بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره فراهم شدن امکان بازخرید سهام در ساعت خارج از معاملات با آخرین اقدامات برای بازگشایی نماد معاملاتی های وب را تشریح کرد.
کد خبر : ۱۷۷۸۳۳
به گزارش بورس نیوز، شاپور محمدی با اشاره به اینکه امکان بازخرید سهام از سوی سهامدار عمده به منظور حمایت از سهامداران این شرکت فراهم شده است گفت: این اقدام از فردا چهارشنبه در خارج از ساعت معاملات بورس صورت می پذیرد.

محمدی فرآیند تکمیل مستندات و رفع ابهام در گزارش‌های مالی این شرکت را ادامه دار دانست و افزود: امکان بازخرید سهام از سوی بازارگردان سهامدار عمده از فردا چهارشنبه ششم خردادماه 97 و پس از پایان ساعات معاملات و براساس سازوکاری مشخص انجام می شود.

وی به مکانیزم مظنه قیمت ها نیز اشاره کرد و افزود: حجم سهام قابل بازخرید از سوی سهامدار عمده به زودی از طریق بورس تهران اعلام خواهد شد، و با توجه به توقف طولانی‌مدت نماد معاملاتی «های‌وب» و لزوم رفع ابهام‌ها از صورت‌های مالی این ناشر خوش‌بختانه شورای عالی بورس تصمیم گرفت تا خارج از ساعات نقل و انتقال سهام با توافق سهامدار عمده امکان بازخرید سهام برای سهامداران فراهم باشد.

محمدی گفت:‌ با توجه به باقی ماندن ابهام‌ها همچنان نماد معاملاتی «های‌وب» در ساعات رسمی معاملات متوقف باقی خواهد ماند.

رئیس سازمان بورس در عین حال از سازوکار عرضه گواهی‌های ارزی در بورس تهران و تهیه دستورالعمل‌های مورد نیاز برای آن خبر داد و گفت: با توجه به ساختارهای موجود در بازار سرمایه امکان انجام معاملات توافقی گواهی ارزی در بورس تهران ظرف مدت یک هفته فراهم خواهد شد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
خدا شاپور را لعنت کند با قانونهای دلبخواهی اش سهامداران بدون رانت را نابود کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
این کار فایده نداره باید نماد های وب در بورس بازگشایی بشه