بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
کد خبر : ۱۶۴۸۶۸
امیرحسین رستمی بازیگر تلویزیون با اشاره به برنامه «ماه عسل» با اجرای علیخانی بیان کرد که اگر فضای «ماه عسل» شادتر شود جذابیت آن بالا می‌رود.

به گزارش مهر، امیرحسین رستمی که ۱۷ خرداد ماه در اولین قسمت برنامه «ماه عسل» حضور یافت درباره ۱۰ ساله شدن این برنامه و اجرای احسان علیخانی در آن بیان کرد: من به عوامل «ماه عسل» تبریک می‌گویم زیرا توانستند با وجود این همه موانعی که در تلویزیون وجود دارد ۱۰ سال دوام بیاورند و روی آنتن بروند.

وی ادامه داد: در خارج از ایران برنامه های زیادی هستند که ۱۷ یا ۲۰ سال روی آنتن رفتند اما در اینجا و با همه محدودیت‌ها این کار بسیار سخت است و به نظر می‌رسد فقط احسان علیخانی و عادل فردوسی‌‌پور از پس چنین امری برمی‌آیند و مردم هم برنامه‌های این دو نفر را دوست دارند و تماشا می‌کنند.

این بازیگر درباره ویژگی های «ماه عسل» گفت: یکی از ویژگی های «ماه عسل» این است که با همه اقشار جامعه ارتباط گرفته است و اینطور نیست که عوام ببینند و خواص دوست نداشته باشند که این ویژگی را خیلی از برنامه سازها لحاظ می کنند و انگار می‌خواهند یک برنامه سفارشی بسازند که فقط یک قشر خاص با آن ارتباط برقرار کنند.

برنامه هایی را دوست دارم که فقط حالم را خوب کند


وی در واکنش به اینکه چه نقدی به این برنامه دارد، توضیح داد: من چندان منتقد نیستم اما چون روحیاتم به گونه ای است که با طنز بیشتر ارتباط برقرار می‌کنم، دوست دارم برنامه‌هایی را ببینم که فقط حالم را خوب کند و فضای غم نداشته باشد. با این حال فکر می‌کنم طراحی و فضای «ماه عسل» درست است و اگر نبود ۱۰ سالگی اش را پشت سر نمی گذاشت.

رستمی اظهار کرد: تلویزیون تازه فهمیده است که باید در ماه رمضان فضای شادی را فراهم کند، ما تا قبل از این ۱۰ سال فکر می کردیم ماه رمضان ماه غم‌ و اندوه است و باید غمگین باشیم اما فکر می‌کنم در دهه ۷۰ وقتی رامبد جوان سریالی ساخت که یک خواننده در تیتراژش شعری خواند همه متوجه شدیم که در ماه مهمانی خدا باید شادی کرد. من هم به این دلیل می‌گویم اگر کمی فضای «ماه عسل» شادتر باشد برای من جذاب تر است و بیشتر با آن ذوق می‌کنم.

بازیگر سریال «شهرزاد» اضافه کرد: هیچ کس به اندازه احسان علیخانی بلد نیست که برنامه‌ای مثل «ماه عسل» بسازد و این همه بیننده را راضی نگه دارد چراکه سلایق مخاطبان تفاوت بسیاری با هم دارد و نگهداشتن آنها کاری سخت‌تر است که او از پس اینها برآمده است.

رستمی که امسال با سریال «پادری» در شبکه یک سیما حضور دارد در پایان درباره این سریال گفت: ما در سری اول پخش سریالی با نام «دودکش» با اقبال مردم رو به رو شدیم و برای سری دوم تنها مشکلمان نبودن برزو نیک نژاد بود که این مساله، کار را برای کوروش نریمانی به عنوان نویسنده سخت می‌کرد چراکه باید دنیا و شخصیت هایی را که نویسنده دیگری نوشته است، ادامه بدهد. ما تمام تلاشمان را کردیم و اگر از «دودکش۱» یک سر و گردن بالاتر نباشیم انرژی خودمان را هدر دادیم.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر