بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
به سوی روزهایی پر امید

"سال نو مبارک"

بورس طی دو ماه پایانی سال 94 نوید آن را داد که در سال 95 شاهد بازاری خواهیم بود که بسیار شبیه به روزها و هفته های ابتدایی سال 92 است؛ با این تفاوت که این بار برای حرکت صعودی قیمت سهام دلیلی منطقی برای خود دارد.
کد خبر : ۱۶۱۹۹۶
نویسنده :
کیوان فر
سال 1394 هم با تمام خوبی ها و بدهی هایش به پایان خود رسید تا ترنم پرندگان و نسیم بهار دوباره وزیدن گیرد. سالی که گرچه خوب نبوده؛ اما هر چه بود، پر امید بود. سالی که امید به آینده، گفتمان و دیپلماسی سیاسی را جایگزین تهدید و تحریم کرد.

گرچه در تمام این بیم و امیدها بازار سرمایه علی رغم پیش بینی ها و اتفاقات مثبت و خوشایند رقم خورده در حوزه سیاسی و افزایش تعاملات بین المللی همزمان با لغو تحریم ها، آنطور که باید نتوانست انتظارات سرمایه گذاران و سهامداران را محقق کند و در شرایطی حتی واکنش عکس نیز از خود به نمایش گذاشت.

با این حال هر چه بود به خوشی پایان یافت و بورس نیز بر خلاف ماه های ابتدایی سال که روزهای پر فراز و نشیبی را در ادامه روند نزولی دو سال گذشته خود سپری می کرد، دو ماه پایانی را طوفانی پشت سر گذاشت تا آغازی باشد برای شکوفایی ایرانی بدون تحریم و چشم اندازی روشن پس از برجام؛ روزهایی بدون تحریم که امید بخش آینده ای درخشان است تا خاطره تلخ افت قیمت سهام و زیان تحمیل شده بر سهامداران طی دو سال پی در پی، در آخرین ماه های سال 94 با آغازی برای رشد دوباره در سال جدید شیرین شود.

استقبال از فصلی نو؛ تا امید به آینده در دل تمام فعالان بازار سرمایه جوانه بزند و در فصل بهار شکوفایی بارور شود.

بدین ترتیب بورس طی دو ماه پایانی سال 94 نوید آن را داد که در سال 95 شاهد بازاری خواهیم بود که بسیار شبیه به روزها و هفته های ابتدایی سال 92 است؛ با این تفاوت که این بار برای حرکت صعودی قیمت سهام دلیلی منطقی برای خود دارد.

بر همین اساس ما نیز همانند شما مخاطبان عزیز به انتظار سالی خواهیم نشست که انتظار آن می رود تا دوباره امیدها به دماسنج اقتصادی کشور باز گردد.

اما در این بین انتظار داریم تصمیمات متولیان بازار سرمایه و مدیران بورس نیز به سمتی حرکت کند که در جهت رشد هر چه بیشتر و همگام با اتفاقات مثبتی باشد که در سال 1395 در پیش رو داریم.

در این میان بورس نیوز هم بار دیگر توانست با الطاف شما مخاطبان عزیز و خوانندگان محترم یکسال دیگر را در عمر فعالیت خود سپری کند. از همین رو این رسانه پر مخاطب نیز به نوبه خود آغاز سال 1395 را تبریک و تهنیت گفته و روزگاری توأم با برکت، سلامت و بهروزی را در کنار پر باری و بازده مطلوب پرتفوی سرمایه گذاران آرزومند است. در نهایت، از تمام عزیزان و بزرگانی که با راهنمایی های خود ما را در راستای ارایه خدمات بهتر و انتشار اخبار به روزتر یاری کردند، کمال تشکر را داریم و مفتخریم تا در سال 1395 همچنان خدمت گذار جامعه سهامداران و اهالی تالار شیشه ای باشیم. به امید آنکه خرس نا امیدی ها روز به روز در دل هایتان ضعیف تر و گاو امیدواری همواره پر قدرت تر شود.

همچنین امیدواریم در سالی که پیش رو داریم دولت نیز با تدبیری که تاکنون در پیش گرفته و تلاش ظریفانه ای که با تیم خود برای بازگشت امید به دل های میلیون ها ایرانی از خود نشان داده است، با همدلی و یکرنگی با مجلس دهم سالی نو و سرشار از موفقیت و بهروزی را برای همه ایرانیان عزیز به ویژه سهامداران و سرمایه گذاران بورسی رقم بزند.

در پایان با آرزوی بهترین ها و سالی پر از برکت، سلامت و شادی برای همه ایرانیان عزیز، از شما مخاطبان گرامی اجازه می خواهیم دفتر 365 برگ جدید بورس و بازار سرمایه را بگشاییم تا خداوند متعال بهترین تقدیرها را برای تمامی مردم جهان و البته سهامداران و سرمایه گذاران رقم بزند و در ادامه، چهار دعای برتر لحظه تحویل سال نو را بدرقه راه همه مخاطبان خود می کنیم؛ اول دعا برای ظهور آن بی مثال؛ دوم تمام ملت بی ضرر و بی ملال؛ سوم رسیدن ما به قله های کمال؛ چهارم تمام جیب ها پر از پول، اما حلال ...

"لحظات از آن شماست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید، رنگ هایی را که بایسته است بر آنها بزن" "روزهایتان رنگارنگ"

"سال نو مبارک"


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نوروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
همه ساله نوروز را آتشین تر از هرسال جشن میگیریم.
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۰
يقين دارم در اين سال شاخص ١٠٠ هزار واحدي را مشاهده خواهيم كرد
ناشناس
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹
خطر انتخاب ترامپ براي اقتصاد جهاني
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
درود بر بورس نیوز اما یکی هم دیر امدی برای تبریک سال نو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
سلام امسال سال تخلیه حباب به معنای واقعی در مسکن وملک خواهد بود واین ریزش مسکن وملک باعث افزایش تقاضا وایجاد موازنه اقتصادی وحرکت متوازن اقتصادی وتوسعه پایدار ا
جوادی نیا
RUSSIAN FEDERATION
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
دوستان حتما فخوز و فخوزح را در شروع سال 95 بخریدکه حرکت شارپی دارد. عید شما مبارک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
بورس نیوز عزیز من هم بعنوان یک سهامدار خرد سال نو را به شما تبریک عرض میکنم و امیدوارم که سال نو سال جبران ضرر تمام سهامداران خرد باشد.
بورس نیوز تنها رسانه ای بود که در دو سال گذشته که ضرر گاها 70-80درصدی به سهامداران خرد تحمیل شده بود صدای انها را انعکاس داد اگرچه در ان مقطع هیچ اقدامی نشد ولی همینکه شما مثل خیلیهای دیگه که چشمانشان را بستند رفتار نکردید جای تفدیر و تشکر دارد
آنهایی که نان را بنرخ روز میخورند یه روزی همان نان در گلویشان گیر خواهد کرد. خداوتد به شما و سهامداران خرد مظلوم سلامتی موفقیت و سود روزافزون عطا نماید . آمین.
مهدی
ROMANIA
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
صمیمانه تبرکات را پذیرا باشید . سال 95 سال خوبی برای بازار سرمایه است گران شدن جهانی فلزات چون مس. فولاد. پتروشیمیها با توجه به اخبار شایسته است . دوستان . فملی. فولاد مبارکه . تاپیکو. ککگل غدیر. فولاژ. بانکها ملت و پاسارگاد و کل سهام بنیاد.ی چون ومعادن را یا نفروشند یا تا اول اردیبهشت صبر کنند؟؟؟؟؟؟؟؟
سید مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
باسلام : بورس نیوز عزیزبه عنوان یک شهر وند سهام دار ضمن عرض تبریک سال نو از زحمات بی دریغ شما کمال تشکر را دارم وبرای همه دست اندر کاران آرزوی بهترینها را دارم واقعا گل کاشتی وحقیقتا نمی توان از این همه شفاف سازی های سایت وزین شما تشکر کرد همگی زنده باشید وپایدار سال نو هم مبارک .
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
سال نو شما هم مبارک
مجید
GERMANY
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
با تبریک سال نو و آرزوی بهترین ها برای همه خوبان...
و با تشکر از زحمات عوامل سایت "بورس نیوز"
لطفا بخشی را نیز بعنوان تصمیمات مجامع در سایت قرار دهید. با سپاس
313
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
سال نو همه مبارك
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
ماهم از زحمات بی وقفه و بدون تمع بورس نیوز ممنونیم امیدواریم خداوند بهت عوضشو بده عیدتم مبارک.