بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
هدیه فیروزه پاداش همراهی شما با فیروزاکس

به انتخاب و سلیقه خود از دیجی کالا خرید کنید

شركت کارگزاری فیروزه آسیا نيز همواره به دنبال ترغيب مشتريان خود به استفاده از اين امكان بوده و در راستاي رسيدن به اين هدف مشوق هاي متعددي را در نظر گرفته و اين بار در جديدترين ابتكار و در راستاي ارج نهادن به سليقه كاربران آنلاين خود، انتخاب هديه را به خود آنها واگذار كرده است.
کد خبر : ۱۶۱۳۲۹
نویسنده :
فیروزه آسیا

شركت کارگزاری فیروزه آسیا همواره به دنبال ترغيب مشتريان به انجام معاملات خود بصورت آنلاین بوده و در راستاي رسيدن به اين هدف مشوق هاي متعددي را در نظر گرفته و اين بار در جديدترين ابتكار و در راستاي ارج نهادن به سليقه كاربران آنلاين خود، انتخاب هديه را به خود آنها واگذار كرده است.

بدون شك راه اندازی معاملات آنلاين در بورس، يك تحول بزرگ در بازار سرمايه ايران بوده و در مدت ايجاد اين تحول در بورس، شركت هاي كارگزاري مشتريان خود را به استفاده از اين امكان ترغيب مي كنند.

به گزارش بورس نيوز، شركت کارگزاری فیروزه آسیا نيز همواره به دنبال ترغيب مشتريان خود به استفاده از اين امكان بوده و در راستاي رسيدن به اين هدف مشوق هاي متعددي را در نظر گرفته و اين بار در جديدترين ابتكار و در راستاي ارج نهادن به سليقه كاربران آنلاين خود، انتخاب هديه را به خود آنها واگذار كرده است.

در همين ارتباط مديرعامل كارگزاري فيروزه آسيا به خبرنگار بورس نيوز اظهار داشت: در راستای توسعه الکترونیک بازار سرمایه و با هدف ارايه برترین خدمات بر اساس استانداردهای بین المللی و تشویق مشتریان به معاملات آنلاین، فیروزاکس برای مشتریان حقیقی آنلاین فعال در بازار سرمایه طراحی شده است.

مجید پورنعمت افزود: سایت فیروزاکس به آدرس firouzex.com مطابق با استانداردهای بین المللی و با در نظرگرفتن سلایق مشتریان طراحی شده و بسیاری از خدماتی که مشتریان از طریق این سایت دریافت می کنند، برای اولین بار در ایران راه اندازی شده است.

وي افزود: هدیه فیروزه یک پاداش عالی و فراتر از انتظار در پاسخ به اعتماد مشتریان آنلاین فیروزاکس می باشد.

تمامی مشتریان آنلاین فیروزاکس می توانند از هدیه فیروزه خود را به صورت کارت های خرید دیجی کالا و به سلیقه خود انتخاب نمایند.

پورنعمت با اشاره به اينكه هدیه فیروزه هدیه ای منحصر به فرد برای تمامی فعالین بازار می باشد، افزود: افراد برای دریافت هدیه فیروزه، کافیست در فیروزاکس اقدام به افتتاح حساب نمایند تا ضمن برخورداری از خدمات ویژه که شامل انواع گزارشات روزانه، هفتگی و شرکت ها است از مدیریت حرفه ای حساب خود استفاده نمایند.

وي در خاتمه سخنان خود عنوان كرد: علاقه مندان می توانند برای اولین بار در ایران تمامی این خدمات را به صورت غیر حضوری و تنها با ورود به بخش افتتاح حساب فیروزاکس و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند. همکاران ما در مرکز تماس فیروزاکس تمامی اقدامات لازم در تشکیل و تکمیل فرآیند افتتاح حساب را انجام خواهند داد و به صورت کاملا حرفه ای به منظور افتتاح حساب و بعد از عضو شدن در خانواده بزرگ فیروزاکس همراه شما خواهند بود.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
واقعا كارتون حرف نداره. مفيد پدر ما رو درآورد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
بنظرم خوبه برای جلب مشتری از هر روشی میشه استفاده کرد این هم یک جور شه