اینهمه اعتماد ؟ شما که میگی با مردم رو راست هستی پس چرا نمیای بگی چرا کشور به این وضع افتاده ؟چرا کسی جوابگو نیست؟من خودم شرکت هم دارم چند ماهه کاگرا رو ریختم بیرون برا اینکه کار نیست کل شهرک صنعتی تعطیله چطور میگی ما رشد داشتیم؟! اینم از بورس که داغونه/ آیا ما تو این کشور زندگی نمیکنید؟ آیا تو خیابون وضع ملت و نمی بینید؟ اگه نمیتونید کاری بکنید بگید نمیتونید ملت مسخره شما نیستن که
قرباني
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
بعد ميان در مورد پديده نظر ميدن كه هيچ شاكي خصوصي نداره و به هر قولي كه داده عمل كرده ،‌ كلاهبرداري و فساد مالي يعني اين كه پول مردمو گرفتن يكسال نماد بورسشون بسته است و كسي جوابگو نيست ، مردمو بيچاره كردنو هر روز وعده وعيدهاي الكي ميدن ،‌كلاهبردار واقعي بورسه
رامین رنجبر شوبی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
جناب ورشکست !
موقعه ای که سود میکردین میگفتین چه مغزی دارم من!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
حرفهای تکرای واقعا متاسفم
فراری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
هر چه زودتر از بورس خارج شید و سرمایه تون رو با دلار یا طلا حفظ کنید... از ما گفتن
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
این بازار نشون داد که بهترین و آبرومندترین شغل اختلاسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
واقعا آقاي رييس جمهور كليد هاي اقتصادي كو مني كه تمام سرمايه ام رو تو اين خراب شده گذاشتم الان موندم چه كار بايد بكنم اول زندگي بي پولي بي خانماني و فشار روحي عصبي كي بايد جوابگو باشد اين است حق ما جوانان ايراني اين است تلاش دولتمردان براي ما جوانان يا بايد در روز روشن فقط ببينيم كه پولامون داره به باد ميره .
رامین رنجبر شوبی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
تا زمانی که اشخاص حقیقی مثل شما ها تو بازار وجود دارند بازار همینه! حقوقی ها چوبانن و حقیقی ها گوسفند! هر ور که رم بدن حقیقی ها میرن!
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
روانیتم!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰
این حرفت 2میلیارد لایک داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
دشمن با بورس وضعیت تحریم ها را بر ملت می سنجد ولی کو گوش شنوا
محسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
احتمالآدولت کلیدش وگم کرده ویااینکه کلیدوچپه انداخته.کجاینداونهایی که میگفتند ای دولت، خوب کارمیکنه .بخاطراینکه میترسندتورم بوجودبیادسودبانکهاروبردندبالا،امافاتحه مملکت روخوندندوهمه ازرکودهمه چیزدربازاردادشون دراومده.صدرحمت به احمدی نژاداگرگرانی بودلااقل رکودنبودوبازارهمه چیزش خوب بود
فراری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
هر چه زودتر از بورس خارج شید و سرمایه تون رو با دلار یا طلا حفظ کنید... از ما گفتن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
بابا دولت تبلیغ میکرد بیاین بازار سرمایه که ما اومدیم وگرنه مغز خر نخورده بودیم
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
گوشی سهامدارن را ضبط کردند که عکس فیللمی منتشر نشه ولی ما از اینا خطر تریم :))))))
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
دادستان مشهد رو پیداش کنید بهش بگید سقوط 4656 میلیارد تومانی بورس تو یه روز مهم تره بیا بورس رو پلمپ کن همه راحت بشن. آخه ایشون خیلی زرنگ هستند و خیلی دلشون واسه مردم میسوزه
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
اقا نزدیک عید تورو خدا بدادمان برسید من نونم را از بورس درمی اوردم پول اجاره خانه ندارم بدم چه خاکی بسر بریزم ای کاش عید نداشتیم ... زنم افسردگی گرفته وهمش سردرد .. بچه هام توی اتاق کوچکشان بیرون نمی ایند ... خدایا به تو می سپارمشان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
بابا دولت تبلیغ میکرد بیاین بازار سرمایه که ما اومدیم وگرنه مغز خر نخورده بودیم
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
حالا که خوردیم . دیگه دیر شده . با این همه شاکی خصوصی . نمیدونم چرا در کنار رسیدگی به پدیده شاندیز . به ما کسی محل ..... نمیکند . یک بدبخت سرمایه سوخته بورس .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
دوستان من مشکل جای دیگریست
حقوقی اول وقت صف میکنه آخر وقت صف رو میکشه بالا
خوب حقیقی هم هر روز رکب میخوره
مثلا همین معاملات امروز خودرو رو نگاه کنین تا بفهمین که چی میگم
Ski
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
در 3 سال گذشته اقتصاد ایران رشدی نداشته بلکه کاهش داشته، پس تنها دلیل واسه افسایش شاخص کلّ بورس پارسال فقط بخاطر افسایش قیمت دلار بود، از 1000 تا 4000 تومان، پس حالا که قراره دلار زیر 4000 تومان باشه، دلیلی‌ واسه افسایش شاخص کلّ بورس نیست، پس تا آخر امسال بورس به 48,000 واحد میرسه و سال دیگه بعد از مذاکرات که منفی‌ خواهد بود به مدار 35,000 تا 37,000 واحد خواهد بود، تصمیم با شما
اعتصام
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
افزایش.برادر
unknow
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
ما هر چه می کشیم از سیاست های احمدی نزاد است که خزانه را خالی تحویل روحانی داد و سهام را حبابی و جذاب نمود تا مردم و سرمایه هایشان را در گیر این رکود برنامه ریزی شده نماید
شکرستان
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
هیچ آدمی چه عاقل و چه نادان برای خزانه خالی سر و دست نمیشکند.
آدم=کاندیدا
خزانه=به دست گرفتن دولت
ناشناس
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
ما هرچي مي‌كشيم از اين اميدواري اين دولت به توافقه. بابا اين دولت فقط دل خوش‌كرده به توافق و چيزي از خودش نداره كه انجام بده.
ما هر چي مي‌كشيم از طرفداران افراطي اين دولته كه هر چي مي‌شه كاسه كوزه‌ها رو مي‌شكنن سر دولت قبل. بابا اصلاً دولت قبل بد، افتضاح هر چي شما بگيد تموم شد رفت. جمع كنيد اين بساطو بياد بياريد تبليغات اين دولتو و وعده وعيدهاشونو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
خودم هم تو ضرر هستم ولی با خوندن کامنت دوستانی که بالای 50 درصد ضرر کردند خیلی ناراحتم
با تمام وجود غمگینم
وحید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
پولم گذاشتم توی بانک سود 24%می گیرم یک ماه بعدم به دلار عزیز تزریق می کنم ... بلاخره ادم باید حواسش باشه کسی به فکر کسی نیست ... پولاتون ببرید بطرف دلار مطمین....
رامین رنجبر شوبی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
تا الان جای تصویب شده یا شنیدین که دولت واسه کوچه شما بودجه تقصیص بده! هر موقع خومون پول دادیم کوچمون آسفالت شده یا فضا سازی شده! وقتی میبیند بازار خرابه و نمیتونید سهام بخرید سهامی رو هم نفروشید! خودتون به خودتون دارید ضربه میزنید!
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
اي ول
ده بارم من تو هر موضوعي اينا گفتم
كاشكي همه رعايت ميكردن
پریسا
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
دقیقا
خبر خبر خبر خبر زاده
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
سهامداری با بیل مادر زن خود را کشت /
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
حقوقي بي رحم تو بازي بلدي ولي بازي كن نيستي ،
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
فقط دکتر عبده اینکارهاست و بس
حسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
بدبخت شدیم رفت.
100% در ضرر.
یک سال سرمایه ام در بورس خوابید ارزش پولم نصف شد.
به امید دولت امید
خدایا خودت کمک کن
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
حسن آقا نصف شدن پولت یعنی 50 درصد نه 100 درصد
حسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
طراح کل بازار سرمایه دکتر عبده است. فقط او در ایران می داند بورس چیست. بقیه فقط شاگرد او بود ه اند .
كامران
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
من نميدونم چرا قيمت نفت كه مياد پايين توطئه آمريكا و عربستانه ولي قيمت سهامامون كه مياد پايين شاخص داره خودشا پيدا ميكنه
كاشكي قيمت نفت اونقدر بيافته كه بفهميد سهامدارا چي ميكشن از دست شما با اين توطئه هاتون
ما كه پولمون از دست رفت ايشالا مسببينش هم به همين روز گرفتار شن.
ميگن خدا جا حق نشسته
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
این رئیس جدید هیچ تیمی ندارد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
بابا تعطیلش کنید مردم بدونن چیکار کنن تو این کشور بازار سرمایه کشکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
هر چه مردم از ضرور وزیان بگن هیچکس هیچ حرفی نخواهد زد ولی الانه یه نفر اسم یکی از اون اقایون مشکل دار انتخاباتی را ببره 500نفر می ریزند سرش. من ازدی پارسال سرمایه ام به کمتر از یک چهارم شده ، ایا دولت مسئول نیست .تازه امروز یه نفر یه شالم گردنش انداخته گفته من ظریف رو دیگه قبول ندارم چون با کری قدم زده. خوب ادمهائی که غصه ندارند ودردشون این چیزیهاست ،دلشون برا منو تو نمی سوزه. بهترین راه اینه که هرچه ضرر کردیمو کردید بیاید بیرون از بورس همینو بس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
بجای شفاف سازی پدیده،پردیسبان،تبرک بورس خودتان را شفاف سازی نمایید من یک مشهدی هستم پروژه پدیده به قدرت در حال احداث میباشد.
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
هر پایینی یک بالایی هم داره به وقتش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
اقايون چرا عجله ميكنيد ، چرا زود ميري تو صف فروش بعد دوباره ميري تو صف خريد ، شنبه نفروش تورو خدا ،حقوقي بيچاره كه داره ميخره بعد بكو حقوقي ،،،،،، فلان فلان شده
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
عزيزم
آقايون كه نميرن تو صف فروش اين خانوما هستن كه از شب قبلش زنبيل بستن به نرده هاي تالار حافظ كه صبح اول وقت بفروشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
آقای رییس جمهور با چه منطقی مردم را به سرمایه گذاری در بورس دعوت کردی؟
من هم فریب خوردم .
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
بامنطق پائین اوردن تورم !!!
رامین رنجبر شوبی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
تا موقعه ای که برای هر شغلی وزیر ایجاد میکنیم اقتصاد کشور همینه! وزیر یکیست نه 100 تا!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
خدا لعنت کنه آنهایی رو که این وضع رو توی بورس بجود آورند لعنت کند انشاءا...
آخه کف بورس چیه تکنیکال کجا رفته این حرفا چیه دیگه
اشالا خدا کمک کنه
اعتماد کننده دیروز بدبخت امروز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
تمام داراییم رو از دست دادم حالا دفرچه اقساط رو که می بینم دارم سکته میکنم بعد یه نگاهی که به زن و بچم میندازم در عین بدبختی به آینده خودمو بالاجبار امیدوار نشون میدم تورا خدا ماهیچ ، زن و بچه هامون چه گناهی کردن که از همه چیزشون زدیم و دایره زندگی رو براشون اینقدر تنگ کردیم . آخه تا کی
رامین رنجبر شوبی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
1. بهترین حس یک سرمایه گذار حس کنجکاوی اوست.
2. با منطق ترین دوست یک سرمایه گذار عقل اوست.
3. خطرناکترین دوشمن یک سرمایه گذار قلب اوست.
4. بی منت ترین دوست یک سرمایه گذار زمان است.
5. بی وفاترین دوست یک سرمایه گذار سرمایه اوست.
6. و همیشه یادتون باشه: یک سرمایه گذار واقعی کسی است که حتی بتواند در یک روند نزولی هم سود کسب کن.
سیاست
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
واقعا که زدی تو خال! کارت درسته داداش!
رضا
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
داداش تو باید وزیر اقتصاد میشدی!
با این کامنت هات ما رو کشتی....
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
قرصاتو خوردی برادر
mahan
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
نچایی خواهر! بنده خدا راست میگه!
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
چی زدی دادا
ناشناس
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
فازت چیه امروز؟
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
چرا کسی به فکر این سهامدارای بدبخت نیس؟چرا آخه؟چقد ضرر آخه؟بجای اینکه پول در بازار سرمایه باشه و نقدینگی به این سمت بره تااز تورم و... جلوگیری بشه... واز منابع این پول برای اقتصاد استفاده شه.باید این قضیه از مهندس محموت پیگیری شه.آخه چقد باید تامل کرد.چقد؟
سیاست
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
کامنت های آقای رنجبر رو بخون ضرر نمیکنی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
دود بر تیم اقتصادی دولت احمدی نزاد
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
تو چی میگی دیگه
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
باشه
منصف
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
سزاي كساني كه مي خوان بدون زحمت و مطالعه و با سفته بازي و دلالي پولهاي كثيف در بيارن همين است.كارگران شريف خودرو سازي ها ماههاست حقوق نگرفته اند اما سود سهام خودروسازان به جيب سهامداران مي رود
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
سزای کسی هم که حالیش نیست شغلش رو مدیون سرمایه گذاری سهامداران هست اینه که اون شرکت ورشکست بشه و خودش هم خونه نشین!!!
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷
اقای -خانم - ناشناس like
آذربایجان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
یکی نیست به این دولت هشدار بده که جناب روحانی با این کارا دارن تیشه به ریشه دولت میزنن
سورن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
آفرین به اعتراض کننده گان با و با عرض شرمندگی از اینکه من شرکت نکردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
توروز روشن پولمونو زدن لعنت بر باعث وبانیش
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
به نظر من بورس در حال حاضر در شرایط خوبی است شاخص باید به مرز 50000 برسد . کسانی ه متضرر شدند بدون مطالعه و بر اساس هیجانات بازار خرید کرده اند
امیر
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
احساسات فعلی انها شبیه احساس زمان خریدشون است
جاوید
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
موافقم اگه هیجان نداشتند بجای بورس میرفتند سراغ دلالی که در این کشور بهترین شغله.
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
خیلی حالیته ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
دوستان بلند مدت و استراتژیک فکر کنید
3 تا 4 سال آینده بورس خبری نخواهد شد بجز برخی سهام مثل کانی های غیری
قمار باز حرفه ای
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
اینا اگه فقط اندیکاتور آر اس آی درک میکردند شیشه های تالار پایین نمیاوردند ، فقط متاسفم برای یه عده که از روی احساس در صف خرید و فروش قرار میگیرند ، برای این افراد فقط سرمایه گذاری در بانک پیشنهاد میدم ، چون سود بانکی برای سرمایه گذاران احساساتی بسیار مناسب تر میباشد ،خداوند به همشون توفیق بدهد ان شا الله
شهرام
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
شمام اگه همین آر اس آی رو درک میکردید کل سازمان رو میاوردید پایین چون تکنیکال تو این یک ساله نشون داد در مقابل رانت هیچی نیست و سهما براحتی حمایتشونو از دست میدن مثل همین خودرویی که امروز 14% تعدیل مثبت داد.
عبداله
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
نفت کمتر از نصف شده لذا شاخص تا به کمتر از نصف نرسد ريزش ادامه دارد وراي هر دخالتي.
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
آقای عبداله شما از کجا همچین حرفی میزنی؟
شما مطالعه اقتصاد سنجی کردین؟ استاد هستید؟
زابطه نفت و شاخص رو با کدوم ابزار بررسی کردید؟ بگید ما هم بدونیم...
یعنی نظر میدن بعضیا در حد اعتماد به نفس برنده نوبل اقتصاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
حرفهای تکرای واقعا متاسفم
بابک
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
برای خارجیا خیلی تبلیغ بورس ایرانو کرد.خیلی شانس آوردیم که خارجیها با وعده پارسال روحانی نیومدن و پولشون دود نشد وگرنه احتمالا جنگ سوم جهانی رخ می داد...
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
ملت سرمایه هاشون رو از دست میدن بعدش میگن اقتصاد مقاومتی
شیرین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
یعنی میشه ی روز خوب بیاد دوباره تو بورس؟:(((
اسحق
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
اواخر فروردین مطمئن باش سهمی برای خرید گیرت نمیاد
نساجی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
قیمت یخچال ساید بای ساید شده 70000000 ریال وان وقت قیمت یک سهم 240 تومانی را می رسانند به 100 تومان ! در مدت 2 ماه بازار را خراب می کنند وبه اخبار خوب شرکتهای بورسی بی اعتنایی می کنند
رامین رنجبر شوبی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
سیاست یعنی سکوت بجا.
رامین رنجبر شوبی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
نفت خام وقتی ارزون شده چرا بنزین داخلی ارزون نشده؟ چون کسری بودجه دولت باید از جیب ما پرداخته شه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
اقای روحانی سیصد میلیون اوردم تو بورس شده صد وچهل میلیون اینطور میخواستی سود بدی؟؟ تدبیروامید
آ
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
مگه آقای روحانی با اسلحه اومدن بشما گفتند تشریف بیارید تو بورس ؟!!
وقتی میگن دولت قبلی اونقدر گ... زده که اثراتش رو تا 20 سال هم نمیشه پاک کرد..شما خودتون حساب کار باید میومد دستتون...رفتید تو اقتصاد مریض و از نفس افتاده سرمایه گذاری کردید..بعد اتظار سود دارید ؟؟!!!!!
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
دوره اقتصاد دستوری سپری شد و با آن مرد رفت دوست عزیز ... آخه کجای دنیا رئیس جمهور تو بازار بورس مداخله داره که الان چنین انتظاری دارید؟؟؟
قند علی
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
اغا یا خانم آ اگر کسی با اسلحه شمارا وادار به انجام کاری بکند چون میدانی طرف دشمن است دراولین فرصت ممکن خودت را نجات میدهی اما اگر کسی با فریب شمارا وادار بکاری کرد ممکنه زمانی متوجه فریب بشی که خیلی دیره ضمنا کاش پول ثبات اندکی داشت تا میتوانستی بذاریش زیر فرش بنابراین باید از اقایان بابت ترویج دلالی که هرروز مثل نقل ونبات شاهدشیم تندیس ساخت تادر تاریخ بماند
مینا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
شرکت ها یاد گرفتن چگونه سود هایشان را نصف نشان بدن و ارزش سهام خود را پایین بیاورند اگه شاخص به 50000 هم برسه قیمت سهام گل گهر کچاد و سهام های دیگر نباید کمتر از ارزش دو سال قبل که شاخص 55000بود برسد تازه کی حقوق بعضی آقایان را بدهد ؟؟؟؟؟
آرام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
من نمیدونم ما درستیم که هر خطایی میکنیم میسپاریمش به خدا یا اونهایی که خطا میکننو مسئولیت کارشونو قبول میکنن و اقدام به تصحیح اشتباهاتشون میکنن ؟
مثل پیرزنها نشستید و نفرین میکنید اگه قرار بود خدا اشتباهات بندهاشو تصحیح کنه دیگه دنیا مثل امروز نبود...میشد بهشت ...حالا که تو بهشت نیستیم بدونید عملکردتون اشتباه بوده و به عقل خودتون مراجعه کنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
من ی جوون 23 ساله به ی امیدی اومدم تو بورس نصف پولام بهباد فنا رفت خدا اخ چرا باید همش استرس نگرانی داشته باشیم ......
عبدالباسط
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
دراین مملکت فقط مواد مخدرودخانیات وسهام بورسی ما هست که گرونی سرشون نمیشه
ali
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
آقا بریم پدیده بخریم.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
بدبخت شدیم رفت.
100% در ضرر.
یک سال سرمایه ام در بورس خوابید ارزش پولم نصف شد.
به امید دولت امید
خدایا خودت کمک کن
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
% 100 ضرر یعنی دیگه سهامت همه صفر شده نه نصف
ناشناس
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
یعنی 100تومن آورده بودی با100%ضررالآن نباید1ریال هم داشته باشی.ضررشما50%است.
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
با این همه گرونی جوانها دارند یا معتاد میشن یا دزد
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
من که دیگه پول معتاد شدن را هم ندارم
مجبورم دزد بشم که اگر بلد بود سهامدار حقیقی نمیشدم
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
پس چرا ما نشدیم
عبداله
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
دولت احمدی نژاد با آن ناکارشناسان اقتصادیش بورس را تصنعی رونق بخشید تقریبا همانکاری که پدیده با سهامش کرد! شاخص های اون دوره و جهشهای روزانه و بی سابقه اون هیچ تناسبی با وضعیت جاری اقتصاد کشور نداشته و ندارد و متاسفانه خیلیها فریب این رونق تصنعی را خوردند.دولت جدید هم بجای آنکه تبلیغ و تشویق کند میبایست واقعیتها را با سهامداران در میان میگذاشت ,هر چند متاسفانه مدیریت این شرایط هم کار آسانی نیست!
ناشناس
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
ببند.
قاتی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
با این بورستون
پشکل خریده بودیم تا الان 10برابر شده بود
آمدم سود کنم کلی رفتم تو ضرر
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹
خدایی موافقم به من تابستان 91 گفتن برو ماشین بخر پراید و 206 و تندر بخر که میخواد شدید گران شه گفتم معلوم نیست بابا پولمو آوردم تو این خرابشده بورس بعد از دو سال ماشینه شد سه برابر سهم ما شد نصف! شدیم از اینجا مونده و از اونجا رونده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
آن شنیدستی که در صحرای بورس شاخص کل هم بیفتاد از صعود بقیه رو شما بگین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
آن شنیدستی که در صحرای بورس شاخص کل هم بیفتاد از صعود بقیه رو شما بگین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
گفت خصم تنگ هسته ای را یا ظریفش پرکند یا جان کری؟
دلال
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰
اقا زود نفروش تا ,,,, شلوغ ميكني برا چي ، خيلي دوست داري يه شبه پول دار شي , همه كاسبي ها خرابه صبر كن نفروش ، صف فروش رو وردار شنبه ,
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
اقايون شما كه ناله ميكنيد چرا زود ميري تو صف فروش مگر حقوقي ميفروشه كه تو ميفروشي تو كه بيست ساله تو بورسي تو چرا اخه عجله ميكني
اسحق
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
درود برشما هر جا صف به چشم ما بخوره میریم توی صف حالاچه بخواد صف فروش باشه چه خرید این چند وقت فقط حقیقی برای فروش سهام مسابقه گذاشتن سهم 200تومن که فروختن نداره
اسحق
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
دوستان هرکسی نظری داد یکی احمدی نزاد یکی رئیس بورس یکی حقوقی ها خلاصه هر کسی یکی را مقصر خونده بدون اینکه یک نگاه به کارهاش بندازه سهمی که به قیمت 100یا150تومن رسیده برای چی میفروشی با 150تومنی که ی نون هم کف دستت نمیذارن من آمار معاملات این دو هفته نگاه کردم همه فروشنده ها حقیقی اندلطفااونائی که الان این متن میخونند یک هفته هیچ معامله ای مخصوصا فروش انجام ندن ما تا زمانی که خودمون درست نکنیم بورس درست نمیشه لطف کنید این کار رو بکنید به امتحانش می ارزه مرسی از همه شما
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
برادر من حقیقی نیستند همین معاملات امروز خودرو رو ملاحظه بفرمایید حقوقی قیمت رو پایین آورد (خریدار مثلا قیمت 240 گذاشته بود حقوقی 238 و کمتر و کمتر میفروخت حساب که تا -4 درصد افت کرد شروع به خرید کرد چرا؟؟؟ چون چند روز دیگه به قیمت بالاتر بفروشه به من و شمای حقیقی و دوباره بازی از نو.....
ofside
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
دوستان سرمایه شما آن موقع که شاخص سعودی بود از بورس خارج شد .... حالا وایسید یکی بیاد با نصف پولی که بهش دادید و اونم سرمایه گذاری کرد و چند برابرش کرد بیاد صفهایی که خودتون ساختید رو جمع کنه
مهدی پایون
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
انشالله به حق امام حسین حباب مسکن و دلارم مثل بورس بترکه سال دیگه همینجا یا علیی مدد
قلی
United States of America
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
انرژی هسته ای حق مسلم ماست
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷
یکی نوشته بود دارم سکته میکنم من سکته کردم دارم میرم اون دنیا
امجدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶
بورس یه دامه یه تله ست برای اینکه سرمایه مردم عادی رو از چنگشون در بیارن؛ بورس یه تله برای مردم عادیه همین...
علی
United States of America
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳
فقط احمدی نژاد می تونه بورس رانجات دهد اینها ناتوان هستند
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۷
باید دست اونایی که رفتن اعتراضو بوسید
دلال
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۲
افرين بر شما سهام داران عزيز كه صف فروش رو پر ميكنيد تا قيمت ها بياد پايين بفروش كه من فقط ارزون خريدم به تو گرون فروختم وقتي حقوقي داره ميخره تو چرا ميفروشي عزيز صبر كن خوب ناله نكن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
با سلام خدمت دوستان که در بورس فعالیت دارن چند توصیه دارم اول که پولی وارد بورس کنید که حداقل تا دو سال نیاز نداشته باشید دوم تصمیم به فروش هیجانی نگیرید سوم در موقع سهام خریدن به سود پیشبینی شرکت دقت کنید که قیمت سهم نسبت به سود از 5 برابر بیشتر نباشد زیرا اکه در ضرر بودی نمیفروشی و میری مجمع سود میگیری چون بازار در حال حاضر ریزشی هست سعی کنید خرید نکنید تا بازار متعادل بشه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
منم 25درصد تو زیانم
دادستان مشهد کجایی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۰
بخدا اتفاقات این مملکت شاهکار تاریخ اقتصادی است

پدیده بدون ضرر و شاکی خصوصی نماینده مدعی العموم ورود می کنه
اما در بورس با 175 هزار میلیارد ضرر در یک سال کسی جواب گو نیست
كلاه قرمزي
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۷
روز شنبه شاخص مثبت ميشود!!! و تمام كساني كه روز چهارشنبه در صف فروش بودند مي روند در صف خريد!!!به عقل و هوش اين سهامداران ناشي وكم تجربه ميبايستي شك كرد!!
تارا
Germany
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
بفروشید سکه ودلار بخرید بزارید تو بالشت زیر سرتون توی بانک هم نذارید وضعیت قرمزه........
حسین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
متاسفانه مردم ایران خودشون مسبب بد بختی خودشون هستن
خرید و فروش تو بازار بورس همیشه با رفتارای هیجانی همراه بوده
آهای تو که سهامداری اگر سهامتو نفروشی و نگه داری نه تنها قیمت سهام افت نمیکنه بلکه با کاهش عرضه و افزایش تقاضا قیمتها رشد هم میکنه.
چرا دارید با سرمایه خودتون و بقیه بازی کنید
من و شما نرخ شاخص رو تعیین می کنیم نه اوباما و....
مگا اون زمانی که روحانی شد رییس جمهور و قیمتا یه کله می رفت بالا تحریم نبودیم؟ چرا با بی خردی بقیه رو هم بد بخت میکنید
طرف صحبتم با اون دسته آدمهاییه که بدون علم اومدن تو بورس و بقیه رو هم دارن نابود میکنن. آقای سهامدار این نکته رو به معلوماتت اضافه کن که وقتی تو عرضه میکنی باعث افزایش فشار روانی روی بقیه میشی و بقیه رو هم واسه فروش تحریک میکنی
بیاید نفروشیم فقط یک هفته
انقد به بد بختی خودتون دامن نزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
اگرصدا وسیمابجای پرداختن به خبرهای بی سروته بعضی کشورها به نشان دان شرکتهای داخل کشورخودمان وبزرگ نمایی خودمان قطعا برای اقتصاد بسیار تاثیرگزارمیباشد بتورمثال پدیده شاندیز راکه می شناخت صداوسیما توی دهن مردم انداخت ازهمین روش استفاده کنیدبجای اخباری که روحیه مردم خراب می کند.مردم ازسیاستمداری جداکنید .سیاسی بایددولت مردان باآن سرکارداشته باشند تا مردم .
حسن روحانی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
دیدید؟هیچ غلطی نتونستین بکنین فقط خودتونو ضایع کردین.
Ali
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
آقایون صبور باشید تحمل کنید ما ایرانی ها خیلی تحمل مون زیاد یقین دارم جهنم هم که بریم انقدر تحمل داریم که نگیم آخ خ خ خ سوختم ..
تحمل کنید.. جهاد کنید پولاتونو در راه اقتصاد مقاومتی مهم نیست با خاک سیاه یا خاکستری یکی بشیم.. دوباره توی این مملکت از نوع شروع میکنیم..!! نظرتون؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
کامیار محترمی که اون بالا به دولت محترم توهین میکنی . تمام زحماتش را نادیده میگیری . خوب منم 25 درصد سرمایه ام رفت اما میخاست کور شی بری سرمایه ات رو ببری توی تولید به کار ببری نه تو قمار بازی . که همش ....
عماد از تبریز
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
در جواب آدم یا... که با وی پی ان آلمان به صورت ناشناس کامت میزار که نمیتونید پولتون رو از پدیده نقد کنید بگم ما تو تبریز نقد کردیم اونم امروز...
آره بابا دروغ بسته جیره خور..
حیدر زاده
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
2 سال پول خود را در بورس گذاشتیم تا چرخه اقتصاد بهتر شود ودر کنارش از شرکتهای بورسی قندی و... سود دریافت کنیم سهام این شرکتها را بین 700 تا 1500 تومان خریداری کرد یم ولی در 4ماه اخیر قیمت پی درپی منفی وبه 90 تا 100 تومان رسیده است! چرا
من یک کاناداییم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
بابا ناراحت نباشید پولارو میبرن کانادا برامون سرمایه گذاری میکنن
بعد هم اصل هم سودشو باهم میدهند علی برکت الله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳
با سلام دوستان در بورس ایران تنها شخصی که هیچ ارزشی و حقوقی برایش قائل نیستند سهامداران خرد هستند. بوی تعفن فساد و رانت و بعدالتی و عدم شفافیت و دهها کثافت کاری دیگه آدمو خفه میکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
دولت ......................است چرا دولت با سرمایه مردم این کار میکند دولت روحانی نه ...............دارد نه ..........میشناسد نه از انسانیت بویی برده است پست آرین افراد جامعه کثیف ترین افراد جامعه ما همین دولت ..............هستن که حاضرن سرمایه مردم را به باد فنا دهند....................................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳
ناشناس
United States of America
سه‌شنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸