بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
کد خبر : ۱۶۴۳۹۶


حسام نواب صفوی در آخرین پست صفحه اجتماعی اینستاگرام خود از فیلم «معمای شاه» دفاع کرد

به گزارشخبرگزاری موج، حسام نواب صفوی ضمن انتشار ویدئویی از یک مصاحبه قدیمی محمدرضا و فرح پهلوی با رسانه‌ای خارجی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«من همیشه گفتم و خواهم گفت سیاسی نیستم. البته که همه انسان‌ها در برابر قانون و خداوند یکسان هستند. مسلما عقل زن و مرد یکی است. جملاتی که بیان میشود سخنان محمد رضا پهلوی است.

من فقط دارم از سریالم و حاصل شبانه روزی ١٠٠٠نفر دفاع میکنم. من گفتم اگر می‌گویید در سریال تحریفی صورت گرفته با ذکر منبع عنوان کنید!!!

عده ای که اشراف بر حقوق داشتند اذعان داشتند تحریفی صورت نگرفته بقیه فقط به همدیگر فحش دادند این مصاحبه دقیق است و ترجمه آن درست .٢ سند در راستای حقانیت سریال به شما نشان دادم چون وظیفه داشتم از حق ١٠٠٠ نفر دفاع کنم. در ضمن در هیچ جای سریال محمد رضا پهلوی همجنسباز نشان داده نشده چون واقعا نبوده و این دور از انسانیت است چنین نسبتی به شخصی که دستش از دنیا کوتاه است داده شود.

بنده تحلیلگر سیاسی نیستم ولی اگر عده ای ناتوان از ادعای خود (تحریف) هستند بنده کار خودم را بلدم و از کارم دفاع خواهم کرد پس بهتر است من را وادار نکنید مدارک دیگری به شما نشان بدهم.

ببخشید اگر عده ای ناراحت شدند چون عین واقعیت بود من بی تقصیرم

دوستدار همه دوستانم.»


///** انتهای خبر **///
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
شما دوره ای را در ایران بد نشان داده اید که بهترین سازندگی و درخشانترین دوران فرهنگی و بیشترین رشد اقتصادی تاریخ این کشور را همراه خود دارد.بهترین دانشگاههای خاور میانه .ابهترین ارتش .بهترین مراکز ورزشی-فرهنگی ساخته شده اند-شما کارنامه درخشان یک مقطع مثبت کشور را تاریک جلوه داده اید-کشوری که از فقر و بیچارگی دست و پا میزد در این دوره به خیلی چیزها رسید-پس مخاطب نمی تواند حرف شما را بپذیرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
هم چین میگی حق 1000 نفر آدم فکر میکنه بنده خدا ها (1000 نفر )فی سبیل ا.. کار کردند!!!!