بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
کد خبر : ۱۶۲۶۴۹
به گزارش پایگاه خبری تیتر نیوز،«صبح نو» به زودی به عنوان یک روزنامه انتخاباتی و مخالف دولت منتشر می شود.
به گزارش راوی پرس، شهرداری تهران به زودی روزنامه جدید خود را روی دکه های مطبوعاتی می فرستد. این روزنامه که «صبح نو» نام دارد، قرار است با رویکرد سیاسی – اجتماعی حول محور انتخابات 96 و پوشش رسانه ای فعالیت های قالیباف منتشر می شود.

شنیده ها حاکی است این روزنامه با تحریریه روزنامه تعطیل شده تهران امروز و برخی خبرنگاران سابق همشهری منتشر می شود و با توجه به انتقاد برخی مدیران و اعضای شورای شهر نسبت به هزینه تراشی جدید قالیباف برای شهرداری، این روزنامه با همکاری سازمان رسانه ای اوج – تهیه کننده بیلبوردهای صداقت امریکایی، انیمیشن جنجالی «آقای سام» و از متولیان شبکه افق سیما- منتشر می شود و رویکردی کاملا انتقادی و مخالف با دولت دارد.

همچنین گفته میشود فرشاد مهدی پور، داماد حسن خجسته(معاون پژوهشی صداوسیما) و دبیر سیاسی سابق روزنامه همشهری، سردبیر این روزنامه است.

گفتنی است شهرداری تهران، روزنامه تهران امروز را نیز چندی قبل به دلیل برخی مشکلات مدیریتی و مالی، تعطیل کرده بود و برخی معتقدند عمر روزنامه جدید نیز نهایتا تا بعد از خرداد 96 است.
منبع: روزنو
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
نحوه مدیریت اقتصادی روحانی بسیار ضعیف بوده

بخصوص وقتی با دوره خاتمی با نفت 17 دلاری مقایس میکنی
سپيدالسادات رضايي
RUSSIAN FEDERATION
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
سلام جناب آقاي رضا رشيد پور درجواب مسخره نمودن ديروز شما در برنامه حالا خورشيد از شبكه ٣ اينجانب سادات فرزند ارشد جانباز ٢٥٪‏شيميايي سيد ح رضايي هستم ،كه پدرم در كار كسب وتوليد ورشكست شد از سر بي حمايتي چه دولت قبلي وعلي الخصوص چه دولت فعلي وتنهاكسي كه به كمك زندگي من وخواهرم ومادرم كه بي سرپناه شده بوديم دكتر قاليباف وهمكارانش وآقاي ميرزايي مشاورش هست وتوانستيم بعداز هشت سال بي سرپناهي حداقل يكجا را در شرقي ترين منطقه تهران رهن كنيم واين شخص از داخل اين همه مسولين كشوري به كمك ما امد تيم دكتر قاليباف هست وحتي بنياد شهيد هم نفهميد ما چي ميگيم