بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کد خبر : ۱۶۳۳۷۰
ویل فرل کمدین سرشناس آمریکایی پس از انتقادات خانواده رئیس‌جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که نقش رونالد ریگان را بازی نخواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، چندی پیش اعلام شده بود که این بازیگر در یک فیلم کمدی نقش رونالد ریگان رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا را بازی می‌کند. اما پس از اعلام این خبر خانوادۀ رئیس‌جمهور سابق آمریکا اعلام کردند که مضمون فیلم  موضوعی مناسب برای یک فیلم کمدی درباره ریگان نیست.

در داستان این فیلم کمدی رونالد ریگان آلزایمر دارد و به همین دلیل یکی از کارآموزان حاضر در کاخ سفید او را قانع می‌کند که بازیگری است که باید نقش رئیس‌جمهور را بازی کند.

نماینده فرل جمعه در این رابطه گفت : « فیلمنامه ریگان یکی از فیلمنامه‌هایی است که برای ویل فرل فرستاده شده است. اما این بازیگر قصد پیوستن به این پروژه سینمایی را ندارد.»

پس از انتشار خبر حضور فرل در این فیلم پتی دیویس و مایکل ریگان فرزندان رئیس‌جمهور سابق آمریکا و انجمن آلزایمر به این موضوع واکنش نشان دادند. آلزایمر یک اختلال پیش‌رونده مغزی است که باعث تخریب حافظه می‌شود.

دختر ریگان در نامه‌ای سرگشاده خطاب به فرل نوشت : «من شاهد هجوم ترس به چشمان پدرم بودم، مردی که هیچ‌گاه در زندگی از چیزی نمی‌ترسید. صدای لرزانش را در خانه می‌شنیدم که می‌گفت : «نمی‌دانم کجا هستم.» تنها نکته قطعی درباره آلزایمر این است که در انتهای نبرد این بیماری است که پیروز می‌شود. شاید بد نباشد اگر توضیح دهید که چگونه این بیماری موضوع مناسبی برای یک فیلم کمدی می‌شود.»

پس از این که فرل اعلام کرد بازی در این نقش را نمی‌پذیرد، مایکل ریگان پسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا در توئیتر نوشت : «از تو ممنونم که راه درست را برگزیدی.»

رونالد ریگان از سال 1981 تا سال 1989 رئیس‌جمهور آمریکا بود. او سال 2004 پس از یک دوره طولانی ابتلا به آلزایمر در 93 سالگی درگذشت.

ویل فرل که با فیلم‌هایی چون «گوینده خبر» شناخته می‌شود، بارها نقش سیاستمداران آمریکایی چون جرج دبلیو بوش، تد کندی و ال گور را بازی کرده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر