بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
طی معاملات روز جاری در حالی هر سهم شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند از طرف اهالی بازار سرمایه 2200 ریال کشف قیمت شد که این شرکت طبق آخرین صورت مالی ارائه شده روی سامانه اطلاع رسانی کدال، در عملکرد واقعی 6 ماهه سال مالی منتهی به 95.06.31 با تحقق 27 ریال سود به ازای هر سهم موفق شده تا از مبلغ 539 ریال سود پیش بینی شده به ازای هر سهم 5 درصد آن را پوشش دهد.
کد خبر : ۱۶۴۳۰۶
نویسنده :
یارمحمدی
با اعلام پیغام ناظر بازار فرابورس ، 10 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند با سرمایه 300 میلیارد ریالی برای نخستین بار در بازار فرابورس عرضه شد و در نهایت هر سهم "ثالوند" 2200 ریال قیمت خورد.

به گزارش بورس نیوز، طی معاملات روز جاری در حالی هر سهم شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند از طرف اهالی بازار سرمایه 2200 ریال کشف قیمت شد که این شرکت طبق آخرین صورت مالی ارائه شده روی سامانه اطلاع رسانی کدال، در عملکرد واقعی 6 ماهه سال مالی منتهی به 95.06.31 با تحقق 27 ریال سود به ازای هر سهم موفق شده تا از مبلغ 539 ریال سود پیش بینی شده به ازای هر سهم 5 درصد آن را پوشش دهد. بر این اساس با توجه به سود 539 ریالی "ثالوند" و کشف قیمت 2200 ریالی نسبت پی بر ای 4 مرتبه به خود گرفت.

گفتنی است که از30 میلیون سهم قابل عرضه در روز جاری، 12 میلیون سهم به معامله گران آنلاین اختصاص دارد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
بخاطر 500 سهم برای هر نفر, کل بازار رو خراب کردن! تازه اگه هر سهم حتی 40 تومان سود بده, هر معامله گر آنلاین اگه موفق به خرید شده باشه 19 هزار تومن سود کرده که باهاش میتونه بره آنتالیا!!!