بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
کالاهای برش سنگین و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز، حلال ۴۰۲ پالایش نفت کرمانشاه و متانول پتروشیمی زاگرس در رینگ داخلی و هیدروکربن سبک در رینگ بین الملل بورس انرژی عرضه می شود.
کد خبر : ۱۷۸۷۷۱
به گزارش بورس نیوز، در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی نیز 20 هزار کیلووات برق توسط شرکت های تولید نیروی برق پرند مپنا و افق تامین انرژی طوس - نیروگاه طوس برای دوره تحویل هفتگی امروز عرضه می شود.

افزون بر این، آمارهای اعلام شده نشان می دهد در تابلوی قراردادهای سلف موازی استاندارد بورس انرژی با سررسید یکسال و بیشتر در نماد «سبندر ۹۷۱»، تعداد ۵۳۸ قرارداد به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد و ۵۱۱ میلیون و ۴۴۳ هزار ریال روز گذشته مورد معامله قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، معامله بیش از ۱.۶۰۰ قرارداد معادل ۳۸.۴۰۰ کیلووات ساعت به ارزش ۱۷ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال بود و نماد بار پایه روزانه مردادماه با قیمت ۴۵۰ ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفت.

همچنین نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۳ شهریور ماه ۹۷ گشایش و نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۸ مرداد ۹۷ در پایان جلسه معاملاتی متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر