بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
مدیر عامل تجارت الکترونیک پارسیان کیش در پاسخ به بورس نیوز مطرح کرد

تعهد سهامدار عمده در صورت عدم کفایت ذخایر مالیاتی/ کاهش درآمدهای عملیاتی به دلیل عملکرد فصلی

مدیر عامل تجارت الکترونیک پارسیان کیش گفت: ذخایر لازم به منظور احتمال افزایش مالیات شرکت در دفاتر منظور شده است.
کد خبر : ۱۸۰۰۵۱

تعهد سهامدار عمده در صورت عدم کفایت ذخایر مالیاتی/ کاهش درآمدهای عملیاتی به دلیل عملکرد فصلی

علیرضا بهمنی در پاسخ به خبرنگار بورس‌نیوز در مورد اظهارنظر حسابرس در صورت های مالی سال گذشته این شرکت مبنی بر احتمال افزایش مالیات و تامین اجتماعی گفت: درخصوص مالیات شرکت تا سال 94 کلیه دفاتر و صورت های مالی حسابرسی شده و مالیات آن پرداخت شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: در خصوص مالیات سنوات 95 و 96 نیز دفاتر شرکت در حال بررسی بوده و ذخیره لازم در دفاتر و صورت های مالی منظور شده و دفاتر 6 ماهه نخست سال 97 نیز رسیدگی و مالیات آن منظور شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بهمنی افزود: همچنین در صفحه 49 امید نامه نیز سهامدار عمده در خصوص پذیرش هر گونه مسئولیت در صورت عدم کفایت ذخایر مالیاتی تهعد داده و بر این اساس هیچ مسئولیتی در این موضوع متوجه سهامدران جدید نبوده و سهامدار عمده مکلف به تامین ذخیره قانونی است.

وی همچنین در خصوص کاهش درآمدهای شناسایی شده در بحث فروش دستگاه های کارت خوان طی 8 ماهه سال مالی منتهی به آذر 97 در مقایسه با مدت مشابه قبلی را فصلی بودن این گونه خدمات عنوان کرد.

شایان ذکر است شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با نماد تاپکیش روز شنبه 31 شهریور ماه در فرابورس عرضه خواهد شد، مدیر عرضه این شرکت ، کارگزاری پارسیان بوده و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی یا حقوقی 800 سهم و دامنه قیمت نیز از مبلغ 1600 ریال تا مبلغ 1700 ریال خواهد بود.

متعهد خرید شرکت کارگزاری پارسیان و سقف تعهد خرید نیز 50 ردصد سهام قابل در عرضه اولیه بوده و عرضه اولیه به روش ثبت سفارش خواهد بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر