بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
شاخص کل قیمت بورس تهران امروز و در سومین روز از هفته جاری 68 واحد کاهش قیمت را تجربه کرد و بر روی رقم 95 هزار و 847 واحد ایستاد.
کد خبر : ۱۷۷۴۰۴
به گزارش بورس نیوز،  امروز معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های "پرداخت الکترونیک سامان کیش" ، "فولاد خراسان" و "پتروشیمی شازند" بیشترین تأثیر مثبت را بر برآورد شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.

در مقابل، معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های "پالایش نفت بندر عباس" ، "گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید" و "فولاد مبارکه" بیشترین تاثیر منفی را در محاسبه این نماگر به دوش کشیدند.

شاخص کل هم ‌وزن با افزایش 11 واحدی عدد 17 هزار و 447 واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص سهام آزاد شناور نیز با کاهش 69 واحدی به رقم  105 هزار و 296 واحد دست یافت.

شاخص بازار اول اما در حالی با کاهش 82 واحدی به رقم 68 هزار و 932 واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با افزایش 36 واحدی عدد  199 هزار و 554 واحد را به نمایش گذاشت.

جزییات بازار فرابورس

شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از ۳ واحدی، به پله ۱۱۰۸ واحدی رسید.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۵۹۶ هزار و ۴۵۵ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۱ هزار و ۸۶۶ ریال در بیش از ۴۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های "پتروشیمی زاگرس"، "سرمایه‌گذاری مسکن تهران"، "گروه کارخانجات صنعتی صنایع فولاد آلیاژی یزد" با روند منفی و نماد‌های "پالایش نفت لاوان"، "بانک گردشگری"، "سهامی ذوب آهن اصفهان"، "گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی" با روند مثبت به کار خود پایان دادند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر