بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
از سوی معاونت مالی و اقتصادی شرکت صنایع تجهیزات نفت :

زمان و مکان معارفه "فنفت"اعلام شد+اصلاحیه

شرکت صنایع تجهیزات نفت در سال 70با ماموریت تولید تجهیزات صنعتی مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشی تاسیس گردید. که به عنوان یک شرکت مادر تخصصی شامل 5شرکت تابعه به نام های فناوری تجهیزات سرچاهی(وتکو)، پارس پنگان، تولید شیرهای نفتی تهران سوفا، گسترش شیرسازی و توس پیوند می باشد
کد خبر : ۱۷۱۸۰۵
نویسنده :
بابک آموخته-ارسالی

شرکت صنایع تجهیزات نفت با نماد "فنفت" در گروه فلزات اساسی جای گرفته و در زمینه تامین و ساخت تجهیزات مورد نیاز خطوط انتقال نفت و گاز (PipingMaterial) و همچنین سرمایه گذاری برای توسعه محصول فعالیت می کند. شرکت صنایع تجهیزات نفت در حال حاضر 5 شرکت وابسته (فناوری تجهیزات سرچاهی (وتکو)، پارس پنگان، تهران سوفا، گسترش شیرسازی و توس پیوند) و یک شرکت تابعه (پیچ و مهره های صنعتی ایران) را تحت پوشش دارد و دارای مشتریان بزرگی نفتی چون شرکت های نفت مناطق نفت خیز جنوب، نفت مناطق مرکزی ایران، نفت فلات قاره، نفت و گاز پارس، منطقه ویژه اقتصادی پارس، پایانه های نفتی ایران، ملی حفاری، ملی پخش فرآورده های نفتی، پالایشگاه های تهران و تبریز و ... است. این شرکت به زودی عرضه اولیه شده و 10درصد سهام ان در بازار دوم فرا بورس معامله می شود.

بر اساس گزارش بورس نیوز حبیب محمدیان پور، معاون مالی و اقتصادی شرکت صنایع تجهزات نفت در خصوص زمان معارفه و عرضه این شرکت گفت: معارفه در تاریخ سیزدهم دی ماه جاری ساعت ١٤ به آدرس: خيابان شيخ بهائي جنوبي شهرك والفجر. خيابان ايران شناسي خيابان نهم پلاك ٦- موسسه مطالعات بهره وري و منابع انساني_ سالن آمفي تئائر برگزار می شود.

شایان ذکر است عرضه اولیه ده درصد از سهام شرکت، معادل ٤٤میلیون سهم می باشد.

وی در خصوص تولیدات و محصولات شرکت گفت: شرکت صنایع تجهیزات نفت در سال 70با ماموریت تولید تجهیزات صنعتی مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشی تاسیس گردید. که به عنوان یک شرکت مادر تخصصی شامل 5شرکت تابعه به نام های فناوری تجهیزات سرچاهی(وتکو)، پارس پنگان، تولید شیرهای نفتی تهران سوفا، گسترش شیرسازی و توس پیوند می باشد.

به گفته وی، موضوع فعالیت شرکت و شرکت های تابعه آن در زمینه تولید محصولات سرچاهی و اقلام pining materialمی باشد که شامل انواع شیرآلات صنعتی، اتصالات صنعتی، تجهیزات سرچاهی است.

محمدیان پور گفت: این شرکت از زیر مجموعه های سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت با بهره گیری از متخصصین مجرب و شرکت های کار آمد تابعه خود با خدمت گرفتن از تکنولوژی برتر برخی از شرکت های معتبر جهانی توانسته است جایگاه ویژه ای در عرصه صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی مطابق با استاندارهای بین المللی ایجاد نماید.

این مقام مسئول در خصوص برنامه توسعه این شرکت عنوان کرد: از طرح های توسعه این شرکت تولید زانویی بدون درز تا سایز 36 اینچ با گریدهای کربن استیل و استیل آلیاژی ، تولید سه راهی بدون درز تا سایز 24 اینچ، تولید اتصالات فورجی تا سایز 4اینچ، تولید اتصالات درزدار استنلس استیل، طراحی و ساخت شیرهای استنلس استیل، طراحی و ساخت شیرهای cryogenic است. همچنین این شرکت برای تولید و واردات مواد اولیه از یورو استفاده می کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت برنامه افزایش سرمایه دارد؟ گفت: شرکت برای شرکتهای زیر مجموعه برنامه افزایش سرمایه در دست بررسی دارد ولی فعلا برنامه برای افزایش سرمایه خود در دست اقدام نیست ولی با توجه به نیاز توسعه فعالیت و برنامه طرح توسعه شرکت های تابعه، افزایش سرمایه ضروی است.



جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر