بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
فرمانده انتظامی پایتخت خبر داد:

دستگیری ۱۳۰نفر از دلالان ارزی

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۱۳۰ نفر از دلالان ارزی در ۴ مرحله عملیات طی چند روز اخیر خبر داد.
کد خبر : ۱۸۳۲۹۷
به گزارش بورس نیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح رعد 18 ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران به اجرای 4 مرحله عملیات طی چند روز گذشته برای برخورد با مفسدین اقتصادی پرداخت و اظهار داشت: طی چند روز ا خیر 130 نفر از دلالان ارزی شناسایی و دستگیر شده و به زندان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید دوباره بر این مطلب که هر کس در داخل خیابان، بازار و چهارراه ارز بفروشد جرم کرده و پلیس با آن برخورد می‌کند تصریح کرد: پلیس با تمام قدرت از صرافی‌های مجاز حمایت می‌کند و فقط خرید و فروش در صرافی‌های مجاز و بانک‌ها مجاز است.

وی با اعلام این مطلب که برخورد با مفسدین اقتصادی به طور ویژه در دستور پلیس است گفت: دستگیری‌ها، تثبیت خوبی برای بازار سکه و ارز ایجاد کرده است.

عالی‌مقام انتظامی پایتخت درخصوص تعویق اجرای طرح کاهش اعلام کرد: معاینه فنی یک اقدام لازم و ضروری برای امنیت خودرو و سلامت و ایمنی مردم است؛ اما هنگامی که حجم صف‌ها را دیدم و معطلی 10 تا 12 ساعته مردم برای دریافت معاینه‌فنی اجرای این طرح را به تعویق انداختیم.

سردار رحیمی اعلام کرد : به شهروندان تاکید می‌کنم که هرچه سریعتر معاینه فنی خود را اخذ کنند چرا که عنقریب اعلام خواهیم کرد که طرح کاهش اجرایی خواهد شد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دولت برای حفظ بازار 10 میلیارد دلاری به تجار کمک کند

برخی صادرکنندگان واقعی دست از کار کشیده‌اند

صدها کامیون در مرز مهران و قصرشیرین پشت مرزهای عراق ایستادند

شوک عراق به تجار ایرانی

ارسال نظر