بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
کد خبر : ۱۵۶۲۸۸

به گزارش خبرنگار بورس نیوز،شرکت صنایع لاستیکی سهند عمده ترین دلایل بازنگری پیش بینی سود هر سهم سال 1394 خود را در گزارش شفاف سازی به شرح ذیل اعلام نموده :

1. با توجه به وجود برخی مشکلات پیش آمده در ماشین آلات و تجهیزات انتقالی از کارخانه تهران و همچنین جهت ارتقاء کیفیت محصولات و به حداقل رساندن محصولات برگشتی ، این شرکت در شش ماهه سالجاری اولویت اصلی خود را ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی قرار داده و پس از رفع مشکلات موجود توانسته 983 تن تولید بودجه شده خود را محقق نماید .لذا با توجه به رفع موانع مذکور تولید 1.317 تن برای 6 ماهه دوم سال جاری امکان پپذیر می باشد.

2. در خصوص میزان فروش نیز به استحضار می رساند با توجه به توضیحات بند 1 در خصوص کاهش میزان تولید ، این روند به میزان فروش در شش ماهه اول نیز تاثیر مستقیم داشته و پیش بینی می گردد با توجه به رفع مشکلات در تولید و وجود تقاضا برای محصولات این شرکت طبق اطلاعات سنوات گذشته ، فروش حدود 180 میلیارد ریالی در شش ماه دوم دور از دسترس نمی باشد.

3. در خصوص تحقق 38 درصدی سود پیش بینی شده در شش ماهه اول باستحضار میرساند با توجه به افزایش میزان تولید و به تبع آن کاهش بهای تمام شده تولید و همچنین افزایش میزان فروش تحقق سود پیش بینی شده در شش ماهه دوم نیز دور از دسترس نمی باشد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
یاحق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
بسمه تعالی
لاستیک سهند حقه باز شیاد....