بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
از سوی فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی اعلام شد؛

حضور دو کاگزار ایرانی در نشست فدراسیون بورس اروپایی و آسیایی

در نشست فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی و در لیگ قهرمان این فدراسیون که به تازگی در ابوظبی امارات برگزار شد دو کارگزار ایرانی عضو فرابورس توانستند مدال برنز این رویداد را در حوزه بازار بدهی کسب کنند.
کد خبر : ۱۸۲۸۲۵

 به گزارش بورس‌نیوز، معیارهایی که چندی پیش از سوی فیاس برای سنجش کارگزاران عضو بورس‌ها برای انتخاب برترین اعضا در دو حوزه بازار بدهی و سهام ارائه شد، بر اساس مدلی بود که بورس نزدک ارائه کرده و مطابق با آن پس از ارزیابی‌های صورت‌گرفته و امتیازاتی که کارگزاران عضو فرابورس ایران برای داده‌های سال 2017 کسب کردند، در حوزه بازار سهام به ترتیب کارگزاری‌های مفید، تدبیرگران فردا و بانک مسکن و در حوزه بازار بدهی کارگزاری‌های بانک پارسیان، بانک ملت و بانک سپه به عنوان 6 کارگزار برتر عضو فرابورس برای حضور در لیگ قهرمانان به فیاس معرفی شدند.

در این میان در نشست فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی و در لیگ قهرمان این فدراسیون که به تازگی در ابوظبی امارات برگزار شد دو کارگزار ایرانی عضو فرابورس توانستند مدال برنز این رویداد را در حوزه بازار بدهی کسب کنند.

در بخش بازار سهام برندگان این رویداد به ترتیب کارگزارانی از بورس‌های مصر، عمان و کویت هستند که دارنده مدال طلا، نقره و برنز شدند. در حوزه بازار بدهی نیز به ترتیب کارگزارانی از بورس‌های عمان و یونان به مدال طلا و نقره دست یافتند و کارگزاری‌های بانک پارسیان و ملت به طور مشترک مدال برنز را از آن خود کردند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بانک‌ها مراقب ریسک ناشی از اعطای تسهیلات ارزی باشند؛

توصیه معاون وزیر اقتصاد به بانک‎‌ها

در نشست با کارگزاران برتر صورت گرفت؛

قدردانی از کارگزاران برتر فرابورس

پیرو مصوبه شورای پول و اعتبار صورت می‌گیرد؛

محدودیت‌های معاملاتی گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن بانک مسکن

ارسال نظر