بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر : ۱۶۶۳۸۱
دیگر کسی از شنیدن نام خدمات آنلاین یا سرویس اینترنتی جدیدی تعجب نمی‌کند؛ از طرفی غذا به عنوان یکی از  نیازهای  روزانه انسان همیشه در صدر سرویس‌های مختلف قرار می‌گیرد و در خدمات آنلاین هم از این اولویت دور نشده است. یکی از این سرویس‌ها سفارش انلاین غذا از رستوران‌های شهر است که کار را برای مشتریان این سرویس سریع‌تر و راحت‌تر کرده است.
 
چیلیوری دات کام www.chilivery.com که نزدیک به شش ماه از راه‌اندازی آن می‌گذرد یکی دیگر از وبسایت‌های شرکت کسب و کار نوین ایرانیان بوده که تاکنون با برندهای نت برگ و تیک8 توانسته درمیان دوست داران خدمات آنلاین جایگاه محبوبی داشته باشد،اکنون برای جذب مشتریان سفارش آنلاین غذا و توسعه کسب‌وکارش، تمرکز را بر مشتری‌مداری و پشتیبانی از مخاطبانش گذاشته تا بتواند تمایز ویژه و قابل ملاحظه‌ای برای سرویس خود بسازد. تیم چیلیوری در هر بخش و تخصصی اولویت اول را بر این قرار می‌دهند که برای مشتری کدام یک راحت‌تر است.
 
راشا شیدماهر مدیر محصول چیلیوری معتقد است «راحتی کاربری در هر فروشگاه آنلاین یکی از بهترین تمایزات کسب‌وکار شما می‌تواند به حساب بیاید. طی نظرسنجی‌ای که از مخاطبان‌مان داشته‌ایم، مشتریان به این دلیل ما را انتخاب می‌کنند که راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانند غذای موردعلاقه‌شان را سفارش دهند. دسترسی به منوی به‌روز رستوران‌ها و قیمت‌های دقیق غذاها در کنار تصاویر واقعی و خواندن نظرات باقی مشتریان، کمک می‌کند کاربر انتخاب بهتری داشته باشد.»
 
چیلیوری سعی کرده تمامی امکانات را یک‌جا جمع کند تا کاربران انتخاب سریع‌تر، مطمئن‌تر و به‌صرفه‌تری داشته باشند. دو امتیاز اصلی در سفارش آنلاین غذا با چیلیوری وجود دارد که برای کاربرانش تفاوت چشم‌گیری به حساب می‌آیند:
 
1.    Pre-order یا امکان سفارش غذا زودتر از موعدی که کاربر می‌خواهد تحویلش بگیرد.
با چیلیوری می‌توانید از صبح زود یا حتی روز قبل، نهارتان را سفارش داده و به صورت آنلاین تعیین کنید که می‌خواهید چه ساعتی غذا را تحویل بگیرید. غذا آماده و سر ساعت پیش شماست.
-    Pick-up یا امکان تحویل غذا از رستوران.
گزینه‌ای مناسب برای کسانی که بیرون از منزل و محل کار هستند. مشتری می‌تواند با چیلیوری غذا را سفارش داده و با انتخاب گزینه تحویل از محل رستوران، سر راه غذای خود را تحویل بگیرد.
 
محمدسعید ایپچیلر، بخش امور مشتریان و پشتیبانی را راهبری می‌کند. او معتقد است «از سمت مشتریان چیلیوری راه‌های زیادی برای دریافت نظرات و بازخوردشان وجود دارد که از طریق ایمیل و sms بعد از هر خرید به مشتریان یادآوری می‌شود. هر نظر جدید چه مثبت و چه منفی به ما کمک می‌کند نقاط ضعف و قدرت‌مان را بشناسیم، قسمت‌های خوب کسب‌وکار را در کیفیت مطلوب نگه داریم و مشکلات را برطرف کنیم. قابل ذکر است ما هیچ دخل و تصرفی در نظرات کاربران روی رستوران‌های چیلیوری نمی‌کنیم چرا که صحت اطلاعاتی که به کاربران می‌دهیم در جلب اعتمادشان بسیار اهمیت دارد. عکس‌ منوی غذاهای رستوران‌ها را ویرایش نمی‌کنیم و هیچ فوتوشاپی در کار نیست.»
 
انتخاب و سفارش آنلاین غذا در وب‌سایت چیلیوری یک مسیر ساده است. کاربر براساس موقعیت مکانی و محله‌اش در میان بیش از  450 رستوران جستجو می‌کند، منوی عکس‌دار و قیمت‌های دقیق هر غذا را می‌بیند، انتخاب و پرداخت آنلاین می‌کند و با تمرکزی که چیلیوری در پشتیبانی از مشتریانش دارد، این اعتماد بین مشتری و سرویس ادامه خواهد داشت.
علاقمندان می توانند با وارد کردن کد «TNCHRFF» از 5000 تومان اعتبار رایگان در اولین سفارش آنلاین غذای خود در سایت چیلیوری استفاده نماید. برای دریافت پیشنهاد‌های روزانه و اطلاع از تخفیف و آفرهای رستوران‌های برتر در خبرنامه چیلیوری ثبت نام کنید.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر