بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
با عرضه اولیه چهارمین شرکت در فرابورس

"وهور"، 1780 ریال قیمت خورد

این مجموعه سرمایه گذاری به عنوان یکی از زیر مجموعه های "وامید" در حالی برای سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 95 سود 270 ریالی را برآورد کرده که بر اساس عملکرد سه ماهه نخست سال مالی جاری زیان یک ریالی را محقق ساخته است.
کد خبر : ۱۶۴۸۳۷
نویسنده :
جمشیدی
پنجمین برنامه عرضه اولیه بازار سرمایه طی سال جاری با واگذاری 230 میلیون سهم شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در فرابورس انجام شد و در نهایت پس از رقابت معامله گران هر سهم "وهور" 1780ریال قیمت خورد.

بر اساس گزارش بورس نیوز، این مجموعه سرمایه گذاری به عنوان یکی از زیر مجموعه های "وامید" در حالی برای سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 95 سود 270 ریالی را برآورد کرده که بر اساس عملکرد سه ماهه نخست سال مالی جاری زیان یک ریالی را محقق ساخته است. بر این اساس با توجه به کشف قیمت 1780ریالی "وهور" و سود برآوردی 270 ریالی برای هر سهم آن فعالان بازار سرمایه نسبت پی بر ای 6.59 مرتبه را برای "وهور" برگزیدند.

در پایان این گزارش می افزاید، این مجموعه در گروه عرضه برق، گاز و بخار آب در حوزه سرمایه گذاری در شرکت های غیر بورسی فعالیت می کند و در حالی طی روز جاری به عنوان چهارمین شرکت پا به فرابورس گذاشت که روند معاملات گروه مذکور نزولی است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
حداکثر 2300 سهم؟؟؟:)) میخوان به 60 هزار تا کد آنلاین بدن؟ به بچه های همسایه بغلی هم می خوان برسه فکر کنم!:)) اصلا 60 هزار تا کد آنلاین تا حالا تو هیچ عرضه اولیه ای نداشتیم!:)) فکر کنم سهم تهش یه چیزی اضافه هم بیاد که صد البته حقوقی های از ما بهترون جمعش می کنن!:)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
تا کی نمی تواندی یک سیستم را کنترل کنید چطورر میشود هسته مرکزی زمان حساس عرضه اولیه بانک ملی وغیره قطع میشود باصطلاح رایانه ملی می خواهند جای گزین کنند تر زدین به فایر فکس عیره وذالک
اکبر رضائی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
باسلام اینجانب در سه عرضه اولیه ثالوند و وهور و واسپاری ملت موفق به خرید نشده ام . دلیل آن این است که درست درساعت اعلامی کارگزاری س اقدام به قطع ارتباط میکند و پس از اتمام فروش نسبت به وصل ارتباط اقدا می نماید . خواهشمند است مطلب فوق را انتشار دهید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
شرکت مدیریت وامید برای خرید بهتر است.خرید شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
با در نظر گرفتن دو ورود زیر مجموعه وامید در روزهای آینده و همچنین افت زیاد ترجیح دادم وامییدوارد شوم انهم بدون محدودیت تعداد 400/000 با 55 میلیون استارت زدم