بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد خبر : ۱۶۴۸۴۵
نامزد جمهوری خواهان در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا با انتقاد از هیلاری کلینتون اظهار داشت، روی کار آمدن کلینتون در کاخ سفید یعنی تداوم فاجعه اوباما!

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به پیروزی هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات خود در انتخابات اولیه حزبی گفت: آخرین کسی که ما در کاخ سفید نیاز داریم کلینتون یا کسی است که فاجعه اوباما را ادامه دهد. 

ترامپ 69 ساله ادامه داد: ما ورشکست شده‌ایم. 19 میلیارد دلار بدهی داریم که به سرعت در حال افزایش است. وضعیت زیر ساخت‌های ما فاجعه بار است. اوضاع مدرسه‌های ما افتضاح است، آمار جرایم رو به افزایش است. مردم ترسیده‌اند با این شرایط آخرین چیزی که ما اکنون در کاخ سفید به آن نیاز داریم کلینتون یا کسی است که فاجعه اوباما را ادامه دهد. 

این غول املاک آمریکایی اعلام کرد: کلینتون‌ها از سیاست "سوءاستفاده" کرده‌اند. آنها میلیون‌ها دلار از فروش دارایی‌ها، منافع و قراردادهای دولتی کسب کرده‌اند. کلینتون حتی تمام این کارها را از طریق یک سرور شخصی غیرقانونی انجام داده است. 

وی مدعی شد که نتایج نظرسنجی‌های اخیر نشان داده که او کلینتون 68 ساله را که به اولین بانوی نامزد ریاست جمهوری تاریخ آمریکا بدل شد، شکست می‌دهد. 

ترامپ سپس خطاب به دموکرات‌ها گفت: به دموکرات‌هایی که در این حزب به فرد دیگری رای می‌دادند می‌گویم که برای کسب حمایت شما تلاش خواهم کرد. به حامیان برنی سندرز که با این سیستم فشل سوپر نمایندگان از گردونه خارج شدند می‌گویم ما با آغوش باز از شما استقبال می‌کنیم. 

این میلیاردر نیویورکی عنوان کرد، پنهان کردن توافقات نادرست کلینتون از آمارهای عمومی امنیت کشور را به خطر انداخت و رئیس جمهوری دخیل در این سیستم "فاسد" هم کاملا از او حمایت کرد. 

ترامپ وعده داد: ما درباره تمام اقداماتی را که کلینتون‌ها دست به آنها زده‌اند تحقیق خوهیم کرد. گمان می‌کنیم نتایج این بررسی‌ها برای شما بسیار بسیار جالب باشد. 

نامزد ریاست جمهوری آمریکا ادامه داد: کلینتون وزارت خارجه را به سنگری برای بودجه و درآمدهای خود تبدیل کرد. روس‌ها سعودی‌ها، چینی‌ها همگی به بیل و هیلاری پول دادند و خدماتی را که می‌خواستند دریافت کردند. روز تلخی برای آمریکاست که دولت‌های خراجی با پول‌های بزرگ تاثیری به مراتب بیشتر از شهروندان کشور داشتند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
کاش ترامپت رئیس جمهور بشه.