بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۸۴ - ۰۴:۴۸

{mosimage}سیستم علایم الکتریکی خط آهن بافق-مشهد در دست نصب است و قرار است تا پایان امسال 15 ایستگاه این خط به علایم مجهز شود.

کد خبر : ۱۷

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری"مهر"، بهرام استواری، مدیرعامل شرکت مهاران در حاشیه گردهمایی و بازدید اعضای انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران از خط تولید سیستم علایم الکتریکی محور بافق-مشهد با اعلام مطلب فوق گفت: امید است که این محور که دارای 35 دستگاه است تا پایان سال آینده به سیستم علایم مجهز شود.

وی تصریح کرد: درحال حاضر نصب این سیستم از بافق به سمت تربت حیدریه در حال انجام است.

استواری با بیان این که سرعت در اجرای طرح، کیفیت و اتوماسیون کامل محور از جمله عوامل مهم در این پروژه است، اظهار کرد: کل سیستم علایم الکتریکی در این شرکت تولید می شود و سیستم های طراحی شده با فناوری روز دنیا مطابقت دارد.

وی به" ایستگاه" گفت: شرکت مهاران توانست در مناقصه بین المللی نصب سیستم علایم خط آهن بافق-مشهد با نصف قیمت پیشنهادی رقبای خارجی مانند آلمان، سوئد، چین و هند برنده شود.

به گفته وی، کل هزینه این طرح 5/33 میلیون دلار است.

ابوالفضل بهره دار، دبیر انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران نیز در این گردهمایی گفت: انجمن در حمایت از صنایع ریلی مصمم است.

وی تصریح کرد: این انجمن درصدد است تا به عنوان پل ارتباطی میان سازمان های دولتی و شرکت های ریلی خصوصی در جهت شکوفایی صنعت ریلی گام بردارد.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر