بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
معاونت مالی و اقتصادی شرکت گروه بهمن عنوان کرد:

اعلام آمادگی کروز برای خرید "خبهمن"

تا به این لحظه هیچ واگذاری صورت نگرفته اما سهامدار عمده شرکت قصد فروش بلوک 62.2 درصدی سهام خود را دارد. در بین خریداران این بلوک طبق آنچه شنیده می شود، شرکت کروز نیز اعلام آمادگی کرده است، اما این مجموعه تنها خریدار بلوک سهام گروه بهمن، نمی باشد.
کد خبر : ۱۶۴۶۶۹
نویسنده :
یارمحمدی
طی چند روز گذشته در رابطه با شرکت گروه بهمن شایعاتی مبنی بر قطعی شدن واگذاری بلوک 62 درصدی این مجموعه به کروز در بازار مطرح می باشد که روند قیمتی سهم را دستخوش تغییر قرار داده است.

معاونت مالی و اقتصادی شرکت گروه بهمن در همین ارتباط در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: تا به این لحظه هیچ واگذاری صورت نگرفته اما سهامدار عمده شرکت قصد فروش بلوک 62.2 درصدی سهام خود را دارد. در بین خریداران این بلوک طبق آنچه شنیده می شود، شرکت کروز نیز اعلام آمادگی کرده است، اما این مجموعه تنها خریدار بلوک سهام گروه بهمن، نمی باشد.

محمد حیدری در ادامه افزود: اگر این بلوک به بخش خصوصی واگذار شود، قطعاً بسیاری از محدودیت ها برطرف خواهد شد و در صورت تحقق در سال مالی جاری بر سود هر سهم گروه بهمن نیز اثر مثبت خواهد داشت.

وی گفت: تاکنون با وجود عدم برگزاری مجامع شرکت های زیر مجموعه گروه بهمن به طور کامل و عدم اعلام سود تقسیمی آنها، احتمال تعدیل مجدد سود هر سهم "خبهمن" بعد از اتمام فصل مجامع وجود دارد.

حیدری در خصوص برنامه های سال جاری گروه بهمن، عنوان کرد: شرکت گروه بهمن قصد واگذاری دارایی های خود که در بخش املاک و مستغلات سرمایه گذاری شده، را دارد تا نقدینگی حاصل از این واگذاری ها را در بخش تولید و سرمایه گذاری های مولد مصرف کند. این واگذاری ها در بودجه سال 95 شرکت لحاظ نشده و انشالله تا پایان سال به محض تأثیر مالی و سودآوری این واگذاری ها را شناسایی و به سهامداران اطلاع رسانی انجام خواهد گرفت.

این مقام مسئول در خاتمه با اشاره به مذاکراتی که با شرکت های خارجی در جهت توسعه همکاری ها صورت گرفته، گفت: این مذاکرات و چانه زنی ها با شرکت های مزدا، ایسوز و WFA همچنان ادامه دارد و قاعدتاً با حل شدن مشکلات نقل و انتقال پول، سوئیفت بانکی وضعیت با بهبود همراه خواهد شد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر