بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

گذر شاخص از مسیر اصلاح/ بازار در انتظار هیجانی تازه

کارشناس بازارسرمایه گفت: به دلیل منفی بودن شاخص بازار در چندروز گذشته امروز این شاخص روند رو به رشدی را در پیش گرفته که این امر کاملا طبیعی به نظر می رسد و اخبار خاصی در بازار منتشر نشده است.
کد خبر : ۱۸۵۳۶۴

گذر شاخص از مسیر اصلاح

به گزارش بورس نیوز، امروز در تالار شیشه‌ای تعداد یک میلیارد و 735میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 470میلیارد تومان معامله شد که به تبع آن شاخص بورس نیز پس از 12 روز روند روبه رشدی را در پیش گرفت و با رشد 2141 واحدی در ارتفاع 156 هزار و 692 واحدی قرار گرفت.

در این خصوص حسن رضایی پور مدیرعامل کارگزاری اقتصاد بیدار گفت: اکنون بازار روند اصلاح را پشت سر گذاشته که با توجه به کاهش نرخ ارز قیمت سهم ها نیز اصلاح بیش از 20 درصدی را تجربه کردند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل منفی بودن شاخص بازار در چندروز گذشته امروز این شاخص روند رو به رشدی را در پیش گرفته است، گفت: این امر کاملا طبیعی به نظر می رسد و اخبار خاصی در بازار منتشر نشده است.

رضایی پور با اشاره به سبزپوشی نماد بانک ها نیز تشریح کرد: بازار سرمایه پیشاپیش به استقبال اخبار می رود به همین دلیل انتشار خبرهایی در خصوص تسعیر نرخ ارز و افزایش سرمایه بانک ها موجبات سبزپوشی بانکی هارا فراهم کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر