بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
کد خبر : ۱۷۰۷۴۹
مدیرعامل تجارت الکترونیک پارسیان خبر داد :
قرعه کشی آنلاین روی کارتخوان پککو فعال شد

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) بعنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت های psp کشور که همواره به دنبال نوآوری در صنعت پرداخت کشور بوده این بار پایانه های فروشگاهی خود را به سیستم قرعه کشی آنلاین ( قرعه کشی در لحظه خرید ) مجهز کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ، مهندس عبدالعظیم قنبریان مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر افزود : پککو در این جشنواره که در قالب یک کمپین جذاب تحت عنوان " جایزتو جانذار " از تاریخ 24 آبان ماه سال جاری آغاز شده است به دو گروه از مشتریان شامل دارندگان دستگاه کارتخوان پککو و صاحبان کارت های بانکی عضو شتاب بصورت روزانه جایزه اهداء خواهد نمود .
وی گفت شرکت پککو به منظورارج نهادن به مشتریان خود و همچنین واگذار نمودن حق انتخاب به برندگان برای دریافت کالای با کیفیت و مورد نظر خود شرکت دیجی کالا را که یکی از بزرگترین و خوشنام ترین فروشگاههای اینترنتی در کشور می باشد برای انجام امر انتخاب نموده است .
قنبریان افزود : در این جشنواره دارندگان کارت های بانکی که در هنگام خرید برنده شده اند در انتهای رسید خرید خود یک کد دریافت می نمایند و سپس با مراجعه به سایت gift.pec.ir و درج مشخصات خود با اخذ کد خرید دیجی کالا به سمت سایت digikala .com هدایت شده و با توجه به مبلغ جایزه ، هدیه خود را انتخاب نموده و به سهولت درب منزل دریافت خواهند نمود.
تجارت الکترونیک پارسیان در اجرای این کمپین روزانه به 200 نفر از دارندگان کارتخوان خود و 200 نفر صاحبان کارت های بانکی که خرید خود را از طریق پایانه های فروشگاهی این شرکت انجام می دهند جایزه اهداء خواهد کرد.
قرعه کشی آنلاین روی کارتخوان پککو فعال شد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر