بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
سرپرست موسسه اعتباری توسعه:

اطلاعی از جزئیات سود احتمالی موسسه ندارم

سیاوش محمدی در گفتگو با «نسیم» تاکید کرد: شرایط حال حاضر موسسه اعتباری توسعه حاکی از بهبود روابط در آن سطحی بوده که انتظارمی‌رفته/ تکمیل و معرفی اعضای هیات مدیره توسعه به برگزاری مجمع موکول شد
کد خبر : ۱۴۹۴۱۶

سرپرست موسسه اعتباری توسعه، به نسیم اعلام کرد: در شرایط کنونی و از نگاه او، هیچ دیوار بی اعتمادی بین سهامداران این موسسه و بانک مرکزی وجود نداشته و روند کنونی حاکی از وجود اعتماد بین طرفین است.

پیشتر، مدیر عامل مستعفی موسسه اعتباری توسعه به نسیم خبر داده بود که از دیماه سال 93 استعفای خویش را به بانک مرکزی اعلام داشته است، اما با این حال، چهار ماه پس از این تاریخ، یعنی دو هفته قبل، رسما با معرفی معاون خود به عنوان سرپرست، از مدیریت این موسسه خداحافظی کرده است.

علیرضا هادیان همدانی، با اشاره به دو عامل مهم استعفای خود از مدیریت موسسه اعتباری توسعه، عامل نخست را بلند بودن دیوار بی اعتمادی بین سهامداران موسسه و بانک مرکزی دانسته و در تشریح عامل دوم هم گفته بود که این موسسه از تیرماه 93 فاقد هیات مدیره بوده و اداره موسسه بدون هیات مدیره بسیار دشوار است.

وی،تاکید کرد که در دوسال گذشته، بسیار تلاش کرده است تا دیدگاه دو طرف مذکور را به یکدیگر نزدیک سازد، هرچند که در این راه دشوار توفیق چندانی حاصل نکرده است.

به گفته هادیان همدانی، هیات مدیره موسسه توسعه از تیرماه سال 93 از حد نصاب افتاده و دو فرد باقیمانده نیز با وضعیت موجود امکان تشکیل جلسات را نداشته اند.

در همین حال، سیاوش محمدی، سرپرست کنونی موسسه اعتباری توسعه،در گفتگو با «نسیم»، تاکید کرد که شرایط حال حاضر موسسه حاکی از بهبودی روابط در آن سطحی بوده که انتظار می رفته است.

وی، تکمیل و تعیین اعضای هیات مدیره موسسه را به زمان برگزاری مجمع موسسه اعتباری توسعه در یکماه آینده موکول کرد و گفت که یکی از معضلات کنونی سیستم بانکی کشور، مشکل هیات مدیره بوده که البته این چالش در موسسه توسعه بزودی مرتفع می شود.

سرپرست کنونی موسسه اعتباری توسعه ،در ادامه این گفتگو از جزییات سود احتمالی سهام موسسه ابراز بی اطلاعی کرد و در عین حال گفت که تعیین میزان سود موسسه همچنان درحال بررسی است.

به گفته محمدی، شرایط سیستم اقتصادی کشور، اقتضایی بوده و افزود که برخی از موضوعات در یک بازه زمانی و از نگاه فردی دیگر، یک مشکل بوده که ممکن است همان موضوع در یک بازه زمانی دیگر فاقد آن واقعیت از پیش بیان شده باشد.

 
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بابا علی
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
یکی از سهام مبهم در بازار پایه همین موسسه توسعه است 2 میلیارد سهم داره و هیچ بازدهی نسیب سهام داران نکرده سهم را از 165 تومان آوردن رو 50 تومان.سودش مال چند نفر و خرید کاغذ سهام مال حقیقی بی نوا.
انصاری
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
موسسه خوب اعتباری توسعه 2 سال است سود پرداخت نکرده است فقط امید می دهند وقتی نظارت کم باشد سود سهام یا نیست می شود ویا کم می شود
سهامدار
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
این اافرادعادت دارن به اینجور حرف زدنها اونهمه حقوق ومزایارو میبرن خرج زن وبچه شون میکنند با به به وچهچهه سهامدار به امید چیز دیگه منتظر بعد از چند سال اقا داره میره توی این مدت تلاش کرده دیوار بی اعتمادی روبرداره سرمایه مردم یک سوم شده هیچ چیز نصیب مردم نشده اما میخوای بدونی حرف من درسته فیش حقوقیشو باید دید قضاوت کرد با خوشی بخورند
سهامدار
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
این اقایونو بانک به اصطلاح مرکزی تاییدکرده که فقط وفقط به فکر جیب خودشون بودن
سهامدار
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
سرمايه اوليه را به ما بدهيد بعد از دوازده سال ، سود سهام پيشكش