بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
کد خبر : ۱۷۴۳۸۱
علی بهمن آبادی مدیرعامل شرکت تأمین توسعه مدیریت پایدار، در نشست خبری این شرکت با اشاره به اینکه در بحث تولید، شرکت پروژه عظیم "افتتاح بزرگترین خط تولید ورق گرم" را آغاز کرده است، افزود: این خط تولید با ظرفیت سالیانه سه میلیون تن است که می تواند یک پروژه ملی محسوب شود
گروه اقتصادی: علی بهمن آبادی مدیرعامل شرکت تأمین توسعه مدیریت پایدار، دیروز در اولین نشست خبری این شرکت با اشاره به اینکه شرکت SDMS در حوزه اقلام مختلف صنایع نفت پتروشیمی صنایع خودرو سازی لوازم خانگی و جدیدا در حوزه تجهیزات پزشکی فعالیت داشته است، گفت: در دوران تحریم که استکبار جهانی وضعیت ناعادلانه ای برای کشور عزیز ما ایجاد کرده بود، شرکت علیرغم مشکلات تامین کالا کمبود نقدینگی و ترانسفر مالی نه تنها فعالیت خود را متوقف نکرد بلکه خدمات خوبی را در بخش یوزانس تجهیزات به شرکت های مختلف ارائه داد.
 
گزارش نشست خبریSDMS 

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، وی افزود: جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف صنعتی هدف دیگر شرکت تامین توسعه پایدار است که در این زمینه هم موفق بوده است.

بهمن آبادی گفت: در دو حوزه فاینانس تا صد میلیون یورو، ماهیانه خرید تجهیزات خطوط تولید و حتی یوزانس کالاهایی که در صنایع خودرو و صنایع نفت و پتروشیمی و پالایشگاهی هست و حتی صنایع خانگی شرکت، این فسیلیتی را در سال های گذشته ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت تأمین توسعه مدیریت پایدار، افزود: در بحث ایجاد شغل مطابق با فرمایشات رهبر معظم انقلاب که سال جدید را نیز به همین نام نامیده اند، شرکت SDMS از دو سال قبل فعالیت هایی را آغاز کرده و سه پروژه را در جهت اشتغال زایی و در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی بنیان نهاده است.

وی با اشاره به اینکه در بحث تولید، شرکت پروژه عظیم "افتتاح بزرگترین خط تولید ورق گرم" را آغاز کرده است، افزود: این خط تولید با ظرفیت سالیانه سه میلیون تن است که می تواند یک پروژه ملی محسوب شود.

بهمن آبادی با اشاره به اینکه عمده فعالیت شرکت در دوران تحریم و قبل از سنکشن و تحریم ها بحث استیل و فولاد بود، گفت: بعد از افتتاح مجتمع دوم فولاد نیشابور که حدود یک ماه قبل به دست وزیر محترم افتتاح شد، در حال حاضر ظرفیت تولید کشور در این بخش به 31 میلیون تن سالیانه رسیده است که از این 31 میلیون تن حدود 6 میلیون تن آن ظرفیت صادراتی است.

وی افزود: دورنمای دولت این است که به ظرفیت 55 میلیون تن برسد، یعنی 40 میلیون تن برای مصرف داخل و 15 میلیون تن جهت صادرات تولید شود.

این مدیر صنعتی افزود: از آن جایی که عمده فعالیت شرکت تامین توسعه پایدار در قسمت استیل بود، همین باعث شد در راه اندازی خط تولید فولاد قدم بردارد چرا که از 31 میلیون تن، مقدار بسیار کمی شامل تولیدات ورق گرم می شود.

گزارش نشست خبریSDMS 

وی با بیان اینکه شرکت تامین توسعه پایدار قرار است از این سه میلیون تن تولید خود، حدود یک و نیم میلیون تن نیاز داخل کشور را تأمین کند و یک و نیم تن ظرفیت بخش صادرات است، افزود: این میزان تولید با یک براورد تخمینی مانع خروج یک میلیارد و دویست میلیون دلار ارز از کشور خواهد شد.

بهمن آبادی با تاکید بر اینکه این خط تولید حداکثر طی مدت دو سال به بهره برداری کامل می رسد، اهم مزایا در مورد "خط تولید ورق گرمرا به صورت زیر برشمرد:

  • این خط تولید با آخرین متد روز اروپا تهیه شده و سازگاری کامل با حفظ سلامت محیط زیست دارد
  • این تکنولوژی تولید فولاد برترین تکنولوژی روز دنیاست و برای اولین بار از طریق شرکت تامین توسعه پایدار وارد ایران می شود.
  • خوراک این خط تولید تماما در کشور وجود دارد و از این نظر کاملاخودکفا هستیم
  • حدود 2000 نیروی کار به طور مستقیم و پیش بینی می شود حدود بیست هزار نیروی غیر مستقیم، بعد از افتتاح در این خط تولید مشغول به کار خواهند شد
  • منافع صادراتی برای کشور دارد و جلوگیری از خروج ارز می شود

مدیرعامل شرکت تأمین توسعه مدیریت پایدار، با اشاره به اینکه در حال حاضر سالیانه کشور در این بخش حدود سه میلیون یورو واردات دارد و در قسمت مواد اولیه آن تولید بسیار محدودی داریم، افزود: این مسائل شرکت ما را بر آن داشت که همراه با شریک تجاری خود دومین خط تولید مربوط به لوله های آلومینایزر و گالوانیزه را، راه اندازی کند.

گزارش نشست خبریSDMS 

وی با تاکید بر اینکه این خط تولید تا پایان سال به بهره بردار ی می رسد که تکنولوژی این خط مشابه خط ورق گرم آخرین تکنولوژی روز دنیاست که شرکت SDMS آن را از کره جنوبی تهیه کرده است، افزود: با راه اندازی این خط تولید، نیاز کشور برآورده شده و در این زمینه به خود کفایی خواهیم رسید.

بهمن آبادی گفت: در بحث صادرات از آن جا که کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای خزر نیازمند این خط تولید هستند، نتیجه گرفته شد که مهندسین کشور ما قادر هستند با ایجاد تغیراتی در این خط تولید، استندلس استیل هم تولید کنند که مورد مصرف اساسی در صنایع خودرو سازی و صنایع نفت و پتروسیمی است.

وی افزود: پروژه ی سومکه پروژه جدید شرکت تامین توسعه پایدار هست در زمینه راه اندازی یک خط تولید تجهیزات پزشکی هست.

بهمن آبادی با اشاره به اینکه در نمایشگاه ایران هلث که در تاریخ 25 اردیبهشت ماه آغاز به کار خواهد کرد، در قسمت سالن کره جنوبی، غرفه شماره 35، حضور خواهند داشت، تصریح کرد: از آنجایی که شریک تجاری شرکت تامین توسعه پایدار، فعالیت هایی در زمینه گردشگری هم دارد، آقای وون بازیگر سریال جمونگ را به نمایشگاه ایران هلث دعوت کرده اند که مهمان غرفه ی شرکت SDMS باشد؛ این بازیگر کره ای به مدت چهار روز در ایران حضور خواهند داشت و مهمان شرکا SDMS می باشند.

مدیرعامل شرکت تأمین توسعه پایدار ضمن دعوت از خبرنگاران جهت حضور در غرفه نمایشگاه، افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند با شماره های 22383309 دفتر شرکت و09112370480 خانم صمدی تماس بگیرند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر