بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
مدیر مالی صنایع شیمیایی سینا در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

مردادی که هوش از سر سرمایه‌گذاران پراند / صادرات بهترین فرمولاسیون شسینا

اوضاع این شرکت بخاطر عملکرد مردادماه با بهبود شرایط عمراه بوده که این روند ناشی از صادرات و تغییر سیاست‌های ارزی بوده است.
کد خبر : ۱۷۹۵۲۵

به گزارش بورس‌نیوز، سهم شرکت صنایع شیمیایی سینا بیش از ۱۰ روز بوده که صف خرید را تجربه می‌کند.

«شسینا» در حالی از روز ۲۸ مرداد ماه تاکنون رشد قیمت تقریبا ۳۰ درصدی داشته که در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۹۶، به ازای هر سهم ۱۰۸ ریال زیان محقق ساخته بود و در دوره ۳ ماهه زیان ۱۵ ریالی برای هر سهم شناسایی کرد.

با این حال این شرکت در مرداد ماه خوش درخشید و درآمد ۹۲۲۲۴ میلیون ریالی کسب کرد که این میزان درآمد در مقایسه با درآمد 5 ماهه نخست سال ۹۶ نیز 44درصد بیشتر بوده است. 

مهمترین عامل رشد درآمد شسینا در مرداد ماه، عدم صادرات در تیرماه به دلیل مشکلات گمرکی و انتقال صادرات به مردادماه ذکر شده است.

ناصر اشکوری مدیر مالی شرکت صنایع شیمیایی سینا در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در این خصوص بیان کرد: هرآنچه در شرکت رخ داده، در گزارشات ماهانه منعکس شده و به هر حال در مردادماه درآمد صادراتی به نرخ ارز ثانویه تسعیر شد که اثر مثبتی بر درآمد مرداد ماه داشت.

وی ادامه داد: با توجه به عدم ثبات در اقتصاد کشور، شرایط به هیچ عنوان قابل پیش بینی نبوده و نمی‌توان وضعیت مردادماه را به تمام سال تسری داد.

مدیرمالی شرکت صنایع شیمیایی سینا اضافه کرد: به هر حال اوضاع بهبود یافته و این بهبود عمدتا ناشی از روند صادرات بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این وضعیت تداوم یابد و اتفاقات به گونه ای رقم خورد که اوضاع صادرات مطلوب باشد و با تحقق سود مناسب تا پایان سال، بتوان رضایت خاطر سهامداران را فراهم آورد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر