بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
کد خبر : ۱۶۴۳۱۲
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری 23 نفر در یک پارتی شبانه خبرداد و گفت: متاسفانه اخیرا گزارش های رصد فضای مجازی حکایت از تلاش افراد معلوم الحالی برای ترویج این پدیده قبیح مجرمانه دارد.

به گزارش ایسنا دادخداسالاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پرونده اخیر فردی که نقش محوری را در برپایی پارتی ایفا می کرد از طریق کانال تلگرامی خود افرادی را برای شرکت در این پارتی دعوت می‌کرده است.

این مقام ارشد قضائی استان افزود: عمل وی حاوی بزه‌های شرب خمر، دایر کردن مرکز فساد و ارتکاب فعل حرام منجر به جریحه دار شدن عفت عمومی بود که در اجرای قانون و ضوابط اسلامی مصمم بوده و اجازه نمی دهیم افراد به اعمال ضد انقلاب و یا با تحت پوشش فروش اجناس بنجل قاچاق خود در قالب مزون لباس که در حاشیه پارتی برگزار می کنند دامن جامعه را لکه دار و ارزش های اسلامی را نادیده بگیرند.

سالاری از پلمب محل برگزاری این جشن توسط بازپرس پرونده خبرداد و گفت: اجازه نمی دهیم با آبروی جامعه بازی شود، تحقیق از متهمان این پرونده که اقدام به شرب خمر و رقص مختلط با پوشش های نامناسب کرده بودند، آغاز شده است.

سالاری با اشاره به دغدغه و مطالبه قشر مذهبی جامعه به تشدید برخورد با این موارد گفت : به عنوان مجری قوانین و مقررات دینی مسئولیت داشته و مسئولیت ما اجرای دقیق قانون برای همه افراد صرف نظر از صنف و سلیقه آنهاست.

دادستان کرمان تصریح کرد : همه ما نیاز به تقویت باورهای دینی خود داریم و ماه رمضان که در پیش است فرصت مغتنمی برای خودسازی است و این گونه غفلت ها در عصر انتظار خسران بزرگی برای آدمی است .

وی با تاکید بر پیشگیری از جرم درفضای مجازی و بخصوص شبکه های اجتماعی اظهارکرد: دادستانی کرمان در جهت پیشگیری از جرم در فضای مجازی و بخصوص شبکه های اجتماعی موبایلی اشراف لازم را داشته و رصد و کنترل دقیقی به صورت مستمر در حال انجام است 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر