بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
کد خبر : ۱۶۴۹۲۴
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:یک استاد دانشگاه زن یمنی مقیم سوئیس در اقدامی عجیب اقدام به برپایی نماز جمعه مختلط به امامت یک زن در یکی از مساجد این کشور کرد.

  به گزارش انتخاب به نقل از  عربی 21، این زن که نامش «الهام مانع» می‌باشد، علاوه بر تعیین یک زن به عنوان امام نماز جمعه مختلط در یکی از مساجد برن سوئیس، خود نیز خطبه‌های نماز جمعه را برای نمازگزاران زن و مرد ایراد، و بین دو خطبه نیز اقدام به پخش موسیقی برای نمازگزاران کرد. نکته قابل تامل اینکه زنان حاضر در نماز جمعه به امامت این استاد زن حتی در هنگام برپایی نماز هم بی‌حجاب بودند. وی سپس در خطبه‌های نماز گفت: وقت آن رسیده است که موارد تحمیلی درباره موقعیت زنان در مساجد و جامعه را به چالش بکشیم.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بانوی ایرانی
MOLDOVA, REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
حضرت مولانا می فرمایند ;هیچ اداب وترتیب مجوی هر انچه می خواهد دل تنگت بگوی وقتی می خواهی با معشوق دلدادگی بکنی واز جهان بگذری و به جانان بپیوندی این همه قید و بند برای چیست ؟رفتن به پیشگاه خدا فقط خلوص نیت , دل پاک , روی سفید ,می خواهد و بس . ایا داریم ؟ پس این همه فقر و غنا از برای چیست ؟
پاسارگاد
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۱
بانوی عزیز چرا قیاس مع‌الفارق می کنی مردمو به اشتباه می اندازی
دهن باز نکنی چیز خاصی نمیشه ها آفرین به شما
ناشناس
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
اگر قران کتاب مقدس ماست باید مو به مو دستورات اون را عمل کنیم ، کجای قران بیحجابی را مجاز وامامت اقامه نماز توسط زن را مجاز دونسته؟؟
علی
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
آقای" پاسارگاد "مثل تلویزیونای لس انجلسی حرف نزن با دلیل و منطق صحبت ایشون رو رد کن اگر چیزی در چنته داری که نداری احتمالا !
ناشناس
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
پروردگار کسی رو مجبور ب اطاعتش نکرده
ولی وقتی انسان وارد اسلام میشه باید ی سری از مسائل رو رعیت کنه
ک ثمرات همین اطاعت ها , در اخلاص خودشو نشون میده
یاحق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
بسمه تعالی
نه اینکه اونایی که در ایران قوانین اسلام رو رعایت میکنند جامعه را نه تنها اصلاح نکردند بلکه به ورطه هلاکت کشاند بقیش بماند.......................
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
زرشک

از این وهابی ها هرچی بگی برمیاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
اولا :خیلیها معتقدند این شعر از مولانا نیست وتوسط افراد مقرض نوشته شده وبه کتاب دیوان شمس لایی جا زده شده تا افراد مسأله دار افکار خودشون را به اسم بزرگی مثل مولانا به خورد مردم بدهند ثانیا :برفرض محال که این شعر مال مولا باش به نظر شما که خود را بانوی ایرانی معرفی کردی ملاک در مورد اسلام وشرایط ان حرفهای یک مثل جناب مولاناست یا خود قران واحادیث پیامبر (ص)وسایر حضرات معصومین صلوات الله علیهم اجمعین ثالثا اگر این شعر درست باش که از اساس غلط پس فلسفه بعثت انبیا چی بود وچی میشه ؟؟؟؟شما یواش یواش این حرفها را می زنید تا اصل دین را زیر سوال ببرید و....زیر اب همه چیز را بزنید
ناشناس
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
نه پس ملاک درمورد اسلام هرچیزی که شما میگی هست؟؟؟کیمیخوای یادبگیری هرکس هرفکری داره محترمه.مگه قراره هرتفسیری شما کردی حق باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
هزار چهارصد سال مردم را یه جور فریفتند حالا از سر دیگر سرنا میدمند خدا لعنت کنه استعمار را
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
بسیار کار شایسته ای کردند واقعا ...
کی گفته همراه نماز جمعه حتما باید شعار های مرگ بر ....بگیم چرا نمیشه تو نماز جمعه مردم به همبستگی و شادی دعوت کنیم ؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
باید یاد بگیریم به ایین یکدیگر احترام بگذاریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
به نظر شما ناشناس 15:31ایا این افراد به اعتقادات مسلمانان احترام گذاشند یا قصد بی احترامیداشتند ومراسم مقدس نماز جماعت مسلمین را به تمسخر وریشخند گرفتند ؟؟؟؟؟؟!!!ایا این تفکرات واجراییات بهاییت نیست که هدف تو هین به مقدسات اسلامی در هر جایی وبه هر شکلی دارد