بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
کد خبر : ۱۶۴۲۸۳
جلسه معارفه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند جهت عرضه در بازار فرابورس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در این جلسه که با حضور تعدادی از فعالان بازار سرمایه، مدیران و معاونان شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند برگزار شد، فعالیت‌ها، سوابق و طرح‌های آتی این شرکت تشریح شد.

امینی: الوند، یکی از بهره‌ورترین و نظام‌مند ترین شرکت‌های گروه است

در ابتدای جلسه، محمدرضا امینی، مدیر عامل گروه سرمایه گذاری مسکن، با بیان این که شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند ششمین شرکت گروه پس از شرکت‌های تهران، شمال شرق، شمالغرب، زاینده‌رود و پردیس است که در بازار سرمایه عرضه می‌شود، از شرکت الوند به عنوان یک شرکت خوب، رو به رشد و دارای دارایی‌های ارزشمند نام برد.

 وی با اشاره به این که شرکت الوند در حوزه جغرافیایی قم و مرکزی فعالیت می‌کند، این شرکت را یکی از شرکت‌های دارای بالاترین بهره‌وری و نظام‌مندی مدیریتی در مجموعه گروه دانست و گفت: شرکت الوند با تکیه بر دانش فنی کارکنان و نیز تکنولوژی روز، همواره برای ذی‌نفعان خود خلق ارزش کرده و این ارزش‌آفرینی با روند مناسبی در حال افزایش است.

امینی در ادامه با اشاره به تعاملات جدیدی که میان گروه و بانک مسکن ایجاد شده است، تبدیل بانک مسکن به بانک توسعه‌ای را فرصتی دانست که گروه در حال برنامه‌ریزی دقیق برای استفاده از آن است.

وی ضمن اشاره به روابط نزدیک میان شرکت و بانک، ابراز داشت: تلاش داریم از این تعاملات و روابط به منظور خلق هر چه بیشتر ارزش برای مجموعه سهامداران گروه و نیز فرصت‌سازی برای شرکت‌های تابعه استفاده کنیم.

 

نوربهشت: در حال تعریف پروژه‌های متعددی در شهرهای اراک و قم هستیم

در ادامه جلسه، مهندس نوربهشت، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند به معرفی این شرکت پرداخت.

 وی با اشاره به این که پایه‌های شرکت در سال 1369 و در قالب شعبه در گروه سرمایه‌گذاری مسکن گذاشته شده است، این شرکت را یکی از شرکت‌هایی دانست که همواره در زنجیره ارزش گروه، به ایفای نقش موثری پرداخته است.

نوربهشت در ادامه با اشاره به پروژه‌های قبلی شرکت گفت: شرکت الوند طی سالیان فعالیت خود، پروژه‌های متعدد مسکونی، تجاری و اداری را در قالب مالکیت، مشارکت یا پیمانکاری آغاز و تکمیل کرده که از این بین می‌توان به مجتمع‌های مسکونی 1440 واحدی مسکن مهر امام صادق اراک (ع)، پروژه‌های کوی الهیه اراک، مجتمع‌های تجاری کوثر و خاتم و چندین پروژه دیگر اشاره کرد.

 وی با اشاره به برنامه‌های جدید شرکت برای توسعه بازار شرکت، اظهار داشت: شرکت هم اکنون چندین پروژه جدید را در مراحل مختلف بررسی و مطالعه، طراحی و اجرا دارد که به نظر می‌رسد با احداث و تکمیل این واحدها، سوددهی مناسبی نصیب سهامداران شرکت شود.

 

نادری: سود شرکت در سال مالی محقق خواهد شد

در انتهای جلسه، نادری، معاون مالی و منابع انسانی گروه سرمایه‌گذاری مسکن در پاسخ به سوال یکی از حاضرین در خصوص امکان تحقق سود با توجه به تحقق پنج درصدی سود در دوره شش ماهه، تحقق سود را کاملا ممکن و حتمی دانست و گفت: با توجه به این که مجمع موسس صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان نارون در روزهای گذشته برگزار شد، تنها از این طریق، بیش از 20 درصد سود شرکت در سال مالی محقق خواهد شد. از سوی دیگر، با توجه به این که گروه همواره حساسیت خاصی در خصوص پیش‌بینی‌های انجام شده توسط شرکت‌های تابعه به خرج می‌دهد، بودجه‌های ارائه شده همگی مبتنی بر واقعیات هستند و انتظار می رود، سودهای پیش‌بینی شده محقق خواهند شد.

یادآور می شود؛ شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند با نماد ثالوند، از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن است که در فروردین ماه امسال در بازار فرابورس پذیرش شد و  به زودی در این بازار عرضه اولیه خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر