بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
معاون مدیرعامل بانک تجارت تاکید کرد:

بانک تجارت پاسخگوی مشتریان بانکی

امکانات تسهیل کننده در سیستم اتوماسیون اداری بانک تجارت با هدف تسریع در پاسخگویی به مشتریان ایجاد شد.
کد خبر : ۱۸۵۷۴۴
به گزارش بورس نیوز، علی کی لانی معاون مدیر عامل در امور نظارت بانک تجارت در گفت و گویی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع، پاسخ‌گویی و رسیدگی به درخواستهای مشتریان از اولویت های اصلی بانک تجارت در حوزه بانکداری است، گفت: این بانک در راستای اجرای سیاست یاد شده، با هدف تسهیل و تسریع در پاسخگویی به مشتریان، امکاناتی را به منظور ثبت لحظه ای درخواستها و دریافت کد پیگیری از طریق فعال سازی سامانه ای در سیستم اتوماسیون اداری برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته است.

فعالیت این سامانه به گونه ای است که مشتریان می توانند درخواستهای خود را به شعبه یا دبیرخانه مدیریت شعب مناطق اعلام و از فرآیند درخواست خود از طریق پیامک باخبر شوند. معاون مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به مزایای این سامانه اعلام کرد: عدم حضور فیزیکی مشتری، صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه ها، ثبت و نگهداری سوابق، ایمنی بالای سیستم، مراجعه آسان، پایش و شفاف سازی فرایند پیگیری، اطلاع از نواقص در مدارک ارسالی مشتریان از مزایای این سامانه به شمار می آید. امید است با همکاری کارکنان خدوم بانک تجارت و همراهی مردم عزیز در پیشبرد اهداف بانکی و ارائه خدمت مسئولانه و بی وقفه کوشا باشیم.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون رفاه اجتماعی عنوان کرد:

گستردگی حجم شکایت از یارانه‌ها

در آبان‌ماه امسال اتفاق افتاد؛

کاهش 25 درصدی آمار چک‌های برگشتی

مدیرعامل شرکت رتبه‌بندی برهان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

عدم تمایل ناشران به رتبه‌بندی شرکت‌ها و اوراق بدهی / رتبه‌بندی استارت‌آپ‌ها در گرو الزام

فعال صنعت بیمه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

افزایش بازدهی صنعت بیمه در گرو تغییر آیین‌نامه ۶۰

ارسال نظر