بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
ما در این سمینار قصد داریم شما را با عوامل علمی و تخصصی موفقیت در بورس و نحوه کسب درآمد اصولی در این حوزه آشنا نموده و شما را برای ورود به دنیای سرمایه گذاری آماده نماییم.
کد خبر : ۱۷۰۲۱۷

همه ما از درآمد بیشتر و سرمایه گذاری استقابل می کنیم و همیشه تمایل داریم تا راهی مطمئن برای افزای سرمایه یا پس انداز خود پیدا کنیم. برخی افراد بورس را به عنوان پیشنهادی برای سرمایه گذاری آسان و برخی دیگر به عنوان مثالی از نحوه شکست خود می شناسند. اما اگر می خواهید در این حوزه فعالیت نمایید می بایست تعریف های تجربی و احساسی و گاهاً ضد و نقیض اطرافیان را نادیده گرفته و با مطالعه منابع مختلف و شرکت در دوره های متنوع سرمایه گذاری خود را آماده ورود به این دنیای پرهیجان و پرتلاطم نمایید.

ما در این سمینار قصد داریم شما را با عوامل علمی و تخصصی موفقیت در بورس و نحوه کسب درآمد اصولی در این حوزه آشنا نموده و شما را برای ورود به دنیای سرمایه گذاری آماده نماییم.

نکته قابل ذکر این است که ورود به دنیای سرمایه و بورس شما را یک شبه پولدار نمی کند! و شرکت در این سمینار تنها به کسانی توصیه می گردد که برای دنبال نمودن اهداف خود آماده یادگیری و تلاش هستند.

مخاطبان این سمینار و دوره های مربوطه، افراد علاقه مند به ارتقاء سطح درآمد و کسب ثروت بیشتر اعم از تجار، کارمندان، مدیران سطح عالی و میانی و ... می باشند. و با توجه به مباحث علمی این دوره، تحلیل گران و کارشناسنان با سابقه بازار سرمایه نیز می توانند با شرکت در آن از مزایای این دوره بهره مند گردند.

سخنران این سمینار دکتر علی دهدشتی نژاد می باشند که با توجه به سابقه درخشان ایشان در بازارهای مالی و سرمایه گذاری، نکات گرانبهایی را در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهند داد.

رزومه دکتر علی دهدشتی نژاد (دانلود رزومه کامل)

.... .... http://mftmirdamad.com/p155

لازم به ذکر است شما تنها با شرکت در این سمینار، گواهینامه معتبر از مجتمع فنی تهران دریافت می نمایید و می توانید به عنوان یک فرد مستقل آشنا با اصول و فنون این صنعت، شروع به فعالیت نمایید.

** تسهیلات و تخفیف های ویژه ثبت نام در دوره های تخصصی بورس مجتمع فنی تهران (نمایندگی میرداماد)

انحصاراً برای شرکت کنندگان این سمینار در نظر گرفته شده است **


اشتراک گذاری :
ارسال نظر