بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
بنیانگذار شرکت زرین معدن آسیا عنوان کرد

فاز یک معدن مهدی آباد امسال به بهره برداری می رسد

پروژه مهدی آباد تاکنون 40 درصد پیشرفت داشته و در سال جاری فاز یک این پروژه به بهره برداری خواهد رسید. میزان سرمایه گذاری لازم برای پیشبرد این پروژه 250 الی 300 میلیارد تومان بوده است که در سال جاری قادر به تأمین مالی پروژه می باشیم.
کد خبر : ۱۶۵۱۸۴
نویسنده :
فرشادفر

شرکت زرین معدن آسیا، در سال جاری فاز یک معدن مهدی آباد را به بهره برداری خواهد رساند. این معدن با برخورداری از 160 میلیون تن ذخیره سرب و روی جایگزین معدن انگوران برای تأمین نیاز داخلی و حتی صادرات شمش خواهد بود.

بنیانگذار شرکت زرین معدن آسیا در این ارتباط در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: پروژه مهدی آباد تاکنون 40 درصد پیشرفت داشته و در سال جاری فاز یک این پروژه به بهره برداری خواهد رسید. میزان سرمایه گذاری لازم برای پیشبرد این پروژه 250 الی 300 میلیارد تومان بوده است که در سال جاری قادر به تأمین مالی پروژه می باشیم.

ابراهیم جمیلی در ادامه از تصمیم شرکت برای افزایش سرمایه در سال جاری خبر داد و افزود: سرمایه کنونی شرکت 18 میلیارد تومان است و با توجه به قصد شرکت در پیشبرد پروژه معدن مهدی آباد در سال جاری افزایش سرمایه از محل سود شرکت و آورده نقدی خواهیم داشت اما میزان این افزایش سرمایه به وضعیتی که پس از مزایده گذاشتن پروژه پیدا خواهیم کرد بستگی دارد اما تا قبل از مجمع درصد افزایش سرمایه مشخص خواهد شد.

جمیلی در خاتمه گفت: این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده سرب و روی خاورمیانه از تولیدات با کیفیت بالاتری در قیاس با سایر تولید کنندگان برخوردار می باشد و با توجه به عملکرد مساعد شرکت امکان افزایش سودآوری خواهیم داشت.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
به سهامداران فسرب باید تبریک گفت کارخانه سرب ظظاهرا از اواخر هفته اینده مجددا بعد از تعمیر وچند سال تعطیلی اجازه فعالیت گرفته
ناشناس
ROMANIA
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
بد نیست که تحلیل بنیادی فزرین رو قرار بدید.سال 96 معدن مهدی آباد چه اثری بر سودآوری دارد؟