بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
طی مراسمی که عصر روز چهارشنبه ۳۰ دی ماه در هتل پارسیان اوین تهران برگزار شد، عرضه محصولات شیائومی در ایران بصورت رسمی آغاز و اعلام شد بزودی گوشی های شیائومی بصورت باندل با سیم کارت های همراه اول در سراسر کشور توزیع خواهد شد.
کد خبر : ۱۶۰۰۲۱
نویسنده :
همراه اول
بزودی گوشی های شیائومی با همکاری همراه اول در سراسر کشور به فروش می رسد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، طی مراسمی که عصر روز چهارشنبه ۳۰ دی ماه در هتل پارسیان اوین تهران برگزار شد، عرضه محصولات شیائومی در ایران بصورت رسمی آغاز و اعلام شد بزودی گوشی های شیائومی بصورت باندل با سیم کارت های همراه اول در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

در این مراسم ابتدا «راوی متیو» مدیر شرکت تسک نماینده انحصاری شیائومی در خاورمیانه و شمال آفریقا آغاز همکاری رسمی شیائومی با همراه اول را اعلام کرد و گفت: این همکاری می تواند شیائومی را به سراسر ایران ببرد.

سپس مهندس محمد مهدی عطوفی معاون بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات سیار ایران با اشاره به همکاری این شرکت با شرکت آسوشید نماینده انحصاری گوشی های شیائومی در ایران اظهار داشت: در برنامه بازاریابی خود به دنبال یک برند خوب گوشی با قیمت مناسب بودیم که خوشبختانه امروز در مراسم رونمایی این گوشی در ایران هستیم.

وی با بیان اینکه همراه اول ۷۶ میلیون سیم کارت رجیستر شده و ۴۸ میلیون مشترک فعال دارد، گفت: با باندل مناسب این گوشی ها، خدمات خوبی به این همه مشترک می دهیم.

عطوفی با اشاره به کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های شیائومی تصریح کرد: قرار نیست صرفاً یک سخت افزار ارائه شود؛ بلکه بدنبال آن هستیم که یک سرویس کامل ارائه کنیم که گوشی بخشی از این خدمت گسترده است.

در این مراسم که جمعی از خبرنگاران و دست اندرکاران صنعت تلفن همراه کشور حضور داشتند، ضمن معرفی ویژگی های گوشی و تجهیزات جانبی شیائومی، اعلام شد برای اولین بار در ایران خریداران گوشی های شیائومی می توانند از اولین فضای ابر ایرانی با نام «گنجه» با حجم ۵ گیگابایت استفاده کنند.

گفتنی است هم اینک ۱۵۰ میلیون کاربر در ۱۵۶ کشور دنیا از سیستم عامل تولید شده توسط شرکت شیائومی با نام «Miui» که نسخه سفارشی شده اندروید است، استفاده می کنند.

این برند بین المللی که در سال ۲۰۱۰ تأسیس شده، حدود ۴۵ میلیارد دلار ارزش داشته و با شعار «متفاوت بودن گران نیست» با غول های تولید گوشی تلفن همراه رقابت می کند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.
https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر