بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
تغییر استراتژی و سیاست های شرکت بیمه «ما» از افزایش سهم بازار به افزایش سودآوری با ارائه خدمات با کیفیت و نیز افزایش بهره وری، رشد مطلوبی را در این شرکت رقم زده است.
کد خبر : ۱۸۴۴۸۲
به گزارش بورس نیوز، آن طور که اطلاعات این شرکت نشان می دهد، تا پایان آبان ماه بیش از چهار هزار میلیارد ریال حق بیمه در قالب 423 هزار و 460 فقره بیمه نامه در شرکت بیمه ما تولید شده است.

حق بیمه تولیدی شرکت بیمه ما در هشت ماه نخست امسال 61 درصد و تعداد بیمه نامه های صادره آن 27 درصد به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

نسبت خسارت این شرکت نیز بر روی عدد 40.5 تثبیت شده که در مقایسه با متوسط صنعت بیمه کشور، به مراتب کمتر است.

آن طور که گزارش های این شرکت نشان می دهد، بیمه ما توانسته در هشت ماه نخست امسال، 121 درصد از برنامه فروش خود را محقق کند، این در حالی است که هیچ گونه افزایشی در تعداد کارکنان شرکت رخ نداده است.

بیمه ما در راستای روند رو به رشد و توسعه خود با توانگری 227 در سال جاری، اقداماتی مانند راه اندازی مرکز آینده پژوهی، ارزیابی عملکرد شعب بر مبنای برگزاری مجامع فصلی برای نخستین بار، تدوین و ابلاغ تقویم آموزشی کارکنان و نمایندگان شرکت، جذب بیش از یک هزار نماینده تخصصی فروش بیمه های عمر در سال جاری برای نخستین بار از زمان تاسیس شرکت و نیز تدوین دستور العمل درجه بندی نمایندگان را به پایان رسانده است.

این روند به نتایجی چون کسب سطح یک توانگری مالی برای هفتمین سال متوالی، محقق شدن 85 درصد کل سود خالص پیش بینی شده در پایان شش ماهه نخست سال جاری، حضور در جمع شفاف ترین شرکت های بورسی، کسب بهترین عملکرد به لحاظ میزان شکایات ثبت شده در بین شرکت های بیمه و نیز انتخاب به عنوان بیمه گر بزرگترین ناوگان هواپیمایی کشور منجر شده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر