بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲
کد خبر : ۱۴۶۳۲۵

احمدي در باره مهمترين برنامه هاي اين وزاتخانه در سال جاري خاطرنشان کرد: برنامه هاي متعددي در دستور کار اين وزارت خانه قرار دارد که به ترتيب اولويت در شوراي معاونين مطرح و دنبال مي شود.

معاون فرهنگي، آموزشي و پژوهش وزير ورزش و جوانان از تاييد طرح پيشنهادي اين وزاتخانه براي حضور خانم ها و خانواده ها در سالن هاي ورزشي از سوي شوراي امنيت کشور خبر داد و گفت: اين طرح امسال اجرايي مي شود.

عبدالحميد احمدي روز شنبهافزود: سال گذشته وزارت ورزش وجوانان آيين نامه جامع خود را براي حضور خانواده ها و زنان در سالن هاي ورزشي به شوراي امنيت کشور ارائه کرد که خوشبختانه اواخر سال 93مورد تاييد اين شورا قرار گرفت.

وي يادآور شد که اين طرح با در نظر گرفتن تمامي جوانب و با رويکردي ايجابي تنظيم شده است.

وي با بيان اينکه سالن هاي ورزشي را بايد به سمت حضور خانواده ها برد تا با خروج از حالت تک بعدي فضاي سالن هاي ورزشي تلطيف شود، افزود : اين طرح مجموعه اي از ملاحظات فرهنگي، اجتماعي و شرعي است، البته در برخي رشته هاي ورزشي نه خانواده ها طالب حضور هستند و نه امکان حضور وجود دارد، زيرا تعدادي از اين ورزش ها مردانه است.

معاون وزير ورزش و جوانان در باره اينکه آيا اين طرح در سراسر کشور اجرايي مي شود يا خير؟ گفت:پيش بيني هايي در اين زمينه صورت گرفته است و حضور خانم ها و خانواده ها در سالن هاي ورزشي به تناسب رشته ها بستگي دارد که ما نيز تصميم داريم اين طرح را در سال جاري اجرا کنيم.

سال گذشته اعلام شد که برخي مجامع بين المللي ورزشي از جمله فدراسيون بين المللي واليبال از ايران خواسته اند تا زمينه حضور بيشتر زنان را در سالن هاي ورزشي با توجه به آيين نامه ها و مقررات بين المللي ورزشي مهيا کند.

معاون فرهنگي،آموزشي و پژوهش وزير ورزش وجوانان بهمن ماه سال گذشته با يادآوري اينکه اين وزرات خانه آيين نامه جامع خود را براي حضور خانواده ها و زنان درسالن هاي ورزشي به شوراي امنيت کشور ارائه کرده است،گفته بود که منتظر اعلام نظر مراکز ذيصلاح در اين باره هستيم.

احمدي در باره مهمترين برنامه هاي اين وزاتخانه در سال جاري خاطرنشان کرد: برنامه هاي متعددي در دستور کار اين وزارت خانه قرار دارد که به ترتيب اولويت در شوراي معاونين مطرح و دنبال مي شود.

وي به برگزاري نخستين نشست شوراي معاونين در سال جاري که امروز برگزار مي شود اشاره کرد و گفت: يکي از مهمترين موضوعات اين نشست بررسي اصلاح اساسنامه فدراسيون ها است که جزو اولويت اصلي اين وزارتخانه خواهد بود.

معاون وزير ورزش ازديگر برنامه هاي اين وزراتخانه را پيگيري و حمايت هاي لازم درباره کسب سهميه المپيک ريو برشمرد و گفت: ساماندهي باشگاه هاي خصوصي که خدمات عمومي ورزشي ارائه مي کنند از ديگر برنامه هاست.

به گفته معاون وزير ورزش و جوانان دنبال کردن موضوعات آمورزشي براي مديران و مربيان به طور تخصصي تر نيزازديگر مواردي است که در دستور کار اين وزاتخانه قرار مي گيرد.
منبع:ایرنا

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مینو
GERMANY
شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶
حالا من لباس چی بپوشم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
حضور زنان یعنی توهین به شعور خانواده توهین به مقدسات از بین رفتن حیا و عفت وظیفه زن خانه داری هست و بس
ناشناش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۶
اين اولين قدم است اميدواريم حضور بانوان در ورزشگاههاي فوتبال نيز آزاد گردد