بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
مدیرعامل شستا با دفاع از انتصابات در این شرکت از انتشار کتاب ۵۰۰ صفحه‌ای از رزومه افراد منتصب در هیئت مدیره‌ها خبر داد و گفت: در فرآیند جدید برای مدیریت واحدهای جدید از طریق فراخوان نیرو جذب می‌شود.
کد خبر : ۱۷۹۷۶۱


به گزارش بورس نیوز، مرتضی لطفی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی( شستا) درباره دستورالعملی که سرپرست وزارت کار درباره انتصاب‌ها در شستا و سایر زیرمجموعه‌های وزارتخانه در بدو ورود صادر کرد و همچنین انتصاب «ژن‌های خوب» در این مجموعه  با دفاع از این انتصاب‌ها گفت: در این مورد یک کتاب ۵۰۰ برگی چاپ کرده‌ایم که دربرگیرنده رزومه افراد منتصب در هیئت مدیره شستا است.

وی ادامه داد: ما برای اولین بار ۸ خانم را در هیئت مدیره شستا به عضویت در آوردیم و در مجموع  ۳۷۷ نفر در کمتر از ۹ ماهی که بنده مدیریت را به عهده داشتم، جابجا کردیم.

لطفی تاکید کرد: اینکه تقاضا برای اشتغال از سوی برخی مسئولین بوده، درست است و در بخش‌های مختلف بر اساس آیین‌نامه‌ای که بر مبنای آن بررسی شد در بخش‌های مختلف پالایش انجام شد و در مسیر فرآیند انتصاب برخی رد شدند، تعدادی هم از قبل وجود داشتند.

وی افزود: مثلا یک لیست ده- دوازده نفره را دادند که اینها ژن خوب هستند. البته آنها هم حق زندگی دارند، بررسی کردیم، حدود ۴- ۵ نفر آنها از گذشته از رانت اینکه یکی از وابستگان آنها در مجموعه حضور دارند استفاده کرده بودند، چند نفر هم از قدیم قبل از اینکه احدی از بستگانشان مسئولیتی داشته باشند در آنجا حضور داشتند.

مدیرعامل شستا یادآور شد: برای نمونه در جریان استیضاح وزیر کار، مساله دختر آقای پزشکیان مطرح شد؛ ایشان کارشناس ارشد شیمی از دانشگاه شریف است و به صورت پیمانکار پروژه‌ای را گرفته است؛ حالا اگر آقای پزشکیان امروز در مستند هیئت رئیسه مجلس است این حق نباید از دختر ایشان سلب شود.

بر اساس گزارش فارس، وی با اشاره به طراحی فرآیندی جدید برای انتصاب‌ها در شستا گفت: قاطعانه به دنبال این هستیم که در فرآیند جدید انتصاب‌ها با دقت و حساسیت بیشتری انجام شود و اگر در آینده واحد جدیدی را احداث کردیم که نیاز به نیرو دارد فراخوان بدهیم؛ در خوزستان این کار را با هماهنگی دانشگاه شهیدچمران انجام دادیم و بر اساس فراخوان عمومی داوطلبان آمدند و تمام مراحل کسب احراز صلاحیت با آزمون انجام شد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر