بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
کد خبر : ۱۶۵۱۴۳

آرتنا: حجت‌الاسلام کمیل نظافتی در برنامه «ماه نشان» شبکه افق گفت: آرزوی من این است که روزی به خدمت مقام معظم رهبری برسم و بگویم فقط آمده‌ام لبخند روی لبانتان جاری کنم و ایشان از من راضی باشند.

zoom

 ماجرای طلبه جوانی که آرزویش لبخند رهبری است

به گزارش «آرتنا»،برنامه شب گذشته «ماه ‌نشان» مهمان حجت‌الاسلام کمیل نظافتی طلبه‌ اهل آمل بود. او در ابتدای این برنامه خود را اینگونه معرفی کرد و گفت: من کمیل نظافتی هستم و دوست دارم که فعال فرهنگی باشم و تمام تلاشم این است که در این راه موفق ظاهر شوم.

نظافتی افزود: در حال حاضر نزدیک به 12 سالی است که با ورود به بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران در جهت تامین رفع نیازهای مالی و درمانی آنها تلاش می‌کنم و پیاده‌روی از آمل تا کربلا در طول تابستان هر ساله و با محوریت وحدت میان حوزه و دانشگاه را بصورت جهادی انجام می‌دهم.

او ادامه داد: در یکی از این عیادت‌ها با سجاد پسر بچه‌ 8 ساله‌ای آشنا شدم که چهار سال از عمرش را دیالیز می‌شد و نیاز به پیوند کلیه داشت و پزشکان اعلام کرده بودند اگر پیوند کلیه نشود مرگ این کودک حتمی است.

نظافتی تصریح کرد: در ابتدای کار جویای احوال سجاد 8 ساله شدم و دیدم نیاز به پیوند کلیه دارد و تمام شرایط اهداکننده از قبیل سن، وزن، گروه خونی، سلامتی و غیره آن با شرایط جسمی من هماهنگ است در این راستا انجام آزمایش‌های اولیه را آغاز کردیم تا به مرحله نهایی برسیم.

وی درخصوص چگونگی انجام این بخشش گفت:  من معتقدم همه کلیه‌های خود را به خلق خدا می‌فروشند و من کلیه خودم را برای خود خدا فروختم و قطعا اگر شخص دیگری هم جای من بود این کار را انجام می‌داد.

این فعال فرهنگی در ادامه برنامه در خصوص صحنه‌ای صحبت کرد که بسیار دلش را به درد آورد و گفت: صحنه‌ای در بیمارستان برایم شکل گرفت و من را متهم به انجام اهداء به نیت تبلیغات و خودنمایی کردند که من در جواب آنها همان‌جا عمامه خود را از سرم جدا کردم و گفتم من هم یکی همانند شما هستم و فقط نشان نبوت روی سر من است.

نظافتی ادامه داد: من با خود نیت کردم و گفتم 30 سال برای خودم زندگی کردم و مابقی عمرم را می‌خواهم برای مردمم، ولایتم، کشورم و ... زندگی کنم و این از آرمان‌های زندگی من است.

وی اظهار داشت: وقتی وارد منزل سجاد شدم آنجا بود که متوجه شدم واقعا ما بسیار عقب هستیم و در مملکتی زندگی می‌کنیم که بسیاری از هموطنانمان با چنین وضعیت نامناسبی زندگی می‌کنند به عنوان مثال بزرگترین آرزوی سجاد کوچولو داشتن یک تبلت کوچک بود که به سرعت آن را خریداری کرده و به آرزوش رساندیم.

نظافتی تصریح کرد: یک گروه جهادی به صورت شبه‌خیریه‌ای راه‌اندازی کرده‌ایم و با حفظ اعتماد گره‌هایی از گره‌های مردم بازی می‌کنیم و مهم این است که فرهنگ‌سازی و گفتمان رفع مشکلات مردم صورت بگیرد.

وی گفت: در حال حاضر و پس از انجام عمل کلیه و شکل‌گیری حس اعتماد گروهی به صورت شبه خیریه شکل گرفت که افراد بیمار به صورت سراسری در کشور به ما معرفی می‌شوند و در حال حاضر این تعداد به حدود 400 نفر رسیده‌اند و پزشکان و خیرین زیادی در این گروه حضور دارند و در حد توان خود به مردم به صورت جهادی و دلی کمک می‌کنند که حتی موفق شدیم چندین عمل پیوند با هزینه‌های مردمی انجام دهیم.

وی در پایان گفت: آرزوی من این است که روزی به خدمت مقام معظم رهبری برسم و بگویم که فقط آمده‌ام که لبخند روی لبانتان جاری کنم و ایشان از من راضی باشند.

در پایان این گفت‌وگوی صمیمی و ساده، هدیه‌ای از سوی تولیت آستان قدس رضوی به حجت‌السلام و المسلمین کمیل نظافتی تقدیم شد تا یک روز به صورت خادم افتخاری حرم امام رضا(ع) حضور داشته باشند


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
انشاا... لبخند بر لبان همه ملت از جمله رهبر عزیز جاری گردد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
خدا خیرتون بده انشاالله
قابل توجه اون آقایونی که حقوق بخور نمیر میلیونی می گیرند